سابق رجینا Ram برت جونز سازگار وقتی که می آید به COVID-19

محتوای مقاله در ادامهبه عنوان یک نتیجه از جونز' افشای او به دور دوم و انتخاب شد 16th به طور کلی. هنگامی که او

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

به عنوان یک نتیجه از جونز' افشای او به دور دوم و انتخاب شد 16th به طور کلی. هنگامی که او را به مدرسه پزشکی او موافقت کرد برای پیوستن به Stampeders.

اگر جونز' نرم افزار تا به حال نشده است تبدیل کردن او به خوبی می تواند یک دکتر و برخورد با COVID-19 بيمار.

"این قطعا خیلی متفاوت به خصوص با این جریان" 6-پا-2, 315 پوند جونز گفت. "بهداشت و درمان-مراقبت از کارگران فقط با دادن بهترین خود را به همه ما است. این بسیار شگفت انگیز است آنچه را در روز و روز را. اگر من تا به حال به انجام این کار خواهد بود که خیلی باحال برای رسیدن به مردم کمک کند."

REGINA, SASK : November 21 2013 -- The Calgary Stampeders' Brett Jones wins most outstanding rookie at the Gibson's Finest CFL Player Awards at the Conexus Arts Centre in Regina on Thursday November 21 2013. BRYAN SCHLOSSER/Regina, Leader-Post.
برت جونز بود همه لبخند پس از برد لامپ کم مصرف ترین برجسته rookie award در سال 2013 با Calgary Stampeders. برایان David Payne/رجینا رهبر-پست

جونز به نام لامپ کم مصرف ترین برجسته rookie در سال 2013 و یک سال بعد بود که مفتخر به عنوان برجسته ترین offensive lineman. او دربسته در محیط اولیه خود را CFL حرفه ای اشتراک گذاری در کلگری 20-16 پیروزی همیلتون ببر-گربه در سال 2014 خاکستری, جام بازی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن