سابق گروتون postmaster می شود مشروط برای دزدی

بوستون — 37-سال دراکات مردی که التماس گناه به سرقت حدود 7000 دلار در حالی که کار به عنوان گروتون را postmaster

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

بوستون — 37-سال دراکات مردی که التماس گناه به سرقت حدود 7000 دلار در حالی که کار به عنوان گروتون را postmaster اجتناب زندان زمان روز سه شنبه هنگامی که او محکوم به دو سال آزادی مشروط و 500 ساعت خدمت به جامعه و دستور داد به بازپرداخت پول او را به سرقت برده و با توجه به U. s. دادستان اندرو Lelling.

آدم Lavertue التماس گناه در ماه مارس به یک تعداد از اختلاس و سرقت پول و اموال یا سوابق با توجه به آزادی مطبوعات.

Lavertue که شروع به کار در اداره پست در سال 2008 و که شد گروتون را postmaster در سال 2015 اعتراف کرد که در سال 2017 او شروع به استفاده از یک دفتر پست کارت شارژ به بیش از 500 دلار در شخصی خرید مواد غذایی و محصولات توتون و تنباکو. Lavertue همچنین اعتراف کرد که او به اتهام بیش از $5,000 سوخت به اداره پست ویجر کارت که به معنای توان با استفاده از ایمیل حامل سوخت USPS وسایل نقلیه با توجه به آزادی مطبوعات. او همچنین اعتراف کرد برای سرقت بیش از 1000 $به صورت نقدی از یک کشو پول نقد و پول نقد ذخیره در گروتون, اداره پست, با توجه به آزادی مطبوعات.

آزادی مطبوعات گفت: Lavertue فعالیت های هزینه اداره پست در مورد $7,000 که قاضی ریچارد استرنز دستور داد او را به بازپرداخت با توجه به آزادی مطبوعات. استیرنز نیز محکوم Lavertue به دو سال آزادی مشروط و 500 ساعت از خدمت به جامعه است.

Lavertue آن مواجه شده بود را به 10 سال زندان و 250.000 دلار جریمه در مورد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن