گوگل می گوید آن را نمی خواهد ساخت هوش مصنوعی ابزار برای نفت و گاز حفاری

توسط مت o'brienگوگل می گوید که دیگر نمی خواهد ساخت سفارشی هوش مصنوعی ابزار برای سرعت بخشیدن به استخراج نفت و گ

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

توسط مت o'brien

گوگل می گوید که دیگر نمی خواهد ساخت سفارشی هوش مصنوعی ابزار برای سرعت بخشیدن به استخراج نفت و گاز جدا کردن خود از محاسبات ابری رقبای مایکروسافت و آمازون است.

بیانیه ای از این شرکت روز شنبه به دنبال یک صلح سبز در گزارش که اسناد چگونه سه غول تکنولوژی با استفاده از هوش مصنوعی و قدرت محاسباتی به کمک شرکت های نفتی پیدا کردن و دسترسی به نفت و گاز سپرده ها در ایالات متحده و در سراسر جهان است.

محیط زیست گروه می گوید آمازون مایکروسافت و گوگل شده اند تضعیف آب و هوا خود را تغییر وعده های همکاری با شرکت های بزرگ نفتی از جمله شل و BP شورون و اکسون موبیل که باید نگاه برای فن آوری های جدید برای دریافت نفت و گاز از زمین خارج شد.

اما گروه تحسین گوگل در روز سه شنبه برای گرفتن یک گام به دور از آن می پردازد.

"در حالی که گوگل هنوز چند میراث قرارداد با نفت و گاز شرکت ما خوش آمدید این نشانه ای از گوگل است که آن را دیگر نمی خواهد ایجاد راه حل های سفارشی برای بالادست نفت و گاز گفت:" الیزابت جردیم ارشد شرکت مبارز صلح سبز ایالات متحده آمریکا است.

گوگل را " افتخار همه قراردادهای موجود با مشتریان خود اما مشخص نیست چه شرکت. Google cloud اجرایی پیشتر در ماه مه نشان داد که سیاست جدید در طول یک مصاحبه تصویری.

فعالان صلح سبز در گزارش مایکروسافت می گوید به نظر می رسد منجر به راه با بیشترین نفت و قرارداد "ارائه AI قابلیت در تمام مراحل از تولید نفت." آمازون قرارداد بیشتر متمرکز بر خطوط لوله حمل و نقل و سوخت, ذخیره سازی, با توجه به گزارش. ابزار خود مستقر شده اند برای سرعت بخشیدن به شیل استخراج به خصوص از حوضه پرمین تگزاس و نیومکزیکو.

برخی از این قراردادها منجر به اعتراضات داخلی توسط کارکنان که در حال هل دادن شرکت خود را به انجام بیشتر برای مبارزه با تغییر آب و هوا.

آمازون کاهش یافته است به نظر این فعالان صلح سبز در گزارش اما با اشاره به جمله بندی در وب سایت خود را که گفت: "صنعت انرژی باید دسترسی به فن آوری های مشابه به عنوان دیگر صنایع است."

مایکروسافت با انتشار یک وبلاگ بیانیه روز شنبه که نمی آدرس صلح سبز ادعا اما با تاکید بر تعهد این شرکت به خلاص شدن از هوا تمام کربن آن تا به حال منتشر شده تا سال 2050.

__

AP خبرنگار یوسف Pisani کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب