فرماندار پیاده روی خوب مسکن-بحران خط

با وجود رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر تصمیم به تمدید یک مهلت قانونی برای اخراج و سلب حق مالکیت برای بیشتر از

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

با وجود رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر تصمیم به تمدید یک مهلت قانونی برای اخراج و سلب حق مالکیت برای بیشتر از دو ماه از حامیان این لایحه را نگه دارید که بان کی مون در جای خود برای یک سال دیگر می گویند آنها همچنان تلاش های خود را.

که لایحه تمدید مهلت قانونی تا یک سال پس از دولت اضطراری به پایان می رسد توقف رانت در دولت موقت و دولت بودجه در دسترس برای کمک به کسانی که قادر به پرداخت هزینه های مسکن به دلیل وقوع.

فرماندار تصمیم گرفتند به دولت ساکنان چند ماه بیشتر' اتاق تنفس کامل 30 روز قبل از زمان سفارش منقضی on Aug. 18.

اصلی توقف قانون بیکر امضا شده در ماه آوریل در ابتدا از بیماری همه گیر کوروناویروس ممنوعیت تقریبا همه اخراج و سلب حق مالکیت را از بین بردن مستاجر یا صاحبخانه اجاره و تعهدات وام مسکن.

در حالی که ما درک می کنیم که چرا طرفداران مسکن می خواهید به عنوان بسیاری از گذاشته شدن یا بیکار مردم که ممکن است زمان بیشتری برای جبران منابع مالی خود را اجاره-صاحبان املاک و فرد صاحبخانه هم باید هزینه پرداخت.

فرماندار بدیهی است که امیدوار است که 20 میلیون دلار در اورژانس مسکن در حال حاضر کمک های اختصاص داده شده و یک مکمل هزینه های لایحه که شامل یکی دیگر از 20 میلیون دلار کمک خواهد کرد که پل فوری نیاز دارد که اقتصاد کشور در ادامه به بازگشایی و re-استخدام علیه ساکنان.

حفظ اخراج و سلب حق اقامه دعوی ممنوعیت برای یک سال تمام پس از COVID-19 وضعیت اضطراری منقضی یک مرحله شدید فرماندار خواهد بود میلی به گرفتن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب