هاوایی 5-اوه عزیزم!

ما شمارش پایین روز به ما رخصتی بهار در کائوآئی. ما رزرو کرده بود کامل Poipu محل سکونت برنامه ریزی برای افزایش

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

ما شمارش پایین روز به ما رخصتی بهار در کائوآئی. ما رزرو کرده بود کامل Poipu محل سکونت برنامه ریزی برای افزایش Waimea Canyon و خوردن وزن بدن ما در ahi بهم زدن. سپس شما می دانید ...

شکایت نیست, البته, اما آن را تقریبا تابستان و ما هنوز هم غم انگیز در مورد از دست رفته چیزی که ما پیش بینی به عنوان نهایی خانواده تعطیلات ساحل. به جای مصرف بیش از حد اصلاح یخ و احساس شن و ماسه بین انگشتان ما در تو که خاوری ساحل ما خواهید بود هزینه های ما در هفته خاموش پخت نان و دائمی ضد عفونی خانه.

سپس آن رخ داده است به ما: در این روز از پناه-در-محل شاید گرفتن در سلام روح است که هنوز هم یک احتمال است. پارک های ملی و موزه تورهای مجازی. آنلاین جزیره رقص رایگان است. و ما می توانید سفارش بایگانی اطلاعات و یا خود ما را میبینم کاسه. بهترین بخش ؟ از شما دعوت بیش از حد.

جمعه شب فرود

ما کاسته و به ما هاوایی e-ماجراجویی بهترین راه ما می دانیم که چگونه: با مشروب الکلی و موسیقی است.
پس از کار ما شلاق تا مای Tais و سفید munched در Auntie ویو را شور-شیرین Furikake اسنک مخلوط (psst شما می توانید آن را آنلاین سفارش دهید) در حالی که پیچ به "Kokua جشنواره 2020 — زنده از خانه است." جک جانسون سالانه جشنواره موسیقی است که پشتیبانی از آموزش های زیست محیطی معمولا می گیرد در Waikiki پوسته برگزاری کنسرت در هونولولو. اما در این سال جهان-الماس معروف سر بود نه افت. به جای جانسون دعوت Ziggy Marley, Eddie Vedder بن هارپر و دیگران برای انجام با او را از خانه های خود را با استفاده از ابزار و یا دیگر noisemakers — از جمله نارگیل — آنها در دست داشتند.

جرعه جرعه ما کوکتل و swaying به بی سر و صدا, صوتی, سبک پائولا Fuga — یک هنرمند در غیر این صورت ما نمی خواهد را کشف کرده اند — قرار داده استعاری lei در اطراف گردن ما. ما وارد شده بود.

و تماشای Vedder رفت و برگشت جاروب خود را به عنوان سازهای کوبه ای در آهنگ "با هم بهتر" در حال حاضر در صدر لیست ما از بهترین افراد مشهور لحظات در قرنطینه.

مجازی آتشفشان

روز بعد مشتاق به استوک ما دیگر حواس ما گرم کردن فر و پر ما سکونت با بوی نارگیل-Macademia کوکی ها.

در دستور کار: Waimea Canyon 3000 پا عمیق "گراند کانیون اقیانوس آرام." در گذشته ما پیاده قرمز آن زمین و حتی حدودا در سراشیبی هیجان انگیز 30 مایل در ساعت است. اما با استفاده از Google Earth, ما جمع به ما کوچ و "پرواز" (فقط با کلیک بر روی کاغذ هواپیما) 360 درجه در اطراف Waimea Canyon State Park, زوم کردن در آن سبز دره ها و جیب های مه آلود fog.

گرسنه برای طبیعی تر و جلال ما ضربه بزرگ جزیره برای بازدید از پارک ملی آتشفشانهای هاوایی. افزایش از سطح دریا به 13,677, پا, پارک دارای اجلاس دو جهان فعال ترین آتشفشان: Kilauea و مانوالوا. گوگل فرهنگ و هنر به ما خیره کننده 360 درجه نمایش ها از آتشفشان با یک پارک رنجر که در پارک می آید و از یک خانواده رنجرز.

همانطور که ما راه ما را از دیدگاه های هوایی از Kilauea به غارها گدازه های آتشفشانی و صخره ها و مسیرهای پیاده روی جنگل, او تا به حال ما در لبه ما ناهار خوری, صندلی, یکپارچه ارتباط Pele داستان به پارک زمین شناسی. ما همچنین در سفر به عقب در زمان به سال 1959 شاهد فیلم از فوران آتشفشان Kilauea و فواره هایی از گدازه که شات 1,900 پا در هوا.

در این نقطه, آن زمان برای بیشتر مای Tais یک صفحه گرامافون میگو نارگیل و خلبان قسمت از ABC "از دست رفته" که فیلم برداری شده بود در Mokulia ساحل در اوآهو. ما 9 ساله هیجان زده شد.

آنلاین هنر, فرهنگ

صبح روز بعد پس از راه رفتن سگ و آشامیدنی های مورد علاقه ما مائوئی-کبابی دسته ای کوچک قهوه ما به رهبری به اوآهو برای برخی از فرهنگ است.

به عنوان بخشی از #MuseumFromHome این Honululu موزه هنر ارائه برنامه های متعدد از یک نسخه آنلاین از آن زمان نمایشگاه "30 آمریکایی" که ویژگی های تحریک آمیز آثار 30 هنرمند آفریقایی-آمریکایی میراث به هما را "10 در 5/20," جدید دیجیتال, نمایشگاه, نمایشگاه 10 کنونی و سابق هاوایی مبتنی بر هنرمندان کاوش تم در اطراف این بیماری همه گیر.

روایت کاترین عشق دستیار متصدی هنر معاصر ویدیو یوتیوب روشن اخیر خود قطعات از جمله هونولولو هنرمند Pratisha Budhiraja را استارک ماسک سفید پوشش داده شده با coronavirus توالی RNA و کائوآئی هنرمند سالی فرانسوی فراواقعی نقاشی آبکی چشم و تاج نگین دار. فرانسوی نقاشی یک مرجع به شاهزاده Cruises که در ادامه به خالی کردن مسافران در این جزیره در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر.

برای ناهار ما جمع به takeout از Pokeatery در حالی که sipping قوطی شور میوه و نارگیل La Croix.

وجود دارد یکی بیشتر نمادین در مرکز شهر هونولولو ساختمان برای دیدار فقط یک مایل پایین جاده از موزه: Iolani کاخ. ساخته شده در سال 1882 توسط پادشاه Kalakaua, Iolani کاخ بود هاوایی آخرین پادشاهان حاکم و در خدمت به عنوان رسمی محل اقامت خانواده سلطنتی تا سرنگونی سلطنت در سال 1893.

3-D با تور مجازی بر روی نقطه عطفی تاریخی ملی وب سایت به ما اجازه کاوش در محوطه کاخ و راه رفتن را از طریق هر سه با دقت بازسازی شده طبقه از سربازخانه و دولت سالن ناهار خوری به اتاق تاج و تخت. پس از آن ما تا به حال بهم زدن باقی مانده برای شام, تماشا "Moana" و به رختخواب رفت.

واقعیت تنظیم شده در یکشنبه. آن زمان برای لباس های شسته شده و رفوی اما ما آن را با لذت پر کردن خانه ما با صدای Kikua و خودمان را با روح سلام. و piña coladas پینا.

مجازی عجایب

شما هنوز هم می توانید گرفتن جک جانسون و دوستان متراکم از ایوان خود را و صفحه اصلی استودیو موسیقی در جانسون Facebook صفحه. با پول شما ذخیره شده خود را در e-vacay نظر به این که کمک به بنیاد است که پشتیبانی از آموزش های زیست محیطی; www.kokuahawaiifoundation.org.

گوگل, فرهنگ و هنر خیره کننده تور مجازی پارک ملی آتشفشانهای هاوایی طول می کشد شما را از بالای آتشفشان فعال به گدازه غارها و جنگل طبقه با یک پارک رنجر که خانواده بوده است بخشی از این پارک برای نسل های. آن را حتی بهتر با هدفون; https://artsandculture.withgoogle.com.

به عنوان بخشی از Honululu موزه هنر #MuseumFromHome این موزه ارائه شده است برنامه های متعدد از جمله کودکان و نوجوانان, ایده های هنری یک نسخه آنلاین از آن زمان نمایشگاه "30 آمریکایی" و هما را "10 در 5/20" یک نمایشگاه دیجیتال شامل بررسی همه گیر; https://honolulumuseum.org.

Iolani کاخ ملی نقطه عطفی تاریخی و خانه های هاوایی آخرین پادشاهان حاکم ارائه می دهد و متعدد مجازی تجربه از جمله 3-D با تور از کاخ یک برنامه تلفن همراه به تور این اساس و سلطنتی پرتره سری ویدیو در Facebook به رهبری کاخ مورخ Zita جام Choy; www.iolanipalace.org/virtualexperiences.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن