آینده نشان دهنده کار از صفحه اصلی را تغییر دهید همه چیز

Dimly از طریق مه آینده برخی از سازه های در حال ظهور است. برخی از صرفا فیزیکی در حال تبدیل شدن به قابل تشخیص. ت

توسط ATSHNEWS در 5 مرداد 1399

Dimly از طریق مه آینده برخی از سازه های در حال ظهور است. برخی از صرفا فیزیکی در حال تبدیل شدن به قابل تشخیص. تغییرات در کار آگاهی جمعی و بازی سخت تر را به تمرکز.

ما — تماس با ما ویران نسل روبرو خواهد شد در آینده, آینده نشان می دهد کاملا متفاوت از آن گذشته که ما شناخته شده است.

واضح است که کار تغییر است بخواهند صفحاتی دوباره مرتب و در زمان از دست داده است. بسیاری از املاک و مستغلات خواهد بود التماس برای یک ماموریت و یا خواهد شد باید به صورت مخرب توپ. مراکز خرید را ببینید, تغییر بزرگ شاید ویرانی.

کسانی که فروشگاههای جعبه بزرگ که لنگر مراکز خرید خواهد بود کمتر است. برخی از آنها ممکن است تبدیل به ورزشگاه و یا از مد افتاده بازار با ده ها تن از اصطبل. اما این استفاده محدود هستند و کسانی که خاکستر-بلوک عظیم بسیاری هستند.

برخی پیشنهاد کرده اند که فروشگاههای جعبه بزرگ می تواند تبدیل به مسکن مقرون به صرفه. اما معماران می گویند آن است که آسان تر به آنها دست کشیدن پایین و ساخت خانه های جدید در سایت خود. مانند بمب چاله که نقطه لندن پس از جنگ جهانی دوم این خواهد بود که یک نوع از خراب کردن برای برخی از زمان, یک یادآوری به عنوان به چگونه زندگی بود.

پس از این مراکز خرید می آیند ساختمان های اداری — بسیار نمادی از یک شهر مدرن از گرند ساختمان امپایر استیت در نیویورک به زرق و برق دار تمام شیشه سفال آسمان خراش در لندن به طور افراطی تخیلی ساختمان که ساخته شد به عنوان نمادها در سراسر جهان به عنوان بسیاری به عنوان مورد نیاز فضای کار. در حال حاضر آنها خواهید بود مأموران این شهرستان از گذشته است.

داستان کوتاه است که مردم کمتر خواهد بود رفتن به کار در دفاتر. از راه دور به سرعت در حال آمدن سن آن قابل قبول است و حتی مطلوب است. بسیاری از مثل خودم آن را دوست ندارم.

تماس با انسان بوده است و بخشی از کار پس از شهرنشینی آغاز شد. نشانه این است که ما در حال رفتن به کمتر شهرنشین بیشتر suburbanized و ruralized.

افرادی که تبدیل فواصل وسیع به شهرستانها مانند کسانی که در خانه به سمت چپ 4 صبح در کانکتیکات در میز خود در منهتن در ساعت 8 صبح — را در خواب بدون گناه.

این نیست که فقط COVID-19 مجبور است ما را به کار متفاوت در خانه و جدا از آن که رقمی بالغ شده است به اندازه کافی به آن ممکن است تقریبا در تلاقی با خواسته های زندگی تحت ویروس. جادویی زوم اتحادش را تغییر فقط در مورد همه چیز. آن بوده است نه تنها یک نیروی رهایی بخش بلکه یک نیروی تغییر دهید.

اما تغییر بزرگ و نوآوری است که همراه آن را به یک قیمت می باشد.

یک بررسی نشان داد که 53 درصد از ملت رستوران هرگز بازگشایی و بسیاری از مردم فوق العاده خواهد بود از کار برای مدت زمان طولانی. رستوران هستند کارآفرینی از مردم باز خواهد شد و بسیاری از سالن های جدید. اما طول می کشد که زمان و سرمایه است.

این از دست دادن کار های سنتی که شامل سراسر صنعت مهمان نوازی خواهد شد که اثرات زیان بار در جاهای دیگر. برای مثال صنعت ماهیگیری نمی توانید فروش خود را گرفتن. آن را همیشه وابسته به رستوران برای فروش.

COVID-19 نیست به تنهایی در تغییر شکل آینده است. برای سال های دیجیتالی و هوش مصنوعی را ساخته اند و از راه دور امکان پذیر شده است کم کردن شغل.

کشاورزی برای مثال تحت بی امان را تغییر دهید. امروز کشاورز است که بیشتر سیستم های مدیریت از رنسانس شکل از گذشته است که می تواند کمک به یک گاو هنگام تولد, تعمیر تراکتور طعم خاک آن به منظور تعیین pH و رسیدگی به برداشت محصول با مهاجر کمک کند.

در حال حاضر تراکتور و تجهیزات کشاورزی به طور کامل دیجیتالی و می تواند از یک لپ تاپ روی میز آشپزخانه و برداشت محصول است که به طور فزاینده خودکار توسط روبات حساس با چند سنسور هدایت نوع پنجه.

این یک دنیای جدید است و ما باید شجاع و تخیلی به آن استاد است.

Llewellyn کینگ تهیه کننده اجرایی و میزبان از "کاخ سفید کرونیکل" در PBS. ایمیل خود است llewellynking1@gmail.com. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن