رفتن به این 3 متحده ؟ قرنطینه ممکن است در کارت

توسط MICHAEL HILLنیویورک و کنتیکت و نیوجرسی خواسته جمعه برای مسافران از کشورهای با بالا coronavirus عفونت نرخ

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

توسط MICHAEL HILL

نیویورک و کنتیکت و نیوجرسی خواسته جمعه برای مسافران از کشورهای با بالا coronavirus عفونت نرخ برای رفتن به قرنطینه به مدت 14 روز در تلاش برای حفظ سخت مبارزه دستاوردهای به عنوان caseloads افزایش جاهای دیگر در کشور است.

"ما در حال حاضر باید مطمئن شوید که این نرخ همچنان به رها کردن" رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در شهر نیویورک پیوست و از طریق ویدئو توسط Govs. فیل مورفی از نیوجرسی و ند لمانت کانکتیکات هر دو همکار دموکرات. "ما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که ویروس نمی آید در هواپیما دوباره."

آنچه ارائه شد با عنوان "سفر مشورتی" شروع می شود که پنج شنبه تحت تاثیر سه مجاورت شمال شرقی ایالات متحده است که موفق به بررسی گسترش ویروس در این بهار که شهر نیویورک تبدیل شد به یک نقطه داغ برای این بیماری همه گیر.

مسافران از بیش از یک و نیم دوجین متحده آمریکا از جمله فلوریدا و تگزاس در حال حاضر نهفته است. قرنطینه را طی دو هفته از زمان آخرین تماس در شناسایی دولت است.

اعلام می آید تابستان سفر به آمریکا' سواحل پارک ها و جاذبه های دیگر — نه به ذکر است شهر نیویورک — به طور معمول نوسان به دنده بالا.

آن را نیز نشانه یک فلیپ فلاپ در COVID-19 نبرد از ماه مارس زمانی که فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت هر دو حزب جمهوریخواه به طور جداگانه صادر سفارشات نیاز مردم پرواز از نیویورک سه جانبه دولت منطقه که در آن موارد صعودی به قرنطینه برای 14 روز.

در حال حاضر فلوریدا و تگزاس در میان مبارزه متحده که چشم با احتیاط توسط سه, شمال, فرمانداران.

"به عنوان فرماندار DeSantis گفت: در روز شنبه فرمانداران باید حق را به انجام آنچه آنها نیاز به انجام" دبیر مطبوعاتی کودی McCloud گفت. "او فقط می پرسد که فلوریدا نمی شود قرنطینه در خانه های پرستاری در نیویورک است."

مورفی به نام قرنطینه نکته های هوشمند.

"ما گرفته اند مردم ما هر سه ما, این سه متحده به جهنم و بازگشت" مورفی گفت. "آخرین چیزی که ما نیاز به انجام در حال حاضر است موضوع ما مردمی به دور دیگری."

ایالات متحده خواهد رله قرنطینه پیام در بزرگراه در فرودگاه ها و از طریق وب سایت و رسانه های اجتماعی. لمانت گفت: آنها را بپرسید هتل ها برای گفتن مهمانان از تاثیر متحده است.

اجرای متفاوت خواهد بود توسط دولت است. به کومو گفت: دولت با متخلفان در نیویورک خواهد بود منوط به اجباری قرنطینه و در صورت جریمه از 2000 دلار به $10,000. متخلفان می تواند کشف شده در جلسات کسب و کار و یا در طول یک توقف ترافیک, او گفت:.

معلوم نبود چه اگر هر گونه مجازات متخلفان در نیوجرسی و کانکتیکات روبرو خواهد شد.

لمانت توصیف قرنطینه به عنوان "فوری راهنمایی." مورفی آن را به نام یک "قوی مشورتی ... به انجام کار درست است."

قرنطینه امر به افرادی که از کشورهای با تست مثبت نرخ بالاتر از 10 در هر 100 ، 000 ساکنان هفت روز به طور متوسط و یا با 10 درصد یا بالاتر رای مثبت بیش از هفت روز است.

همانطور که از چهارشنبه متحده بیش از این آستانه شد, آلاباما, آرکانزاس, آریزونا و فلوریدا و کارولینای شمالی کارولینای جنوبی, Washington, یوتا و تگزاس کومو گفت.

واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت: بعد از یکشنبه که دولت خود را اشتباه گنجانده شد در این فهرست است.

سخنگوی Cuomo, Caitlin Girouard گفت: وجود داشته اولیه اختلاف با واشنگتن گزارش اما "آنها پس از آن را اصلاح و ما را حذف کرده و آنها را از لیست کشورهای تحت مشاوره سفر."

منظور به نظر می رسد به درخواست رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که در آریزونا در روز سه شنبه و میله میله برای رفتن به بدمینستر, New Jersey در این آخر هفته.

سخنگوی کاخ سفید در جاد دیر گفت: در یک ایمیل یکشنبه که روش های استاندارد بودند در محل در آریزونا برای اطمینان از رئیس جمهور نمی آمد به تماس با هر کسی که علامتی یا نه تا به حال مورد آزمایش قرار گرفته است.

"این می تواند به عقب می آیند و ما می توانیم یک موج دوم ورود جت هواپیما برای بار دوم" لمانت گفت. "و در حال حاضر آنها لزوما نمی تواند آینده از چین است. آنها می تواند آینده از یکی از شش یا هفت یا هشت متحده است که باید بسیار بالا مثبت هستند."

___

کمک به این گزارش آسوشیتد پرس نویسندگان مارینا وینیو در آلبانی, n. y.; سوزان Haigh در Hartford, Connecticut; و مایک Catalini در ترنتون, N. J.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن