از اسبان و بز به ممنوعیت سفر و پرستاری

گروتون – مارس است که معمولا در یک زمان مشغول برای Cyndi Labbe.به عنوان صاحب مسحور حیوانات احزاب 43 ساله در توص

توسط ATSHNEWS در 18 اردیبهشت 1399

گروتون – مارس است که معمولا در یک زمان مشغول برای Cyndi Labbe.

به عنوان صاحب مسحور حیوانات احزاب 43 ساله در توصیف این ماه به عنوان "نوسان کامل" کسب و کار عاقلانه است.

او گفت: در این ماه خود را هنگامی که تلفن خود را است که معمولا زنگ خاموش قلاب با تماس های تلفنی از مردم درخواست اسبان و یا بز و یا دیگر حیوانات مزرعه برای رویدادهای مدرسه و جشن تولد در تابستان آینده.

Labbe شده بود به آرامی اما مطمئنا در ساختمان کسب و کار خود را پس از او با تاسیس EAP در سال 2005. پانزده سال بعد او را در حال مبارزه برای نگه داشتن که با رفتن به کار در یکی دیگر از.

پس از coronavirus باعث شده است که مدارس به نزدیک و پدر و مادر به میزبان جشن تولد در خانه با کمی به هیچ مهمانان Labbe کسب و کار در زمان یک ضربه بزرگ در دو ماه گذشته. به طوری که او گفت که او تا به حال به فروش نیمی از حیوانات از جمله گوسفند و مرغ و بز و ارسال اسبان خود را به پرورش و مراقبت بیش از پنج هفته است. برای نگه داشتن بقیه حیوانات (و کسب و کار) شناور Labbe گفت که او قصد بازگشت به قدیمی خود را حرفه ای به عنوان یک پرستار ثبت شده است.

"کسب و کار بهترین من تا کنون دیده ام برای دو سال گذشته" Labbe گفت: در هفته گذشته. "من در حال اجرا بود پنج تیم از کارگران است. در حال حاضر با کروناویروس من شده است به طور قابل توجهی نهفته است. این حیوانات همه چیز را به من و من فقط می خواهم به مطمئن شوید که آنها خوب است."

Labbe گفت که او نیز تا به حال برای کاهش ساعت از برخی از کارکنان و نگه دارید و خارج از معمول عمل آوردن در محلی دانش آموزان دبیرستان و دانشجویان در تعطیلات تابستانی برای کمک های اضافی.

او امیدوار است که قصد بازگشت به پرستاری اجازه خواهد داد که او را به مدیریت هزینه نگهداری از مزرعه خود را. قبل از تاسیس EAP او در آفتابی هکتار خانه سالمندان در چلمزفورد.

Labbe گفت آفتابی هکتار تماس او به تازگی درخواست خود را برای بازگشت به کار, اما ترس از coronavirus در زمینه پزشکی است که هنوز هم در حال حاضر.

"من بسیار نگران رفتن," او اضافه شده است. "این یک نگرانی بزرگ با خانواده من اما من عاشق کار. من قصد دارم به انجام هر کاری من می توانید برای محافظت از خودم و بیماران. سلام دوست تعهد که دیگری در حال رفتن به آن را انجام دهد؟"

نه تنها coronavirus او را به پرستاری آن را نیز به ارمغان آورد به متحده است.

Labbe گفت: او در لیما پرو در ماه مارس پس از شرکت در یک برنامه غوطه ور شدن در شهر کوسکو.

سفر او جدول زمانی تغییر, با این حال زمانی که رئیس جمهور مارتین Vizcarra صادر 15 روز وضعیت اضطراری و بسته مرزهای پرو از نگرانی برای coronavirus. که بسته شد بعد از تمدید مارس 12.

"پرو است که بسیار فرار وضعیت" Labbe گفت. "آن را امن نیست. تعداد موارد وجود دارد پایین تر اما آن را به یک دولت نظامی. شما فقط می خواهید خود را در کشور خود که در آن شما راحت هستید."

با Vizcarra سفارش Labbe توضیح داد که گردشگران آمریکایی در این کشور تا به حال 24 ساعت به پرواز بازگشت به ایالات متحده. Labbe گفت: او صرف آن ساعت "به دنبال, به دنبال, به دنبال پرواز" فایده ای نداشت. او موفق به پیدا کردن یک کلاس اول بلیط از لیما به بوگوتا, کلمبیا به میامی, فلوریدا, اما او که صندلی به مینارد مقیم اما روبیو که او نیز در کوسکو و ملاقات کرده بود Labbe در فرودگاه لوگان هنگام خروج برای پرو.

"مادر من همیشه می توانید پیدا کردن دوستان" روبیو گفت. "ما خواستار شد سفارت آمریکا و هیچ یک از پاسخ دادن به تلفن. آن را به بهترین احساس در جهان به صفحه اصلی پس از 20 ساعت پرواز. وقتی که من به خانه من شد با تمرکز بر گرفتن Cyndi است."

پس از ورود به خانه در مارس 2 و ناگهانی تغییر شغل Labbe گرفتن چیزهای کوچک در ارزش بسیار بیشتر است.

"من خیلی خوشحال و سپاسگزار و خدا را شکر به آزادی و انتخاب برای رفتن برای یک پیاده روی," او گفت:. "من فکر می کنم مردم را که نمی دانیم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن