گلدن استیت قاتل اذعان به ده ها تن از تجاوز, 13 قتل

توسط DON THOMPSON و برایان MELLEYساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — یک افسر سابق پلیس که وحشت کالیفرنیا به عنوان یک

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

توسط DON THOMPSON و برایان MELLEY

ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — یک افسر سابق پلیس که وحشت کالیفرنیا به عنوان یک سریال سارق و متجاوز و در ادامه به کشتن بیش از ده نفر در حالی که روزه گرفتن برای دهه التماس گناه روز دوشنبه به قتل نسبت به گلدن استیت قاتل.

جیمز جوزف دی آنجلو جونیور باقی مانده بود تقریبا سکوت در دادگاه پس از خود را تا سال 2018 دستگیری تا زمانی که او بارها و بارها ادا واژه "گناه" و "اعتراف میکنم" در سکوت و صدای گوش خراش به عنوان بخشی از یک مورد درخواست خواهد کرد که او یدکی مجازات اعدام به حبس ابد بدون احتمال آزادی مشروط.

دی آنجلو, 74 نیست با مقامات همکاری کنند. اما به او گفتم و اعتراف از انواع پس از دستگیری او که cryptically مراجعه کننده به یک همزاد به نام "جری" که او گفت: او را مجبور به ارتکاب موج جنایات که به نظر می رسد برای پایان دادن به ناگهان در سال 1986.

"من همه که" دی آنجلو به خود گفت: در حالی که به تنهایی در یک اتاق بازجویی پلیس بعد از دستگیری او در مارس 2018 Sacramento County دادستان Thien هو گفت.

"من نمی باید از این قدرت برای فشار او را" دی آنجلو گفت. "او ساخته شده من. او با من. آن را مانند در سر من منظورم این است که او بخشی از من است. من نمی خواهم به انجام این کارها. من تحت فشار قرار دادند و جری و تا به حال یک زندگی شاد. من همه آن چیزهایی است. من همه زندگی خود را. بنابراین در حال حاضر من باید به پرداخت قیمت."

در حالی که دادستان پیشنهاد DeAngelo شده بود faking تقسیم شخصیت هو گفت: روز حساب وارد شده بود.

"محدوده یوسف DeAngelo این جنایات است که به سادگی شگفت انگیز" هو گفت. "هر بار که او فرار لغزش دور در سکوت به شب."

هیچ فرار در حال حاضر. دی آنجلو نشسته در صندلی چرخدار در یک مرحله موقت در یک دانشگاه سالن که می تواند به جای بیش از 150 ناظران در یک فاصله امن در طول coronavirus همه گیر التماس کرد گناه را به 13 فقره قتل و ده ها تن از تجاوز بودند که بیش از حد قدیمی به تعقیب.

تمام گفته او اعتراف کرد به 161 جرائم مربوط 48 مردم شهرستان ونتورا دادستان منطقه گرگ Totten گفت.

اتاق بزرگ در دانشگاه ایالتی ساکرامنتو ساخته شده بود به مانند یک دولت دادگاه با مهر از Sacramento County Superior Court پشت قاضی صندلی و ایالات متحده و دولت پرچم در سحر است که در خدمت به عنوان یک نوع از مرحله یک daylong اقدام است که تا به حال تئاتر-مانند احساس. صفحه نمایش بزرگ flanked مرحله پس از تماشاگران می تواند به دنبال livestreamed شنوایی.

دی آنجلو که تن نارنجی زندان مالش و پلاستیک سپر صورت ممکن برای جلوگیری از گسترش ویروس ذکر شده به یک طرف و دهان خود را آویزان باز به عنوان دادستان بخوانید گرافیک, جزییات تجاوز و قتل که در آن او snacked در ترکیه مانده قبل از ترک.

اعضای خانواده گریستم به اقدام رفت و در بسیاری از روز. یک شمع با استفاده از بافت های نشسته بر روی زمین در کنار جنیفر کارول که پدر وکیل لیمان اسمیت کشته شد در سال 1980 با همسرش شارلین اسمیت که مورد تجاوز قرار گرفت قبل از کشته شدن.

"این است که بسیار سخت تر از من فکر کردم آن خواهد بود. و من فکر کردم این بود که به سخت خواهد بود" کارول گفت. "من احساس می کنم بسیاری از خشم که من فکر نمی کنم من احساس قدرت قبل از."

دی آنجلو یک کهنه سرباز جنگ ویتنام و یک پدر بزرگ هرگز در محققان' رادار تا زمانی که درست قبل از دستگیری او.

محققان نمی اتصال یک سری از حملات در مرکز و شمال کالیفرنیا به slayings در جنوب کالیفرنیا تا حدود یک دهه پس از آخرین قتل و در نهایت حل و فصل طلایی دولت قاتل نام مستعار برای مرموز ضارب.

پلیس با استفاده از DNA از صحنه های جرم و جنایت برای پیدا کردن یک خویشاوند دور از طریق یک محبوب وب سایت شجره نامه پایگاه داده پس از آن ساخته شده است یک درخت خانواده که در نهایت آنها را به او. آنها دم دی آنجلو و مخفیانه جمع آوری DNA از ماشین درب و دور انداخته بافت به دریافت حکم بازداشت.

بازنشسته کامیون مکانیک دستگیر شد در خانه اش در حومه شهر ساکرامنتو — همان منطقه او وحشت در اواسط دهه 1970 درآمد عنوان منطقه شرق متجاوز.

دادستان دقیق اعمال سادیستی او متعهد پس از لغزش به خانه های کشف نشده و شگفت انگیز توسط درخشان از یک چراغ قوه در چهره خود و تهدید به کشتن هر کس در خانه — از جمله کودکان — اگر آنها را دنبال نمی کند سفارشات خود را.

نقاب ولگرد در ابتدا گفت که او تنها می خواست پول خود را برای به دست آوردن همکاری های خود را. او را زنان و اتصال خود را به شوهر یا دوست رو به پایین در تخت خواب با بند کفش و سپس او را به کراوات تا زنان. قربانیان توضیح داده بودن بکند توسط هر بشکه از تفنگ یا نقطه چاقو.

او انباشته ظروف در پشت مردان و گفتند که هر دو کشته می شود اگر او شنیده صفحات سقوط در حالی که او مورد تجاوز زنان.

در یک خانه در شهرستان کنترا کوستا ایالت در پاییز 1978 او گفت: یک زن او را قطع نوزاد پسر گوش کردن اگر او انجام نمی در دهان پس از او مورد تجاوز قرار گرفته ،

"اعتراف میکنم" دی آنجلو گفت: پس از دادستان خواندن توضیحات که جرم و جنایت است.

او به سرقت برده و هر آنچه که او می تواند گاهی اوقات چند بطری Budweiser و برخی از پول نقد بار دیگر حلقه های الماس. او تضعیف کردن به تاریکی با پای پیاده و یا با دوچرخه و حتی طفره رفت پلیس که در زمان بر این باور بودند که نزدیک به نواز او.

دی آنجلو می دانستم که خاک خوب است.

او شروع به نیروی پلیس در San Joaquin Valley farm شهر اکستر در سال 1973 که در آن او متعهد برای اولین بار از قتل است.

دی آنجلو در میان ماموران در تلاش برای پیدا کردن یک سریال سارق در شهرستان همسایه از ویسالیا مسئول حدود 100 نمیتوانیم.

جامعه استاد دانشگاه کلود Snelling کشته شد که مشکوک "ویسالیا Ransacker" پس از تلاش برای جلوگیری از او را از ربودن او در 16 سال.

پس از سه سال در نیروی DeAngelo رفت و برگشت به منطقه ساکرامنتو, جایی که او کار می کرد برای Auburn اداره پلیس در سیرا کوهپایه تا سال 1979 هنگامی که او افتاد سگ دافع و یک چکش — دو مورد است که می تواند استفاده برای یک سارق است.

دی آنجلو کشته شدن یک زن و شوهر راه رفتن سگ خود را در یک حومه شهر ساکرامنتو در سال 1978 اما اکثر قتل آمد او پس از نقل مکان به کالیفرنیا.

اورنج کانتی دادستان منطقه تاد اسپیتزر فشرد تا به عنوان اعضای خانواده قربانیان ایستاده بود در توضیحات خود را از هر یک از چهار قتل وجود دارد. اسپیتزر که محو پارگی در یک نقطه جدا از دیگر دادستان به آدرس DeAngelo به طور مستقیم هنگام بحث در مورد مه 5 سال 1986 تجاوز به عنف و قتل Janelle کروز, 18 — نهایی کشتن.

"شما حمله کنه شما ضرب و شتم او و شما raped او" اسپیتزر گفت. "شما به قتل او در اول درجه bludgeoning او در صورت."

یک گناه و حبس ابد اجتناب طولانی و گران قیمت دادخواهی. قربانیان خواهد بود قادر به مقابله با DeAngelo طول طولانی صدور حکم شنیدن آغاز Aug. 17.

قربانیان شروع به ایستادن در مخاطب به حساب های خود را از حملات خوانده شد. نزدیک به دو دوجین شد روی پای خود را در همبستگی به عنوان یک دادستان از ساکرامنتو — که در آن بسیاری از تجاوزات جنسی در زمان محل دقیق هر مورد. آنها را تشویق می کردند و خندید وقتی که معاون دادستان منطقه امی هالیدی اشاره کرد قربانیان به طور مداوم گزارش DeAngelo تا به حال یک آلت تناسلی مرد کوچک.

یک مرد ویکتور هیز بود که برگزار شد در زور اسلحه در حالی که دوست دختر خود را مورد تجاوز قرار گرفت و در سال 1977 فریاد زد که او می خواست نام خود را با صدای بلند بخوانید.

"من منتظرش بوده ام برای 43 سال است. من شرمنده از آنچه اتفاق افتاده است. من هرگز John Doe در زندگی من" هایس گفت بعد. "من می خواهم پاسخگویی و مسئولیت پذیری شروع می شود با نام من."

در میان سوالاتی که باقی می ماند این است که آیا DeAngelo در واقع متوقف شد و زندگی خود را از جرم و جنایت و اگر چنین است چرا ؟

هو بازیگران شک در DeAngelo بیانیه در اتاق بازجویی گفت که او "feigned ضعیف incoherence" به کارآگاهان با وجود ظاهر تیز در حالی که تحت نظارت روز قبل از دستگیری او. هو گفت: DeAngelo عمل کرده بود دیوانه زمانی که او دستگیر شد و برای دزدی از مغازه سه دهه پیش از آن در تلاش برای جلوگیری از اتهامات عنوان شده علیه.

جیمز آلن فاکس یک گونه که جامعه شناس در دانشگاه گفت: اکثر قاتلان سریال ندارد دو شخصیت و یا صدای درونی هر چند فیلم اغلب آنها را به تصویر بکشد که در راه است.

او گفت: قاتلان سریال که با حملات برای سال معمولا حیله گری و سازماندهی شده است. کسی که رنج می برد از یک بیماری روانی جدی نیست و قادر به آن است. قاتلان سریال که سرزنش یک alter-ego برای جنایات خود معمولا تقلید می کنی آن, او گفت:.

"این خود خدمت برای کسی که به نشان می دهد که آنها همه این چیزها به این دلیل صدای: 'من را سرزنش نیست, سرزنش, صدای,'" روباه گفت.

___

Melley گزارش از لس آنجلس. آسوشیتد پرس روزنامه نگار استفانی Dazio کمک از لس آنجلس.

___

این داستان درست شده است تا منعکس کننده که دی آنجلو تا به حال شده است در محققان' رادار تا زمانی که درست قبل از دستگیری او.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن