مواد غذایی کیت توزیع به قبایل در Nagarahole

میسور/Mysuru: در حضور, جنگل, کارکنان بخش, مواد غذایی کیت توزیع شد به قبایل بومی از خانواده های ساکن در hamlets

توسط ATSHNEWS در 8 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در حضور, جنگل, کارکنان بخش, مواد غذایی کیت توزیع شد به قبایل بومی از خانواده های ساکن در hamlets (haadi) در میان جنگل های انبوه Nagaraholeشده اند که ضربه سخت مستند.

به عنوان چند haadis سقوط تحت Antharasanthe منطقه Nagarahole رزرو ببر جنگل به جز جنگل کارکنان وزارت هیچ کس مجاز به سرمایه گذاری به محل. همچنین این haadis که به توان از طریق یک جاده باریک اتصال جاده اصلی به هیچ زیرساخت های اساسی بیش از حد.

در این زمینه قبیله ای خانواده هایی که در پریشانی و با استفاده از مواد غذایی ارائه شد با مواد غذایی کیت در حضور حیات وحش سرپرست Kritika Alanahalli و جنگل کارکنان بخش.

مواد غذایی کیت توزیع شد به 270 بیشتر به حاشیه رانده خانواده Golur, Anemala, Mavinamoole, Mooleuru, Muchur, Thimmanahosalli, Seebehalli hamlets. هر یک از مواد غذایی کیت شامل 5-کیلوگرم برنج 1 کیلوگرم در هر یک از دال و نمک و شکر را با 1 لیتر از روغن پخت و پز و چای و sambar پودر بیسکویت و صابون است.

صحبت به مناسبت حیات وحش سرپرست Kritika Alanahalli گفت: "بسیاری از آمدن به جلو برای کمک به خانواده های فقیر زندگی در شهرهای بزرگ و اما کسانی که زندگی در مناطق جنگلی هستند که نادیده گرفته می شود. هر چند سازمان های جلو آمده و به ارائه کمک به آنها برای غلبه بر بسیاری از موانع قانونی است. از این رو با حمایت از سازمانهای چند مواد غذایی توزیع شد به 270 خانواده است."

بیان داشت که در این haadis مشغول به کار به عنوان روزانه شرط در کرالا و از این رو ندارند جیره کارت او گفت که یک لیست از خانواده ها شده است به Taluk دولت.

او نیز خواست کسانی که مایل به کمک به این hamlets ممکن است تحویل مواد غذایی کیت به دفتر Antharasanthe محدوده جنگل افسر (RFO).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن