گوردون هیوارد را ترک حباب برای تولد فرزند چهارم خود را

طبیعت NBA راه اندازی مجدد می کند در واقع باید بازیکنان با توجه به اولویت های ویژه از جمله بهداشت و خانواده.و ب

توسط ATSHNEWS در 14 تیر 1399

طبیعت NBA راه اندازی مجدد می کند در واقع باید بازیکنان با توجه به اولویت های ویژه از جمله بهداشت و خانواده.

و با گوردون هیوارد's, همسر رابین با توجه به تحویل در ماه سپتامبر آن را دشوار است به درک که در آن سلتیکز به جلو اولویت دروغ خواهد شد. سلتیکز انتظار می رود که در پلی آف که در آن نقطه هیوارد خواهد شد بدون مشکل خروج از حباب به صورت یک بازی یا دو.

"این بسیار آسان تصمیم برای من در آن است. من در تولد هر یک از فرزندان من و من فکر می کنم وجود دارد بیشتر چیزهای مهم در زندگی گفت:" به زودی به پدر چهار نفر از جمله سه دختر. "بنابراین ما عبور از پل که هنگامی که ما وجود دارد. من می دانم NBA دارای یک پروتکل برای آن نوع از چیزی و امیدوارم که من می تواند انجام quarantining و تست مقدار مناسب از زمان و سپس با پسران است."

هیوارد مانند بسیاری از هم تیمی های خود صرف کل تعطیلی با همسر و فرزندان خود را.

"من فکر می کنم برای بسیاری از مردم در NBA یک تصمیم دشوار است تا آنجا که ترک خانواده به خصوص اگر شما بچه های کوچک," او گفت:. "این یک تجربه منحصر به فرد است که مورد اتفاق می افتد چرا که اگر چه ما در جاده های زیادی در طول سال شما هم به خانه می آیند.

"شاید حداکثر هشت, نه, 10 روز در جاده ها قبل از شما به خانه. و به طوری که برای بسیاری دیگر قطعا رفتن به سختی می شود," او گفت:. "آن را به سخت خواهد بود. وجود دارد بدون شک در مورد آن است. من فکر می کنم ترک, سکس جاوا واقعا سخت است و برای اطمینان از یک روز غم انگیز برای من است. من فکر می کنم آنها به اندازه کافی به نقطه ای که آنها می دانند چه خبر است و ما سعی کرده ایم تا به آنها توضیح دهید که من میخوام از بین رفته در حالی که کمی. آن چیزی که من فکر می کنم آن است که آنچه در آن است. من فکر می کنم این فرصت را به رقابت برای قهرمانی و بازی برای یک عنوان چیزی است که بسیاری از ما بازیکنان NBA می خواهید به انجام. ما می خواهیم به رفتن به پایین وجود دارد و در ادامه فصل و سعی کنید به پایان چیزی است که ما کار کرده ایم و برای تمام سال است. بنابراین من فکر می کنم وجود دارد قطعا چیزهای زیادی برای فکر کردن در مورد.

"قطعا, همچنین, همسر من باردار شدن وجود دارد خواهید بود در یک زمان اگر و هنگامی که ما در حال پایین وجود دارد و او را برای رفتن به کودک, من برای مطمئن شوید که با او می شود."

طولانی تاثیر می گذارد

حتی در حال حاضر تقریبا سه سال بعد هیوارد احساس درد از جراحی-تعمیر چپ مچ پا و پا. هر چند شکستن کمک کرده است و اکثر بازیکنان به درمان هیوارد است مسلما استعفا داد و برای برخورد با این aftereffects.

"پای من هنوز هم درد می شود," او گفت:. "من آرزو می کنم که من تا به حال یک پاسخ به دلیل آن است که کمی درد. من فکر می کنم بسیاری از آن مربوط به آسیب است که من تا به حال. من آموزش تقریبا کل این زمان. نه کامل go بدیهی است پس از من تا به حال یک دادگاه تمام وقت, اما من تلاش کرده اند به ماندن مناسب است. من شده است در حال استراحت است اما در همان زمان در حال استراحت نیست. نوع مانند تعمیر و نگهداری نوع از چیزی. همه چیز است که قطعا خیلی بهتر وجود دارد بدون شک در مورد آن است. برای اطمینان من احساس بزرگ آن را فقط پا هنوز هم کمی درد. آن است که آنچه در آن است."

زمان پرواز

هیوارد به یک بازیکن گزینه ای است که او به احتمال زیاد تمدید و یا تجدید ساختار قبل از فصل آینده اما در یک فلش به نظر می رسد سومین سالگرد امضای خود را به عنوان یک سلتیک در حال آمدن است تا به زودی.

"من نمی توانم باور این سه سال در حال حاضر به صداقت" او گفت:. "بسیاری اتفاق افتاده برای خانواده من برای من. بدیهی است که آسیب این است که یک چیز بزرگ و پس از آن کار راه برگشت بازی در بوستون باغ وجود دارد مطلقا هیچ چیز مانند آن.

"من گرامی هر لحظه من را وادار به بازی وجود دارد به خصوص پس از رفتن را از طریق آسیب است. من فکر کردم در مورد آینده راستش هر روز من شده است تلاش برای پیدا کردن اطلاعات در مورد آنچه اتفاق می افتد با این فصل از هر چیز و پس از آن تلاش برای تناسب اندام, اقامت آماده است. این یک باور نکردنی سه سال در اینجا. دوست من گفت: من تا به حال یک کودک در اینجا. من هرگز فراموش نکنید که. آن بوده است برخی از لحظات بزرگ برای اطمینان حاصل کنید. بدیهی است که برخی نه لحظات بزرگ با آسیب و همه چیز اما در برخی از لحظات بزرگ و من نمی خواهد آن را برای جهان تجارت."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن