مسلح شاخه در کالیفرنیا پلیس زخم معاون

PASO ROBLES, کالیفرنیا. (AP) — کلانتر و معاون زخمی شده بود روز شنبه در حالی که در پاسخ به یک گزارش که یک فرد م

توسط ATSHNEWS در 21 خرداد 1399

PASO ROBLES, کالیفرنیا. (AP) — کلانتر و معاون زخمی شده بود روز شنبه در حالی که در پاسخ به یک گزارش که یک فرد مسلح بود با شلیک گلوله در یک مرکزی کالیفرنیا پلیس, مقامات گفت. انگیزه شناخته نشده بود.

تیرانداز باقی مانده در شل و جستجو بود در جریان در منطقه مرکز شهر از شهر پاسو روبلز گفت: تونی Cipolla سخنگوی San Luis Obispo County کلانتر. مردم در این منطقه شد و خواست به پناهگاه در محل.

تیرانداز یک مرد در 20s خود و یا 30s, اخراج در پاسو روبلز اداره پلیس حدود 3:45 a. m., او گفت:. تیراندازی رخ داده است در طول چند دقیقه اما جزئیات شد نامشخص Cipolla گفت.

زخمی معاون بیمارستان بستری شد جدی اما با ثبات وضعیت Cipolla گفت.

در پاسو روبلز اداره پلیس توییتی که تیراندازی متوقف شد 4 صبح Paso Robles, شهرستان حدود 32,000 ساکنان در هیلز کالیفرنیا ساحل مرکزی شراب منطقه حدود 175 مایل (280 کیلومتر) شمال غرب لس آنجلس.

آن را زیر دو اخیر مرگبار تیراندازی هدف قرار دادن افسران در کالیفرنیا است.

Santa Cruz شهرستان کلانتر Sgt. دیمون Gutzwiller, 348 کشته شد و دیگری معاون مجروح شد دوشنبه در جامعه Ben Lomond در یک حمله ظاهرا انجام شده توسط یک گروهبان نیروی هوایی مسلح با بمب های AR-15 تفنگ و سلاح های دیگر.

Santa Cruz County Sheriff جیم هارت گفت: مظنون گروهبان دوم ، استیون Carrillo شد قصد کشتن افسران.

کاریلو زخمی شد در برخی از نقطه و تحت درمان غیر تهدید کننده زندگی آسیب است.

اف بی آی در حال بررسی است که آیا Carrillo, 32, لینک به قتل فدرال افسر امنیتی بود که در خارج از ایالات متحده دادگاه در اوکلند در اعتراض به بدرفتاری پلیس از مردم سیاه و سفید در آوریل 29.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب