کمک های مالی اهدا شده به سازمان های غیر انتفاعی مبارزه با بیماری همه گیر

لوول — منطقه سازمان های غیر انتفاعی ارائه خدمات به مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس اهدا شد کمک های ما

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

لوول — منطقه سازمان های غیر انتفاعی ارائه خدمات به مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس اهدا شد کمک های مالی از طریق NETSCOUT قلب به کمک مالی برنامه با توجه به بیشتر لوول جامعه بنیاد آزادی مطبوعات.

پسران و دختران باشگاه بیشتر لاول پنهان جنگ و وستفورد آتش و EMS هر یک از دریافت کمک های مالی از طریق ششمین سالانه اعطای که "ایجاد روابط با سازمان های غیر انتفاعی و کارکنان درگیر در یادگیری در مورد فرصت های خدمات در بیشتر لاول" انتشار متحده است.

"توسط دادن به جامعه ما به خصوص در این سال هنگامی که همه گیر شده است و عوارض NETSCOUT در ادامه برای نشان دادن تعهد خود را به حمایت از علل محلی" گفت: Jay Linnehan, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت GLCF.

انتشار متحده NETSCOUT ارائه خدمات تضمین امنیت و کسب و کار تجزیه و تحلیل ترافیک.

پسران و دختران باشگاه بیشتر لوول فراهم می کند که گرفتن و رفتن وعده های غذایی و فعالیت های کیت و مراقبت از خانواده بسته اهدا شد $2,500.

با توجه به انتشار این باشگاه را فراهم می کند 500 گرفتن و رفتن وعده های غذایی در روز است.

پنهان جنگ ماموریت "برای حفظ سالم ذهن نظامی, جانبازان, قانون اجرای آتش نشانی و اورژانس و اعزام و پرستاری از طریق درمان و مشاوره برای افسردگی و تمایل به خودکشی و PTSD" در سراسر بیشتر لاول انتشار متحده است.

به تاریخ پنهان جنگ — که نیز اهدا شد 2500 دلار — را فراهم کرده است 270 گرم وعده های غذایی به کادر پزشکی و پرسنل گارد ملی.

انتشار متحده GLCF است که متشکل از بیش از 350 بودجه است که در مجموع بیش از 40 میلیون دلار است که اختصاص داده شده به بهبود کیفیت زندگی در 20 همسایه شهرستانها و شهرهای کوچک.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب