ایسنا آتش سوزی اد هنری پس از سوء رفتار جنسی اتهام

توسط دیوید BAUDERنیویورک (AP) — فاکس نیوز روز چهارشنبه اخراج روز اخبار لنگر اد هنری پس از بررسی سوء رفتار جنسی

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

توسط دیوید BAUDER

نیویورک (AP) — فاکس نیوز روز چهارشنبه اخراج روز اخبار لنگر اد هنری پس از بررسی سوء رفتار جنسی در محل کار.

این شبکه در گفت و گو با دریافت شکایت در آخرین پنج شنبه از یک وکیل مورد سوء. خارج محقق استخدام شد و بر اساس نتایج حاصل از این پروب فاکس اخراج هنری.

فاکس ارائه شده هیچ جزئیات این شکایت که منجر به هنری شلیک فقط به می گویند که آن اتفاق افتاد "در سال پیش است." یک وکیل برای هنری, کاترین Foti گفت: او را رد اتهامات "و با اعتماد به نفس است که او خواهد بود و پس از توجیه کامل شنوایی مناسب فروم.

هنری که co-لنگر "امریکا Newsroom" بین ساعت 9 صبح و ظهر در روزهای هفته تا به حال به آرامی بازسازی حرفه ای خود را در فاکس پس از چهار ماه مرخصی که در سال 2016 به پایان رسید. که به دنبال انتشار گزارش هنری زناکارانه امور با لاس وگاس کوکتل پیشخدمت.

در ضمن HarperCollins گفت: این امر دیگر انتشار یک کتاب هنری است که برنامه ریزی شده برای سپتامبر. با عنوان "صرفه جویی در Colleen: خاطرات نشکن پیوند بین برادر و خواهر" آن را در مورد هنری اهدای بخشی از کبد خود را به خواهر خود را.

قربانی ادعا نشان داده شده است با اشاره به آزار و اذیت جنسی وکیل داگلاس Wigdor. او نیز نمی خواهد ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد.

هنری سابق شرکت لنگر ساندرا اسمیت اعلام کرد شلیک در هوا. روباه گفت: او را در ادامه نقش خود را با چرخش co-مجریان تا زمان جایگزینی استخدام است.

هنری سابق کاخ سفید خبرنگار فاکس بود که تنها به تازگی بالا برای نقش در "امریکا Newsroom." او کار کردم بعد از لایحه Hemmer نقل مکان کرد و به شپرد اسمیت بعد از ظهر شکاف زمان.

در یک یادداشت به کارکنان رادیو فردا رسانه ای مدیر عامل سوزان اسکات و رئیس جمهور جی والاس یادآوری کارکنان فاکس 2017 تعمیرات اساسی آن منابع انسانی بهره برداری و راه آنها را دنبال کنید با آزار و اذیت جنسی شکایت.

فاکس اواخر سابق رئیس Roger Ailes کار اخراج شد در سال 2016 پس از آزار و اذیت اتهامات ساخته شده توسط سابق لنگر Gretchen Carlson. در زمان نخست لنگر Bill o'reilly خود را از دست داده کار یک سال بعد پس از آیات شهرک رسیده با زنانی که تا به حال شکایت در مورد رفتار خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب