غول مدیر گیب Kapler بازیکنان زانو زدن در طول سرود

توسط جینی McCAULEYاوکلند کالیفرنیا. (AP) — San Francisco Giants مدیر گیب Kapler و چند تن از بازیکنان خود را به

توسط ATSHNEWS در 31 تیر 1399

توسط جینی McCAULEY

اوکلند کالیفرنیا. (AP) — San Francisco Giants مدیر گیب Kapler و چند تن از بازیکنان خود را به زانو در طول سرود ملی قبل از دوشنبه شب نمایشگاه بازی مقابل اوکلند دو و میدانی.

حق fielder Jaylin دیویس و اولین مربی پایه Antoan ریچاردسون هر دو آفریقایی نیز در زمان زانو به عنوان shortstop براندون کرافورد ایستاده بین آنها را با یک دست در هر یک از شانه های خود را. دیویس برگزار شد دست راست خود را بیش از قلب خود را در حالی که ریچاردسون را در آغوش گرفت و دست خود را در مقابل او.

Kapler آغاز فصل اول مدیریت غول پس از دو ناامید کننده سال هدایت فیلیز نمی بحث در مورد برنامه های خود را به زانو زدن در یک pregame جلسه با رسانه های اعضا.

Kapler شده است صریح در مورد بی عدالتی اجتماعی و نژادی مسائل و ورزشکاران نقش در کمک به خار مثبت تغییر دهید.

سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri شروع به گرفتن زانو هنگام پخش سرود ملی در سال 2016 در اعتراض به نابرابری نژادی پلیس و بدرفتاری با اقلیت. او صریحا انتقاد برای سال, اما احساسات عمومی تغییر کرده است از جورج فلوید مرگ است.

فلوید یک مرد پس از فوت سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن در حالی که فلوید بود و دستبند و گفت که او نمی تواند نفس بکشد.

سابق یک شکارچی بروس ماکسول در سال 2017 شد اولین اتحادیه عمده به زانو زدن برای سرود پس از Kaepernick خود را آغاز کرد سکوت کردند.

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب