ایران govs پیشنهاد متحده به عنوان جایگزین RNC کنوانسیون میزبان

توسط ZEKE میلر و بن NADLERمهر — دو GOP فرمانداران در حال ارائه تا کشورهای خود را برای میزبانی کنوانسیون ملی حز

توسط ATSHNEWS در 7 خرداد 1399

توسط ZEKE میلر و بن NADLER

مهر — دو GOP فرمانداران در حال ارائه تا کشورهای خود را برای میزبانی کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه — یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به جلو کنوانسیون از کارولینای شمالی در صورتی که دولت فرماندار دموکرات نیست و اطمینان او را که مرداد ماه جمع آوری می تواند به جلو با وجود coronavirus نگرانی.

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ فرستاده باز درخواست برای مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه به نظر دولت خود را به عنوان یک جایگزین سایت برای quadrennial کنوانسیون است که به جمع آوری بیش از 2500 نمایندگان و بیش از هزاران مهمان مطبوعات و مقامات امنیتی. برنامه شده است در جریان بیش از یک سال به برگزاری این کنوانسیون در شارلوت اما تهمت و ملی حزب جمهوری خواه مقامات ابراز نگرانی می کند که مقامات محلی ممکن است اجازه می دهد گردهمایی که اندازه طول بیماری همه گیر.

"با امکانات در سطح جهانی و رستوران ها و هتل ها و نیروی کار گرجستان افتخار خواهد بود با خیال راحت به میزبانی کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه," کمپ توییتی شنبه. "ما امیدواریم که شما در نظر بگیرید هلو دولت realDonaldTrump!"

کمپ را به دنبال داشت یکی از فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis که خبرنگاران در یک میامی در کنفرانس خبری که او "دوست دارم" به ایران و یا حتی کنوانسیون دموکراتیک به عنوان هر دو را میلیون ها دلار به دولت است. خواه فرماندار گفت: اگر تهمت تصمیم می گیرد به حرکت جمهوریخواه آن را احتمالا می توانست به رعایت هر گونه فدرال دستورالعمل های بهداشتی و فلوریدا خواهد انجام بخشی خود را به رعایت آنها است.

"درب باز است, ما می خواهیم به گفتگو آیا RNC DNC, هر چه, چون من فکر می کنم از آن خواهد شد خوب برای مردم فلوریدا" DeSantis گفت. کنوانسیون دموکراتیک است که برنامه ریزی شده برگزار می شود در میلواکی و مقامات گفته اند که آنها در حال بررسی گزینه های احتمالی از جمله پتانسیل های مجازی کنوانسیون به عنوان یک نتیجه از ویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه شکایت از نو که در کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر نیست و در عین حال تضمین کند که این کنوانسیون می تواند به عنوان برنامه ریزی شده.

"ما یک فرماندار که نمی خواهید برای باز کردن دولت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: کوپر نشان می دهد خود را hesitance شد و نتیجه اختلافات سیاسی. "او شده است اقدام بسیار بسیار به آرامی و بسیار مشکوکی."

مغلوب ساختن پیشی جستن تصریح کرد که او امیدوار است به این کنوانسیون در شارلوت اما نیاز یقین "در عرض یک هفته" و یا او را مجبور به در نظر گرفتن جایگزین سایت.

"بسیاری از مکان های آن را می خواهم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت: رئیس جمهور در نظارت ویروس انتقال اطلاعات و "به این کنوانسیون می گیرد و می بیند هیچ دلیلی برای به عنوان کشور آغاز می شود به بازگشایی شده است."

جمهوری خواه کمیته ملی صندلی Ronna McDaniel رئيس جمهور گفت: "درست است بخواهید برای اطمینان از کارولینای شمالی" در مورد کنوانسیون.

"ما می خواهیم به آن را در کارولینای شمالی به رئیس جمهور می خواهد به آن را در کارولینای شمالی گفت:" فاکس نیوز روز سه شنبه صبح. "این فقط فرماندار. او به کار با ما. هر دولت ما صحبت می گوید ما می خواهیم به معرفی رئیس جمهور در اینجا اما این فرماندار است تا برای انتخاب مجدد و داده نشده به ما اطمینان نیاز داریم. ما باید قادر به حرکت رو به جلو در راه بتن. ما در حال رفتن به آن بحث است."

دموکراتیک شهردار آتلانتا, گرجستان, پایتخت و تا کنون بزرگترین شهرستان در بیانیه ای گفت: روز شنبه که آن بازگشایی طرح کند مش با کمپ را برای برگزاری این کنوانسیون در گرجستان است.

"مانند کارولینای شمالی شهر آتلانتا است که پس از یک مرحله به مرحله داده محور با رویکرد بازگشایی. این طرح نمی تامل میزبانی یک گردهمایی بزرگ رویداد در ماه اوت" شهردار Keisha لنس پایین گفت. "در واقع چند دیرینه شهرستان-پشتیبانی و حمایت رویدادهای در حال حاضر لغو شده است به منظور تطابق با دستورالعمل CDC."

دیوید شفر رئیس گرجستان دولت حزب جمهوری خواه گفت: در متن پیام است که او به کمپ صبح روز سه شنبه. "ما رسیده به حزب جمهوری خواه رئیس کمیته ملی Ronna رامنی به اجازه دهید او را می دانم که اگر کارولینای شمالی می افتد از طریق گرجستان آماده است برای کمک به" شافر گفت: آسوشیتد پرس.

"تحت فرماندار کمپ گرجستان باعث شده است که ملت در خیال بازگشایی آن اقتصاد" شفر گفت. "ما اولین کلاس امکانات یک نیروی کار ماهر و شهرت مهمان نوازی به هیچ یک دوم. ما افتخار خواهد بود برای میزبانی کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه."

کمپ سخنگوی Candice Broce کاهش یافته است برای پاسخ به سوالات در مورد پیشنهاد شتابزده و به جای ارجاع سوال به شفر.

گرجستان شد یک میله رعد و برق برای هر دو انتقاد و ستایش هنگامی که آن را یکی از اولین متحده در این کشور اجازه می دهد تا کسب و کار از جمله تو سرو و بولینگ alleys به بازگشایی در اواخر ماه آوریل است. مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد کمپ تصمیم در آن زمان گفت: "این فقط بیش از حد به زودی" اما بعدا گفت که او تنها به ابراز نگرانی در مورد مکان های خاصی مانند تو سرو بودن بازگشایی شد و اضافه کرد: "من فکر می کنم این فوق العاده است."

آن را به عنوان تلاش برای ناخن کنوانسیون طرح مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین اعلام کرد با ارتقای دو جانباز سیاسی دستیاران ارشد نقش رهبری. لایحه Stepien سابق کاخ سفید مدیر سیاسی را به عنوان معاون مدیر کمپین کمپین گفت. استفانی الکساندر منطقه ای مدیر سیاسی تبدیل خواهد شد به کمپین رئیس ستاد.

جفت های اضافی را تجربه سیاسی به کمپین upper echelon که رهبری مدیر کمپین براد Parscale یک تازه وارد نسبت به سیاست های ملی که زد مغلوب ساختن پیشی جستن دیجیتال تلاش در سال 2016.

--

Nadler گزارش از آتلانتا. تری اسپنسر کمک از میامی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن