'همیلتون" در دیزنی به علاوه یک بمب دارای قدرت تخریبی یک کیف پول-شکن

فقط در زمان برای چهارم جولای جشن دیزنی به همراه می آورد Lin-مانوئل میراندا فیلمهای موزیکال "همیلتون" به بینندگ

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

فقط در زمان برای چهارم جولای جشن دیزنی به همراه می آورد Lin-مانوئل میراندا فیلمهای موزیکال "همیلتون" به بینندگان آغاز چهار شنبه, جولای 3. و آن را نمی خواهد هزینه بیش از $500 صندلی به آن را ببینید.

میراندا وعده داده است که همه کسانی که به تماشای آن برخورد خواهد شد به "بهترین صندلی در خانه."

"همیلتون" می گوید داستان از آمریکا تاسیس پدر الکساندر همیلتون. اما آن را "داستان آمریکا سپس گفت: آمریکا در حال حاضر" با توجه به تریلر در دیزنی به علاوه.

این فیلم نسخه اصلی برادوی smash hit که برنده متعدد و تونی اولیویه جوایز و همچنین 2016 جایزه پولیتزر برای, درام, اصل میله میله برای یک ماه اکتبر 2021 تئاتر آزاد است.

اما تولید کنندگان از جمله دیزنی, میراندا, تهیه کننده, Jeffrey فروشنده و مدیر توماس Kail تحت فشار قرار دادند برای جریان انتشار در نور COVID-19 بیماری همه گیر.

"هیچ کار هنری در دهه گذشته تا به حال تاثیر فرهنگی از 'همیلتون' — الهام بخش و فریبنده داستان گفته شده و انجام شده در یک قدرت خلاق راه" گفت: Robert A. Iger اجرایی رئیس شرکت والت دیزنی در بیانیه ای. "با توجه به چالش های فوق العاده ای رو به جهان ما این داستان در مورد رهبری, سرسختی, امید, عشق و قدرت مردم را به اتحاد در برابر نیروهای سختی مربوط است و تاثیرگذار."

این فیلم برداری نسخه اسیر در برادوی ریچارد راجرز تئاتر در ماه ژوئن سال 2016 با ترکیبی از بهترین عناصر زنده و تئاتر و فیلم و جریان در حیرت انگیز ترکیبی از hip-hop, jazz, R&B و برادوی است.

علاوه بر میراندا در نقش عنوان دیگر منجر اعضای بازیگران عبارتند از: Leslie Odom جونیور به عنوان Aaron Burr, رنه, Elise Goldsberry به عنوان گلپر, Schuyler و daveed را از دست Diggs به عنوان مارکی دو لافایت/توماس جفرسون همراه با تونی نامزد Phillipa سو به عنوان الیزا, Hamilton, کریستوفر جکسون به عنوان جورج واشنگتن و Jonathan Groff به عنوان پادشاه جورج.

"من سپاسگزار به دیزنی و دیزنی به علاوه برای reimagining و حرکت ما به انتشار 4 جولای th آخر هفته از این سال در جهان وارونه" گفت: میراندا در یک Playbill.com مصاحبه. "من سپاسگزار به تمام طرفداران که پرسیده بود و خیلی خوشحالم که ما قادر به آن را به اتفاق می افتد. من خیلی افتخار این را نشان می دهد و نمی توانید صبر کنید برای شما به آن را ببینید."

دیزنی به علاوه اشتراک هزینه $6.99 یک ماه یا $69.99 یک سال است. بازدید www.disneyplus.com برای اطلاعات.

هانوفر به روز رسانی

حسن نیت ارائه میدهد هانوفر تئاتر

ارسال تصاویر خود shakers نمک به هانوفر تئاتر و برنده جایزه به افتخار ملی تکیلا روز بعد از این ماه است.

ورچستر را هانوفر تئاتر خواهد بود اما بعد ها هر چه زودتر به گفته خود رئیس جمهور/مدیر عامل Troy Siebels. او به اشتراک گذاشته است که اطلاعات در مصاحبه با بازاریابی/مدیر روابط عمومی لیزا Condit مشترک در به روز رسانی اخیر "پشت صحنه" برنامه WCRN 830AM و "بحث مشترک المنافع." Siebels خدمت در چندین بازگشایی کمیته در این شهرستان است که قوی هانوفر شریک است. اجتماعی فاصله خواهد بود سخت در تئاتر اما کارکنان است که در حال حاضر انجام می دهند بسیار به اولویت بندی بهداشتی هنگامی که آن را بازگشایی می کند. این طرح جدید شامل تمیز کردن پروتکل ممکن مبهوت زمان ورود و متوسط چک. جدید کوچکتر BrickBox تئاتر فضا در حال آمدن است در پاییز و Siebels احساس می کند که فضا باز خواهد شد قبل از مرحله اصلی. برای اتمام کل مصاحبه, بازدید http://thehanovertheatreblog.org/behind-the-scenes-theatre-update-on-covid-19/. برای به روز رسانی در وضعیت های مختلف نشان می دهد که میله میله به بازی هانوفر, بازدید https://thehanovertheatre.org/showstatus.php.

پاس نمک

صحبت از هانوفر, آن را به سادگی خواهد شد که اوج آن در اواخر این ماه در ملی تکیلا روز. در حال حاضر از طریق جولای 24, به اشتراک گذاری عکس های خود را shakers نمک و شامل هشتگهای #LostShakerofSalt و #HanoverTheatre و شما می توانید برنده شدن بلیط به "فرار به Margaritaville," میله میله به بازی Jan. 28-31, 2021 یا جوایز دیگر. دنبال هانوفر در Facebook, Twitter و Instagram.

توپ لغو

حسن نیت ارائه میدهد توپ تئاتر

لیتلتون توپ تئاتر در حال رفتن به خواب زمستانی برای 2020-2021 فصل خواهد شد و بازگشت پست-همه گیر.

عضو هیئت مدیره لیتلتون توپ تئاتر در هفته گذشته اعلام کرد "تصمیم دشوار" برای به تعویق انداختن آن کل 2020-2021 فصل است. در نامه ای به مراجعان هیئت مدیره گفت: این تصمیم بر اساس ایمنی و بهداشت نگرانی برای مخاطبان و بازیگران در آن فضای کوچک در طول بیماری همه گیر. آنها با استفاده از این خواب زمستانی سال برای پیدا کردن و حرکت به یک فضای بزرگتر و خوش آمدید هر گونه آگهی برای فضا در یک انبار انبار و یا هر گونه استفاده نشده جادار ساختمان. لطفا تماس با رئیس جمهور هیئت مدیره مت پرورش در mfoster@thecannontheatre.org با ایده های. بیشتر دیجیتال ارائه شده و برنامه ریزی شده از جمله آینده بچه های کارگاه تابستانی — دیسکو Divas. بازدید www.thecannontheatre.org تماس بگیرید و یا 978-448-2108 برای اطلاعات.

نگه دارید که 'طوفان'

کشورهای مشترک المنافع شکسپیر شرکت به تازگی اعلام کرد که به تعویق افتادن آن تابستان تولید "طوفان" در بوستون مشترک تا ژوئیه سال 2021 با همان هنری و تیم طراحی به عنوان برنامه ریزی اجازه می دهد. "اگر من به شدت احساس از دست دادن و تابستان ما بودند برنامه ریزی من آن را به عنوان یک مکث یکی که امیدوارم اجازه می دهد عمیق تر و غنی تر تولید در تابستان آینده" گفت: موسس و مدیر هنری استیون ملر. این تیم در حال توسعه دیگر فعالیت ها و برنامه نویسی در ازای این تابستان تولید. بازدید www.commshakes.org تماس بگیرید و یا 617-426-0863 برای اطلاعات.

Nancye Tuttle آدرس ایمیل nancyedt@verizon.net.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب