نقد و بررسی بازی: "آخرین از ما, قسمت دوم' به ارمغان می آورد یک حساب

هر عمل یک واکنش برابر و مخالف. نیوتن قانون سوم توصیف اجسام در حال حرکت, اما آن را نیز می توان به تعامل انسان.ه

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

هر عمل یک واکنش برابر و مخالف. نیوتن قانون سوم توصیف اجسام در حال حرکت, اما آن را نیز می توان به تعامل انسان.

هر عمل عشق می تواند متقابلا با عشق و معکوس اعمال خشونت آمیز — هر چند آنها می تواند به نظر می رسد یک طرفه — طنین انداز و دوباره بجای اول برگشتن. که فیزیک است که توصیف "The Last of Us قسمت دوم." این عاقبت به ارمغان می آورد که یک حساب برای خشونت در اصلی است.

که بازی را در اوج قرار دادن بازیکنان در یک موقعیت وحشتناک. جوئل آورده Ellie به کرم شب تاب یک شبه نظامیان خم جهنم در پیدا کردن یک درمان برای سرچماقی ها عفونت مغز است که مصرف جهان است. Ellie ایمنی بدن به بیماری که اساسا تبدیل مردم به زامبی و او کلیدی به صرفه جویی در جهان است. تنها مشکل این است که درمان خواهد او را بکشد و جوئل باعث می شود تصمیم سرنوشت ساز به قتل شبه نظامی برای نجات کودک.

عاقبت شرح زیر است پس از آن انتخاب و آن را به عنوان یک تکیه گاه برای بازی. Ellie و Joel حل و فصل در شهر جکسون Wyo. آنها یک زندگی آرام تا زمانی که یک حمله توسط مهاجمان ناشناس به تغییر زندگی خود و slingshots Ellie و دیگر شهر اعضا به سیاتل برای تلافی.

"آخرین ما قسمت دوم" است Ellie داستان و مطالعه و تحقيق ،

این سفر بیشتر آشکار در سیاتل او به عنوان شکار کردن او نمي شود ، ماموریت های شکسته تا به چند روز نشان دهنده سگ شیطان هل دادن محدودیت از سطح آن طراحی و ایجاد گسترده محیط که احساس باز جهان هستند اما در واقع نقشه های بزرگ با گوشه و مخفیگاه از اکتشاف پراکنده در سراسر.

این عرصه گسترده ای تبدیل به زمین بازی که در آن بازیکن می تواند با استفاده از تاکتیک های مختلف را از سرچماقی ها آلوده و جناح های رقیب در شهر زمرد: واشنگتن جبهه آزادیبخش ارتش و Seraphite فرقه مذهبی. بسیاری از رزمی است که بر اساس خفا و Ellie چیدن از هم جدا جوخه های خزنده از طریق چمن بلند, وسیله پشت دشمنان و shivving آنها.

وقتی خفا شکسته است, gunfights فوران و آن را می شود در مورد شهر دشمنان و کارآمد کشتن آنها را با سلاح در دست است.

"آخرین ما قسمت دوم" تا به بقا جزء به عنوان بازیکن باید تمیز کردن مهمات, سلاح, تکه و موارد دیگر. کمپین یک سیستم پیشرفت است که باعث بهبود مهارت های شخصیت زمانی که آنها پیدا کردن آموزش دفترچه راهنما. که باز می شود تا مهارت های درختان با استعداد است که در دسترس از طریق محرک های جمع آوری شده را از طریق سطوح.

اکثر درگیری های مقابله با یک جناح در یک زمان در نقشه است که می تواند طیف وسیعی از باز-نبرد هوایی به claustrophobic مبارزه با شهری. کمپین بهترین لحظات اقدام آمد که ترکیبی از WLF, Seraphites و آلوده هستند در همان اتاق با هم. بازیکنان که می دانند چگونه هر جناح واکنش نشان می دهد می توانید آنها را خاموش و در هرج و مرج و فرار و یا آنها را شکست. آن را ارائه می دهد جذاب ترین پویا از بازی.

اندکی عناصر پازل شکستن درگیری است. آنها می آیند در چنین حالات به عنوان تلاش برای کشف کردن امن ترکیب است که نگه داشتن قدرت یو پی اس و یا آنها را می توان در فرم از موانع است که بازیکنان باید برای کشف کردن. هیچ یک از آنها را بیش از حد دشوار و پازل عمدتا راه به مسدود اتاق است که گنجینه ای از ضایعات و اقلام خواهد شد که قدرت شخصیت را از طریق مبارزات انتخاباتی.

Ellie انتقام کامل است و او را می کشد دشمنان او با هراسان viciousness. او یک wraith وسیله کسانی که ستم کردند اما یک چیز عجیب و غریب اتفاق می افتد در "آخرین ما قسمت دوم."

کمپین flips یک اسکریپت و آن را به نیروهای همدلی بازیکنان. این نیوتن قانون سوم در عمل به عنوان بازیکن دیدن طرف دیگر از داستان است. آنها متوجه است که آنها به قتل نمی بیچهره دشمنان اما مردم برخورد با خود plights.

زمانی که الی stabs دشمن در مقابل رفیق خود را به آنها اطلاع می دهد که چگونه مرد فریاد می زند و تلاش می کند به قصاص دقیق. بازیکنان کشف کنند که حتی سگ که الی شاخه های نام.

"آخرین ما قسمت دوم" طول می کشد استفاده از این فرم ذاتی شفقت در بازی های ویدئویی. این یک رسانه است که بازیکنان قرار می دهد در کفش از قهرمانان, اما آن را نیز می تواند انجام دهد مخالف است. که سوئیچ می تواند ناراحت کننده در زمان, اما آن را نیز لازم برای درک آنچه مدیر Neil Druckmann در تلاش است تا با انتقال عاقبت.

"این یک داستان از قبیله گرایی; چگونه ما بد نام کردن و dehumanize کسانی که در خارج از. این یک داستان از وسواس — زمانی که آن زمان به اجازه رفتن ؟ و هنگامی که شما باید نگه دارید در هر هزینه ؟ این یک داستان از تروما رستگاری و همدلی," او نوشت.

تنها مسئله این است که این بازی بخش سوم. آن را احساس می کند مانند یک مجبور خاتمه پس از بخش دوم به اوج اما به این دلیل مراقبت از بازیکنان بسیار درباره الی. آنها همچنین باید بدانند که اگر آنها او را کنترل حرکات آنها نیست اقدام به عنوان شخصیت او. بزرگسالان Ellie تولیدات است از بسیاری از تجربه های دیگر دیده نمی شود در فلش بک یا در صحنه های برش. اگر چه بازیکنان می خواهند او را به حق انتخاب آنها نمی تواند نیروی خود را به. همه آنها می توانید انجام دهید این است که سعی کنید به درک تصمیم گیری او از طریق همدلی این بازی در تلاش است به استنباط.

این پیام نیست, همیشه روشن در "آخرین از ما, قسمت دوم" اما Naughty Dog ارائه می دهد به اندازه کافی از طریق بافی روایت است که می توان آن را درک کرد فقط زمانی که بازیکنان در حال حاضر برای رسیدن به مرحله خارج از خود.

The Last of Us قسمت دوم
امتیاز: مادر
پلتفرم: پلی استیشن 4
ستاره (از 4): 3 1/2



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن