سابق ساسکاچوان Roughriders مطمئن نیستید که آیا لامپ کم مصرف را ادامه 2020 فصل

محتوای مقاله در ادامه"من می خواهم همه عوامل را در نظر میگیرد به خصوص درک چگونه کوتاه فرصت های خود را به بازی ب

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"من می خواهم همه عوامل را در نظر میگیرد به خصوص درک چگونه کوتاه فرصت های خود را به بازی بازی گفت:" 35 ساله Bagg. "عوامل خطر برای سلامت شما یک چیز هستند. اگر من احساس من در قرار دادن خانواده در معرض خطر ممکن است نوسان تصمیم من. من همسر من آمرزنده و به من اجازه تعقیب رویایی که برای یک سال دانستن است که هر لحظه آن می تواند خود را آخرین. من هنوز هم آن را دنبال کنند بدون در نظر گرفتن شرایط, اما من درک می کنم هر دو طرف استدلال."

Getzlaf که بازنشسته شد در سال 2018 پس از گذراندن نه از لامپ کم مصرف 11 فصل با سواران را نیز در سال 2020 فصل اگر او هنوز هم در حال پخش.

"من می خواهم به عنوان یک کانادایی و این فقط وضعیت من به تنهایی و گفت:" 37 ساله Getzlaf. "من بچه ها را ندارید بنابراین من لازم نیست که به نگرانی در مورد زمان دور از آنها را به خاطر شما خواهد شد جدا از آنها و من از زندگی در کانادا در حال حاضر."

یک چالش برای بازیکنان این است که آنها برداشت نمی شود تا یک بازی چک از ماه نوامبر هر چند برخی ممکن است دریافت خارج از فصل جوایز. این لامپ کم مصرف فصل برنامه ریزی شده بود به پا زدن کردن ژوئن 11, که به معنای طول یک فصل عادی آنها خواهد پرداخت شده است در حال حاضر. که نشده صورت گرفته در سال جاری و توسط یک نقطه از مشاجره میان CFLers.

"ما در حال حاضر حقوق و دستمزد پرداخت نشده است که می تواند شما را در طول زندگی خود را, اجازه دهید به تنهایی چند سال" Bagg گفت. "در زمانی که اردوگاه های آموزشی می آید در اطراف شما در حال پیش بینی یک زن و شوهر از چک است. آن را واقعا دشوار است برای بچه ها به دلیل این کار خود را, اما آنها همچنین بازی از آنجا که آنها آن را دوست دارم. من مطمئن هستم که آنها مجبور به پیدا کردن منابع دیگر درآمد."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن