ایران نگرانی مغلوب ساختن پیشی جستن تفرقه ژوئن imperils سنا کنترل

توسط آلن فرهمواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ژوئن آغاز شد و با خود کتاب مقدس-محکم op عک

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

توسط آلن فرهم

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ژوئن آغاز شد و با خود کتاب مقدس-محکم op عکس خارج از یک کلیسا پس از مقامات با استفاده از مواد شیمیایی و باطوم به پراکنده تظاهرات مسالمت آمیز. آن را هرگز کمتر نامطلوب و یا تفرقه.

با پایان ماه او کمرنگ جلوه دادن یک بیماری همه گیر کوروناویروس قیام بود که مجبور غربی و ایالت های جنوبی به گاز خود را جزئی بازگشایی کسب و کار. و استراتژیست های جمهوری خواه در حال حاضر در حال زور زدن برای حفظ کنترل سنا در ماه نوامبر انتخابات اذعان که تهمت عملکرد می تواند آن را سخت تر برای دفاع از اکثریت خود را.

یکی گفت: کلید جمهوری خواهان بودند گفتن مغلوب ساختن پیشی جستن آنها نگران مبارزات انتخاباتی خود و او باید با توجه به نظر سنجی نشان دادن او در مشکل. دیگری با اشاره به نظرسنجی نشان دادن کاهش عمومی خوشبینی و بسیاری از رای دهندگان نمایش که تهمت ضعیف مدیریت صعودی ویروس و بیحال شدن اقتصاد است. هنوز هم یکی دیگر گفت: جمهوری خواهان نگران ایران با نام تجاری برش مالیات می تواند تحت الشعاع قرار مغلوب ساختن پیشی جستن درایو برای دفاع از مؤتلفه بناهای تاریخی.

تمام صحبت خواست نامش فاش نشود به توصیف داخلی ایران با تفکر و هر گفت جمهوری خواه چشم انداز برای برگزاری سنا دوام بیاورد. در عین حال تمایل خود را به بحث در مورد مشکل به علاوه دقت ارزیابی توسط سناتور جمهوریخواه و دیگران در حزب برجسته ایران نگرانی در مورد یک ماه ژوئن که دیدم مغلوب ساختن پیشی جستن خوراک التهابی شعارهای خود را عمیقا محافظه کار پایه به خطر می اندازند پشتیبانی از متوسط بیشتر رای دهندگان.

"در همه انتخابات, سیاسی, محیط اشکال چه چیز بیرون می آیند و گاهی اوقات شما نمی توانید کنترل کنید, که," شماره 2 رهبر جمهوری خواه مجلس سنا جان Thune از داکوتای جنوبی گفت: در هفته گذشته. او گفت: کدام یک از کاندیداهای اصلی "نیاز به انجام آنچه آنها نیاز دارید را به نفع خود. و در برخی از ایالتها او خواهد بود یک مزیت در برخی از نقاط کشور است. در دیگر نقاط کشور کمتر است."

"این دلیلی است رئیس جمهور نشسته است پشت در پای صندوق های رای در حال حاضر از آنجا که او نمی تواند باقی بماند در یک پیام است که یک واحد پیام و یک است که یک مثبت برای کشور" ریک سانتوروم سابق اوباما سناتور پنسیلوانیا که به چالش کشیده تهمت برای این حزب 2016 نامزدی ریاست جمهوری گفت: روز شنبه در سی ان ان "روز جدید است."

جمهوری خواهان کنترل سنا 53-47. دموکرات ها باید به دست آوردن سه کرسی به دست آوردن اکثریت اگر آنها برنده کاخ سفید به دلیل از معاون رئیس جمهور کراوات-شکستن رای چهار اگر آنها نمی.

حتی اندازه گیری در برابر پیچ و تاب سرعت اخبار چرخه در حال حاضر روال زیر مغلوب ساختن پیشی جستن ژوئن قابل توجه بود.

او بارها و بارها استفاده می شود زمین شناسی زبان برای لکه دار کردن در سراسر کشور تظاهرات برای عدالت اجتماعی عمدتا صلح آمیز تجمعات که او به عنوان بازیگر اوباش رها کردن خشونت است. به نام او برای ارتش ایالات متحده به "تسلط" خیابان های شهرهای آمریکا, نقشه کشی, سوئیس از رهبران نظامی خود فعلی و سابق top وزارت دفاع کردند.

او اولین کمپین تجمع در coronavirus عصر در Tulsa, اوکلاهما, که در آن بسیاری از در یک نسبتا کم جمعیت که تهمت دستیاران گفته می شود به مراتب بزرگتر عینک بدون ماسک. منتقدان او را به نام دلیل حساس برای انتخاب یک شهرستان که دیدم یکی از قرن 20th بدترین اسپاسم نژادی و خشونت و در اصل برنامه ریزی آن را در ژوئن 19, تاریخ Juneteenth تعطیلات جشن پایان برده داری در ایالات متحده است.

جان بولتون سابق خود مشاور امنیت ملی یک کتاب منتشر شد ادعا تهمت خواسته رئیس جمهور چین به خرید بیشتر محصولات کشاورزی به تقویت خود گشتند. مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین با استفاده از ماه به امتناع از پاک کردن مؤتلفه فرماندهان نام از آمریکا پایگاه های نظامی retweet یک تصویر از یک فلوریدا حامی فریاد "قدرت سفید!" و سوال گزارش می دهد که روسیه قرار داده بود نعمت بر نیروهای ایالات متحده در افغانستان است.

"نامزدهای جمهوریخواه را مجبور به دفاع از چیزهایی که رئیس جمهور تهمت می گوید و می کند بین در حال حاضر و در روز انتخابات گفت:" روری کوپر یک استراتژیست جمهوری خواه و دیرین دشمن مغلوب ساختن پیشی جستن. کوپر گفت: بسیاری از مواضع تهمت "سمی هستند به جریان اصلی رای دهندگان را پایین رای گیری نامزدهای جمهوریخواه به همان اندازه سمی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن ژوئن طغیان آمد و به عنوان نظر سنجی نشان داد او انتهایی presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن در سراسر کشور و در چندین میدان نبرد متحده است. یک گالوپ نظرسنجی دوشنبه منتشر شد نشان داد مغلوب ساختن پیشی جستن با خطرناکی پایین 38% کار تصویب امتیاز.

مغلوب ساختن پیشی جستن trailed تقریبا در تمام 2016 نظرسنجی تا اواخر که در مبارزات انتخاباتی.

هر دو طرف تصور رقابت های فشرده سنا در نزدیک تقسیم متحده که در آن متوسط حومه رای دهندگان که رها شده اند ایران با بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن امادگی برای ایجاد تفرقه می تواند کلید. این شامل سنسور. کوری گاردنر از کلرادو و مارتا McSally آریزونا اغلب دیده می شود به عنوان حزب خود را آسیب پذیر ترین امتیازهای.

همچنین در مواجهه با رقابتی reelections هستند GOP Sens. تهم Tillis کارولینای شمالی سوزان کالینز از مین جونی ارنست از آیووا و استیو Daines از مونتانا است. هر دو گرجستان سناتور جمهوریخواه به خصوص کلی Loeffler, ممکن است دیدن نزدیک نژادها. سناتور. داگ جونز از محکم جمهوری خواه آلاباما در نظر گرفته شده است دموکراتها بیشتر در معرض خطر وقت.

جمهوری خواهان باید به دفاع از 23 کرسی سنا به دموکرات ها' 12. اما چندین دموکراتیک رقبا ارسال شده قوی جمع آوری کمک اعداد در این سال از جمله امی مک گراث در کنتاکی علامت گذاری کلی در آریزونا و سارا گیدئون در ایالت مین است. دموکرات جیمی Harrison راه انداختن دشوار مبارزه برای سرنگونی سه اصطلاح کارولینای جنوبی ایران از سوی دیگر ، لیندزی گراهام گفت: او می خواهم مطرح نزدیک به 14 میلیون دلار در طول سه ماه گذشته.

به دموکرات ژوئن صرفا تأکید چگونه این سقوط ریاست جمهوری و کنگره انتخابات خواهد شد توسط چه تهمت مشاهده شده است توسط رای دهندگان.

"من فکر می کنم به درجه قابل توجهی از این کمپین است در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. و من فکر می کنم برگ برنده از دست دادن است" گفت: سناتور. برنی ساندرز من-Vt., که از دست یک پیشنهاد برای این سال دموکراتیک ریاست جمهوری nod.

استوارت, رئیس, سخنگوی دموکراتیک سناتوری کمیته کمپین گفت: ایران نامزد می شود آسیب دیده و به خاطر آنها بوده است "تمایلی به بررسی" در مغلوب ساختن پیشی جستن. جسی شکار سخنگوی ملی حزب جمهوری خواه سناتوری کمیته گفت: جمهوری خواهان "به خوبی می چرخاند به رسم مهم تضاد" در برابر دموکرات ها.

اسکات رید, آمریکا اتاق بازرگانی ارشد سیاسی استراتژیست گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است enunciated "صفر" خود را در مورد دومین دوره دستور کار و باید درست به آن است. او گفت که او معتقد است مستقل نوسان رای دهندگان ترک تهمت خواهد بود مایل به بازگشت به ایران در سنای نامزدها و ابراز خوشبینی محتاطانه.

"آن را به سختی می شود" برای برگزاری سنا نی گفت. "اوباما در حال بازی دفاع در سراسر هیئت مدیره, اما آنها خوب دفاعی بازیکنان است."

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن