زرافه 'Yadunandan' باعث می شود راه خود را به Bannerghatta زیستی پارک از Mysuru باغ وحش در میان مستند

خواهد بود زوج با 'Gowri' که منتقل شد در سال 2018 میسور/Mysuru: سری Chamarajendra باغ وحش به عنوان محبوب شناخته

توسط ATSHNEWS در 8 اردیبهشت 1399

خواهد بود زوج با 'Gowri' که منتقل شد در سال 2018

میسور/Mysuru: سری Chamarajendra باغ وحش به عنوان محبوب شناخته شده Mysuru باغ وحشبود که با موفقیت منتقل شده 14-ماه-پیر زرافه 'Chamarajendra' به آسام دولت وحش-تقدیر – باغ گیاه شناسی در گواتی از طریق جاده (از 3200 متر) در ماه دسامبر سال گذشته در حال حاضر منتقل شده 17-ماه-پیر 'Yadunandan' به Bannerghatta زیستی پارک در بنگلور. 'Yadunandan' خواهد بود زوج با 'Gowri' که منتقل شد از Mysuru وحش در سال 2018 است.

'Yadunandan' پسر 'Krishnaraja" و "شامپانی" از Mysuru وحش و انتخاب شده بود که زوج با 'Gowri' بود که به تنهایی در Bannerghatta.

روند مطبوع 'Yadunandan' برای سفر انجام شد و حیوانات بود و هم هوایی به ویژه محوطه. مراقبت نیز گرفته شد به طوری که حیوانات نمی وحشت در داخل قفس در حالی که حمل و نقل. کارکنان باغ وحش که acclimatised حیوانات با ظرف مخصوص را تجربه مشابه حمل و نقل زرافه در جاده است.

در مجموع از نه باغ وحش تحت وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) که در میان Mysuru وحش و Bannerghatta زیستی پارک ها مهم هستند. آن است که از این دو مکان حیوانات و پرندگان هستند داده می شود.

آموزش پس از سه ماه: در ظرف مخصوص قرار داده شد در این زرافه را در محوطه Mysuru باغ وحش بود که آموزش داده شده پس از سه ماه به طوری که او به آن استفاده می شود. به عنوان آن را بسیار دشوار است برای گرفتن یک زرافه را داخل ظرف برای تغییر آن علوفه قرار داده شد داخل ظرف برای جذب 'Yadunandan.'

روز جمعه Yadunandan رفت داخل ظرف و کارکنان باغ وحش قفل شده است و او در و با کمک یک جرثقیل قرار داده و ظرف را در طبقه پایین – بلند-شاسی کامیون که حمل و نقل 'Yadunandan' به Bannerghatta با خیال راحت.

هر چهار دولت های منطقه گسترش همکاری

آن را یک چالش برای ما به حمل و نقل بلندترین حیوانات در جاده با خیال راحت و با موفقیت. اما کارکنان ما تا به حال تجربه تغییر یک زرافه به آسام در جاده ها است. به عنوان کامیون حمل زرافه تا به حال به تصویب از طریق چهار منطقه برای رسیدن به Bannerghatta زیستی پارک به خصوص در طول مستند دوره همکاری Mysuru, مندیا, Ramanagar و بنگلور روستایی دولت های منطقه به دنبال. حتی اداره پلیس گسترش همکاری های خود را زیر آن 'Yadunandan' منتقل شد به Bannerghatta با خیال راحت گفت: Ajit M. Kulakarni, مدیر اجرایی, Mysuru باغ وحش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب