بدنسازی, کت و شلوار بیش از بسته شدن سنگین بلند

هیچ کس نمی تواند انکار مالی وثیقه آسیب های ناشی از اجباری shutdown ماساچوست کسب و کار در مبارزه با این بیماری

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

هیچ کس نمی تواند انکار مالی وثیقه آسیب های ناشی از اجباری shutdown ماساچوست کسب و کار در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

برای دولت کسب و کار تلقی غیر ضروری خود را فوری از بسته شدن در ماه مارس چپ هزاران نفر بدون شغل در حالی که صاحبان این نگرانی هنوز هم مواجه شده دیگر مربوط به هزینه های ثابت مانند اجاره, وام مسکن, مالیات و قبوض آب و برق.

ما نمی توانیم به طور کامل درک مشکلات این مستند باعث شده است, اما ما نمی دانیم که این وضعیت بحران چپ فرماندار در مشورت با تیم مراقبت های بهداشتی و کارشناسان از دیگر زمینه های مختلف هیچ انتخاب دیگری اما به این تصمیم گیری های دشوار.

در حقیقت مراحل رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر در زمان خنثی گسترش COVID-19 به طور کلی توجیه شده است.

یک بار یکی از سه یا چهار سخت ترین ضربه متحده, Massachusetts را تجربه کرده است تلفظ کاهش در تعداد coronavirus مرگ و میر و عفونت بستری شدن در بیمارستان و مثبت نتایج آزمون.

در حالی که با احتیاط رویکرد به بازگشایی اقتصاد درآمد حاصل از کشورهای دیگر بودند که سریع اجازه می دهد تا کسب و کار برای بازگشایی, از جمله گرجستان فلوریدا تگزاس و آریزونا در حال حاضر هولناک با تعداد رکورد COVID-19 موارد روزانه.

تقریبا همه را تحت تاثیر قرار Bay State کسب و کار و سازمان — یا با میل و رغبت یا اکراه — پذیرش فرماندار دستورات تنها با خانه عبادت استثنا.

زمانی که توصیه شده توسط وزارت دادگستری از احتمال متمم اول قانون اساسی طرح دعوی در دادگاه ماساچوست و کشورهای دیگر اجازه کلیساها به بازگشایی شده است. بسیاری از معقول رهبران کلیسا باید عاقلانه کاهش یافته است که دعوت با توجه به آشکار بالقوه برای عفونت و گسترش ویروس.

شاید تشویق کرد که جدایی از کلیسا و دولت پیروزی صاحبان پنج فیزیکی و امکانات تناسب اندام ظ کت و شلوار در برابر دفتر والی هفته گذشته درخواست خود را که بهترین تناسب اندام ورزشگاه مجاز به بازگشایی بلافاصله.

اعلام شده است داشتن غیرضروری و قرار داده شده در مرحله 3 از بازگشایی برنامه بدنسازی جهان, Inc. استدلال سفارش بسته شدن آن محروم این شرکت از سمت راست برای به دست آوردن یک زندگی تخطی از متمم پنجم.

مدیر عامل دیوید دوس سانتوس' طرح دعوی در دادگاه واصل در ایالات متحده دادگاه منطقه نیز خواستار غرامت برای از دست کسب و کار و برای بیکر برای طبقه بندی ورزشگاه به عنوان ضروری کسب و کار در آینده هر ویروس-باعث خاموش شدن ناگهانی.

بدنسازی جهان به اجرا در 11 سالن های ورزشی تحت نام بهترین تناسب اندام از جمله دو در چلمزفورد با دیگران در لوول, Springfield و Danvers. باقی مانده شش امکانات در نیوهمپشایر و نیویورک.

با توجه به دوس سانتوس, پنج بهترین تناسب اندام, سالن های ورزشی در ماساچوست در مورد بالغ بر 15 میلیون دلار در درآمد ماهیانه در هنگام باز و مشغول به کار در مورد 310 کارگران است. زمانی که ورزشگاه بسته درهای خود را به حدود 25,000 مشتریان در ماه مارس آنها گذاشته کارکنان و بلافاصله به حالت تعلیق در تمام عضو ماهانه billings.

ما اعتماد خود را از شرکت در زمان استفاده از کمک های فدرال برای کسب و کار ارائه شده توسط چک حفاظت از برنامه. شرکت می تواند واجد شرایط برای وام از طریق انجمن کسب و کار کوچک به عنوان یک انگیزه ای برای نگه داشتن کارگران خود را در حقوق و دستمزد. SBA را ببخشد کسانی که وام اگر این کارگران ماندن شاغل به مدت هشت هفته; پول نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اجاره, بهره وام مسکن و یا آب و برق.

شرکت تا 500 کارمند — و در برخی موارد کسانی که با حتی بیشتر — آیا واجد شرایط برای دریافت این وام های فدرال است که اتهامات فقط 1% رای حتی اگر تمام الزامات مورد نیاز نیست ملاقات کرد.

بدنسازی جهان قطعا در آن حقوق به شکایت دفتر والی برای اقدامات آن را در زمان در حالی که تحت یک حالت اضطراری است.

اما آن مشکلات مالی می تواند همسان با صدها نفر از دیگر ماساچوست شرکت که برخی از آنها هرگز بازگشایی شده است.

ما معتقدیم یک دادگاه فدرال خواهد بود سخت فشرده برای پیدا کردن هر گونه شایستگی در این طرح دعوی در دادگاه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن