چهار مینیاپولیس افسران اخراج پس از مرگ از

توسط امی FORLITI و جف BAENENمینیاپولیس (AP) — چهار مینیاپولیس افسران درگیر در دستگیری یک مرد سیاه پوست که در ب

توسط ATSHNEWS در 7 خرداد 1399

توسط امی FORLITI و جف BAENEN

مینیاپولیس (AP) — چهار مینیاپولیس افسران درگیر در دستگیری یک مرد سیاه پوست که در بازداشت پلیس بودند اخراج سه شنبه ساعت پس از اطرافیان ویدئو باعث هتک حرمت با فیلم است که نشان داد این مرد التماس که او نمی تواند نفس بکشد به عنوان یک افسر زانو در گردن او.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری توییتی در مورد اخراج کرد و گفت "این درست است تماس بگیرید."

مرگ این مرد دوشنبه شب پس از او با تلاش ماموران تحت بررسی بود توسط اف بی آی و وزارت امور خارجه مقامات اجرای قانون است. آن را بلافاصله جلب مقایسه به صورت Eric Garner, گزارشی مردی که در سال 2014 در نیویورک و پس از او قرار داده شده در سبد توسط پلیس و التماس برای زندگی خود گفت که او نمی تواند نفس بکشد.

فری عذرخواهی به جامعه سیاه و سفید در اوایل روز سه شنبه در یک پست در Facebook صفحه.

"سیاه بودن در آمریکا نباید حکم اعدام. برای پنج دقیقه ما را به تماشای یک افسر مطبوعات زانو خود را به یک مرد سیاه پوست گردن. پنج دقیقه. وقتی شما می شنوید کسی تماس برای کمک به شما قرار است برای کمک به. این افسر شکست خورده در اساسی ترین انسان, حس," فری ارسال شده است.

پلیس گفت: این مرد همسان شرح یک مظنون در یک مورد جعل در یک فروشگاه مواد غذایی و این که او در برابر بازداشت. ناشناس افسر نادیده درخواست خود. "لطفا, لطفا, لطفا, من نمی تواند نفس بکشد. لطفا مرد" مرد که دست به دستبند شنیده گفتن افسر.

پس از چند دقیقه یکی از افسران می گوید این مرد به "استراحت." ساعت عبور و مرد می شود حرکت تحت افسر داری. افسر برگ زانو خود را در گردن برای چند دقیقه بیشتر.

چند تن از شاهدان جمع شده بودند در نزدیکی پیاده رو برخی از ضبط صحنه بر روی تلفن های خود را. تماشاگران تبدیل شد به طور فزاینده ای آشفته به عنوان مرد التماس کرد با پلیس است. یکی از اطرافیان گفت: ماموران آنها نیاز به او اجازه نفس کشیدن. یکی دیگر فریاد زد و آنها را برای بررسی این مرد پالس.

قربانی شناسایی شد که جورج فلوید توسط بن Crump برجسته حقوق مدنی و وکیل صدمه شخصی که گفت که او استخدام شده بود توسط Floyd خانواده.

"همه ما به تماشای وحشتناک مرگ جورج فلوید در فیلم به عنوان شاهد التماس افسر پلیس او را به داخل ماشین پلیس و دریافت کردن گردن خود" Crump در بیانیه ای گفت. "این سوء استفاده بیش از حد و غیر انسانی استفاده از نیروی هزینه زندگی یک مرد بود که بازداشت توسط پلیس برای بازجویی در مورد غیر خشونت آمیز و اتهام است."

چارلز McMillian, 60, مینیاپولیس گفت: او را دیدم پلیس در تلاش برای دریافت فلوید به پشت پیراهن و شنیده فلوید به آنها بگویید که او claustrophobic.

پس از این افسر را به زانو در گردن او McMillian گفت: مرد شروع کرد به تماس مادر خود را به نام "و سپس او درگذشت."

"چرا که آن را نمی باید اتفاق می افتد" McMillian گفت.

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo گفت که این گروه را به انجام کامل تحقیقات داخلی.

کارشناسان پلیس در استفاده از زور به اسوشیتد پرس گفت که این افسر به وضوح مهار این مرد بیش از حد طولانی است. آنها اشاره شد و تحت کنترل و دیگر مبارزه. اندرو اسکات سابق بوکا راتون فلوریدا رئیس پلیس که در حال حاضر شهادت به عنوان شاهد متخصص در استفاده-از-نیروی موارد به نام فلوید مرگ "ترکیبی از عدم آموزش مناسب و یا بی توجهی به آموزش خود را."

"او نمی تواند حرکت کند. او به آنها می گفت او نمی تواند نفس بکشد و آنها را نادیده گرفته و او را" اسکات گفت. "من حتی نمی توانم آن را توصیف کنم. آن را دشوار است به سازمان دیده بان."

شهر نیویورک افسر گارنر مورد گفت: او با استفاده از یک حقوقی مانور به نام "کمربند ایمنی" برای پایین آوردن جلب آنها به پلیس گفت: تا به حال شده است مقاومت در برابر بازداشت. اما به پزشکی قانونی مراجعه به آن به عنوان یک سبد در گزارش کالبد شکافی و گفت: آن منجر به مرگ او. سبد مانور ممنوع تحت پلیس نیویورک سیاست.

یک هیئت منصفه بعد از آن تصمیم گرفت در برابر indicting افسران درگیر در جلب مرگ جرقه تظاهرات در سراسر کشور است.

در مینیاپولیس زانو در یک مظنون را گردن مجاز است در زیر بخش استفاده-از-نیروی سیاست برای افسران که با دریافت آموزش در مورد چگونه برای فشرده سازی یک گردن بدون اعمال فشار مستقیم به راه هوایی. آن در نظر گرفته شده است "غیر کشنده نیروی گزینه" با توجه به سیاست اداره کتاب است.

یک سبد در نظر گرفته شده است یک نیروی مرگبار گزینه و شامل کسی که مانع تنفس. با توجه به این بخش را استفاده از نیروی سیاست ماموران پلیس به استفاده از تنها یک مقدار نیروی لازم خواهد بود که عینی معقول است.

پلیس اتحادیه خواسته های عمومی به صبر برای بررسی به آن دوره و نه به "راش به قضاوت و بلافاصله محکوم افسران ما." Hennepin شهرستان دفتر دادستان که مسئولیت رسیدگی به هر گونه تعقیب پلیس در اتهامات عنوان شده علیه دولت گفت: در بیانیه ای که آن را "شوکه و غمگین" با تصویری و متعهد به رسیدگی به پرونده نسبتا. ایالات متحده دفتر دادستان در مینه سوتا کاهش یافته بود.

مرگ آمد در میان خشم و انزجار بیش از مرگ Ahmaud Arbery بود که به ضرب گلوله Feb. 23 در گرجستان پس از یک پدر و پسر به دنبال 25 ساله سیاه پوست در آنها خال خال در حال اجرا در زیربخش. بیش از دو ماه گذشت قبل از اتهامات آورده بودند. Crump نیز نشان دهنده Arbery پدر.

تمام بدن فیلم دوربین در مینیاپولیس مورد تبدیل شده بود به مینه سوتا اداره جنایی و دلهره و آژانس خواسته به صحبت می کنند و با هر کسی که شاهد دستگیری و یا ثبت تصویری. ماموران درگیر شده اند و قرار بر پرداخت مرخصی اداری در هر بخش پروتکل. این سازمان گفت: نام افسران منتشر خواهد شد پس از مصاحبه های اولیه با مردم درگیر و شاهد است.

اف بی آی در حال انجام یک جداگانه فدرال حقوق مدنی تحقیق در درخواست از مینیاپولیس پلیس BCA گفت. پیام های چپ با اف بی آی نمی شد و بلافاصله بازگشت.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا بود که در میان بسیاری از سازمان ها خواستار افسران برگزار می شود پاسخگو باشد.

"شما نمی توانید به تماشای این وحشتناک تصویری ارسال شده توسط شجاع شاهدان عینی در رسانه های اجتماعی بدون دیدن ماموران پلیس' عاطفه بی توجهی به یک مرد سیاه و سفید زندگی" آیتالله سیستانی از مینه سوتا, مدیر اجرایی, John Gordon گفت: مرگ "هر دو لازم و قابل پیشگیری است."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان گرچن Ehlke در میلواکی و تاد ریچموند در مدیسون ویسکانسین کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن