از چوگان سرپهن زمینه به COVID-19 مقدم: توکسبری را Callanan کار در MGH

در مارس 13 Grant Callanan ارشد هافبک برای کاری کالج چوگان سرپهن مردان تیم در یک 14-3 پیروزی بر Husson در انگلس

توسط ATSHNEWS در 31 فروردین 1399

در مارس 13 Grant Callanan ارشد هافبک برای کاری کالج چوگان سرپهن مردان تیم در یک 14-3 پیروزی بر Husson در انگلستان, چوگان سرپهن, کلاسیک در ایالات متحده چوگان سرپهن ستاد در Sparks, Maryland.

بود که در بازی نهایی از توکسبری بومی کالج حرفه ای. پس از آن مسابقه باقی مانده از این فصل بود بی درنگ لغو شد به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. 2020 کمپین به طول انجامید فقط پنج بازی برای کاری (1-4) که خود را به دست آورده و تنها پیروزی است که ناگهانی و احساسی آخر فصل. Callanan یک هافبک دفاعی به نظر می رسد در هفت بازی های حرفه ای با یک شروع و یک کمک.

اما هنگامی که هفت ساعت با اتوبوس از مریلند به میلتون بود که Callanan یک رشته پرستاری به زودی ارائه سهم به مراتب بیشتر تاثیرگذار که هر چیزی که او می تواند انجام داده ایم در چوگان سرپهن زمینه است.

2016 فارغ التحصیل از توکسبری بالا است و در حال حاضر مشغول به کار در بیمارستان عمومی ماساچوست در یک قلبی در بخش مراقبتهای ويژه جراحی. او تا به حال دست اول نگاهی به آنچه زندگی است مانند در یک بیمارستان در طی این نگران کننده و بی سابقه بهداشت جهانی بحران. این یک لرزه ای تغییر زندگی برای کسی که فقط شش هفته پیش بود بصورتی پایدار و محکم در سرمایه گذاری خود را در فصل ارشد از کالج چوگان سرپهن.

Callanan قادر به مرحله از برنامه پر مشغله خود را برای پاسخ به برخی از سوالات از طریق ایمیل در مورد آنچه تجربه خود را در MGH شده است مانند طول COVID-19 شیوع. او نیز منعکس شده در ناگهانی نتیجه ناامید کننده از حرفه های ورزشی.

چه معمولی خود را به روز خواهم در MGH و شما چه میبینند ؟

Callanan: "پس از راه رفتن تا به ورودی اصلی از MGH من خودم بر روی گوشی من در حال دیدن سایت به لینک به تکمیل روزانه COVID بررسی به منظور واجد شرایط برای کار. در این بررسی لیستی از عمده علائم این ویروس و پس از تایید فقدان علائم شما صادر روزانه خود را 'COVID عبور' است که بررسی بر ورودی اجازه می دهد شما را به کار خود را تغییر. بعد از این شما در حال طلیعه به چپ امنیتی به صبر در یک خط به صورت ضد عفونی کننده دست و صورت. شما باید با قرار دادن ماسک بر روی قبل از خروج از لابی بیمارستان و ماسک است نه به معنای ترک صورت خود را برای تمامیت خود را تغییر. حرکت بعدی است و سپس رفتن به قهوه مرکزی, در خانه, کافی شاپ برای دریافت برخی از کافئین برای شروع شیفت من. خط اغلب می شود زمانی که وجود دارد این است که نوار مارک زمین در هر شش پا به منظور ترویج مناسب فاصله. هنگامی که من وارد به واحد من جای تمام وسایل من پشت در اتاق از جمله قهوه من و آب من ممکن است به عنوان ما نمی توانیم حذف ما ماسک در حالی که ما بر روی زمین. این زمانی است که شما شروع به دیدن پرستاران قبلی تغییر آماده به ترک به عنوان آنها را تغییر دهید از مالش آنها عینک خود را تغییر. آنها اغلب محل آنها را در یک کیسه پلاستیکی و تغییر به طور منظم لباس برای رفتن به خانه با پوشیدن لباس است که می تواند گسترش ویروس. من بعد می رود و سپس کمک به پرستاران با مراقبت از بيماران در هر راه ممکن است. بسیاری از بیماران در واحد ما باید حکومت برای COVID-19 و یک N95 باید در تمام زمانها در حالی که در اتاق. آن را گرفته و عمل قرار دادن و خارج کردن همه از PPE در جهت مناسب به بهترین خود را ترویج ایمنی و ایمنی دیگران در اطراف شما است."

چگونه شما را خبر از بهار, ورزشی بودن لغو شود ؟

Callanan: "ما اخذ شده است هشدار داد و برای چند روز منتهی به آن لحظه که ما فصل ممکن است لغو شود. ما تا به حال بازی MIT در یک بازی سه روز قبل به ما در پیدا کردن و بازیکنان خود را به حال شده است به ما گفتن که این آخرین بازی. که یک بیت از یک چشم بازکن و واقعا فقط فک انداختن که این ویروس واقعا شوخی نیست. ما تا به حال یک رخصتی بهار, سفر به مریلند به جای برنامه ریزی شده و دو روز بعد که در آن ما قرار بود که برای بازی در مسابقات و مربی تیم ما هشدار داد و ما از نظر ذهنی آماده برای هر چیزی. ما موفق به دریافت در اتوبوس و بیش از این دوره از هفت ساعت با اتوبوس از میلتون به Baltimore, Md., ما شروع به دیدن برخی از بزرگترین کنفرانس در کالج ورزشی شروع به تعطیل. برای اولین بار ما شاهد لیگ آیوی برو تیره و سپس ACC SEC و کا و لغو مارس جنون. آن نیست تا زمانی که ما تا به حال بدست وجود دارد و تمرین هایی که ما تا به حال شنیده ام که دو تا از این چهار تیم که قرار بود به یک بخش از مسابقات بود لغو سفرهای خود را. آن شروع به احساس می کنم مثل هر بار که مربی تیم ما صحبت کرد و به ما همیشه وجود دارد بیشتر خبر بد. روز بعد رفتیم به واشنگتن و دیدار با برخی از بناهای تاریخی و که است که در آن ما متوجه شدیم که مدرسه ما برنامه ریزی برای اعلام لغو آن فصل تا پایان هفته و خواهد بود که ما در حال حرکت بازی و بازی تیم های دیگر در 'قهرمانی' روز بعد. آن را بسیار عاطفی و سخت برای اکثر بچه ها, اما به خصوص برای ما 12 سالمندان است. ما از بازی بازی در ایالات متحده چوگان سرپهن تسهیلات و برنده شد اما آنچه به معنای بسیاری برای همه ما بود که هیچ کس نمی خواست به راه رفتن کردن این زمینه است. هیچ کس نمی خواست آن را به پایان و یا اعتراف است که آن را بیش از. پس از بازی تیم ما نگهداری تجهیزات ما و فقط آویزان, خندید, لبخند, ساخته, خاطرات و ساخته شده ترین وضعیت برای آنچه به نظر می رسید مانند یک ساعت پس از بازی. که حافظه من نگه دارید برای بقیه زندگی من است. بلافاصله بعد از بازی ما رو به عقب در اتوبوس و سوار هفت ساعت به محوطه دانشگاه. سوار اتوبوس پر شده بود با احساسات مردم از خنده, مردم گریه و دیگران فقط سکوت در تلاش برای آمدن به شرایط است که آنها می پوشند هرگز یکی دیگر از نیوجرسی برای کالج کاری و یا بازی یک دقیقه از ورزش است. پس از بازگشت به دانشگاه ما تا به حال هیچ انتخاب دیگری اما به تمیز کردن کابینت و حرکت تمام وسایل ما را در این زمینه ، بازیکنان که به زندگی در محوطه دانشگاه تا به حال 24 ساعت برای دریافت به عنوان آنجا که آنها می تواند و حرکت خارج از محوطه دانشگاه."

به طور کلی شما چگونه بود, کالج, ورزشی, تجربه ؟

Callanan: "من کالج ورزشی تجربه است که من گنج برای بقیه زندگی من است. اوراق قرضه و خاطرات است که من را ساخته اند با هر یک از کسانی که بچه ها که عینک همان نیوجرسی به عنوان من بی بها هستند. آن می تواند 6 صبح در این زمینه در برف با ما هل دادن 45 پوند صفحات بالا و پایین چمن و ما هنوز هم پیدا کردن بهانه ای برای یک شوخی و یا از کار ما قرار دادن در. من خجسته بود به بخشی از این تیم زمانی که من بود. ما بخشی از تیم ما در طول برنامه اول تا کنون برنده بیش از اندیکت و ما همیشه اول حذفی پیروزی بر راجر ویلیامز. من ویران شده اند و هنوز در مقابله با از دست دادن ارشد ما فصل گذشته ما سوار است. اما این خاطرات بی شماری است که من را ساخته اند با من هم تیمی ها و مربیان است که آن را فقط یک کمی آسان تر است."

چه پست-دانشگاه, برنامه ها و آنچه که شما انجام می شود 10-15 سال پایین جاده ؟

Callanan: "من قصد دارم را به من NCLEX صدور پروانه و تبدیل شدن به یک پرستار ثبت شده در اینجا در ماساچوست است. من در حال حاضر هیچ برنامه ای از جایی دیگری این خانه من است. بوستون یکی از مراکز بهداشتی جهان و مردم آمده بیش از همه برای دریافت مراقبت که تحویل داده شده است در این شهر. ده تا 15 سال پایین جاده است کمی دشوار به فکر کردن در مورد. اگر شما از من خواست که در آن من خواهد بود امروز چهار سال پیش من احتمالا خواهد گفت که من می تواند اتمام کالج و آماده برای راه رفتن در فارغ التحصیلی. همه چیز می تواند تغییر در گردش چشم. این بیماری همه گیر است محروم سالمندان در سراسر جهان از کسانی که ترم آخر خاطرات است که مردم را برای همیشه لطفا برای. من امیدوارم که 10 تا 15 سال از هم اکنون که من باید خودم را تاسیس در زندگی حرفه ای من خواهد شد و باید تکمیل شده کارشناسی ارشد و یا حتی دکترا. من امیدوارم که احتمالا تاسیس عمل خود من و پدر و مادرم افتخار می کنم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب