سابق اوباما نامزد انتخابات ریاست جمهوری هرمان قابیل می میرد از coronavirus در 74

آتلانتا (AP) — هرمان قابیل سابق جمهوری خواه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سابق مدیر عامل عمده پیتزا زنجیره ای

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

آتلانتا (AP) — هرمان قابیل سابق جمهوری خواه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سابق مدیر عامل عمده پیتزا زنجیره ای که در ادامه برای تبدیل شدن به یک حامی سرسخت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مرده است از عوارض ناشی از کوروناویروس. او 74.

یک پست در قابیل حساب توییتر در روز پنج شنبه اعلام کرد مرگ است. قابیل بوده و بیمار با این ویروس برای چند هفته. روشن نیست که یا جایی که او آلوده شد اما او در بیمارستان بستری شد کمتر از دو هفته پس از حضور در مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تجمع در Tulsa, اوکلاهما در ماه ژوئن. قابیل بوده است روسای Black Voices برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

"ما می دانستیم که او برای اولین بار در بیمارستان بستری با COVID-19 که این رفتن به یک مبارزه خشن" خواندن یک مقاله ارسال شده در حساب توییتر. "او تا به حال تنفس مشکل و به بیمارستان منتقل شد و توسط آمبولانس. همه ما دعا کرد که اولیه meds آنها به او را دریافت کنید تنفس خود را به حالت عادی بازگشت اما روشن شد خیلی سریع بود که او در یک نبرد است."

قابیل که امیدوار بود برای تبدیل شدن به اولین سیاه و سیاستمدار به نفع ایران با نامزدی در ابتدا در نظر گرفته شود یک شات نامزد شده است. پیشنهاد خود را رو به جلو در سپتامبر سال 2011 زمانی که او برنده نظرسنجی نی رای در فلوریدا فورا تبدیل شدن به یک جایگزین نامزد جمهوری خواه رای دهندگان نگران آن است که سابق ماساچوست رژیم صهیونیستی است. میت رامنی بود و نه محافظه کار به اندازه کافی.

اما قابیل تلاش برای پاسخ به اتهاماتی که او از نظر جنسی مورد آزار و اذیت چند زن جوان و در یک ویدیو که رفت و ویروسی در اینترنت — rambled خونتان وقتی پرسید که آیا او حمایت و یا مخالفت با رئیس جمهور باراک اوباما سیاست در لیبی. نیز وجود دارد gaffes در سقط جنین و شکنجه که منجر قابیل منتقدان به این سوال که آیا او آماده بود برای کاخ سفید است.

فقط به عنوان قابیل آغاز شده صعودی در پای صندوق های رای, سیاسی, گزارش شده است که انجمن ملی رستوران پرداخت شهرک به دو نفر از کارکنان که مدعی قابیل از نظر جنسی مورد آزار و اذیت آنها را در حالی که او مدیر عامل و رئیس گروه لابی گری از سال 1996 تا 1999. زن دیگری شارون Bialek گفت که قابیل, آشنایی, groped, خود را در خودرو در ماه جولای سال 1997 پس از آنها می خواهم به صرف شام در واشنگتن است. Bialek بود که پس از آن بیکار گفت: او تا به حال تماس قابیل به دنبال کار مشاوره.

قابیل گفت که او نمی تواند به یاد داشته باشید Bialek و رد اذیت و آزار جنسی هر کسی.

"من حتی نمی دانم که این زن این است که" قابیل گفت: در یک کنفرانس خبری در آریزونا که به نام او برای فرونشاندن این جنجال. "من سعی کردم به یاد داشته باشید اگر من به رسمیت شناخته شده و من نیست."

نظرسنجی های انجام شده در هفته های پس از آن نشان داد قابیل محبوبیت بطور قابل توجهی تضعیف شده بود.

قابیل honed مهارت های صحبت کردن در شرکت های بزرگ جهان میزبان بحث های رادیویی نشان می دهد در آتلانتا که به معرفی دیدگاه های سیاسی خود را و up-by-the-خندیدن داستان زندگی بسیاری از حزب چای حامیان و دیگر محافظه کاران است.

اما او بارها و بارها خرابکاری تحت بررسی است که به دنبال یک جبهه-دونده برای ریاست جمهوری. او به یک درهم و برهم پاسخ پرسید که هیئت تحریریه Milwaukee Journal Sentinel که آیا او حمایت و یا مخالفت با اوباما سیاست در لیبی. این ضبط مصاحبه رفت و ویروسی در اینترنت.

او برای اولین بار جرأت به سیاست های ملی در سال 1994 زمانی که او علنا به چالش کشیده جمهور بیل کلینتون از حزب دموکرات در پیشنهاد خود را به نیروی کارفرمایان به خرید بیمه درمانی برای کارکنان خود را. "برای بسیاری از کسب و کار مانند معدن هزینه از طرح خود را به سادگی و با هزینه ای که ما را به از بین بردن مشاغل" قابیل گفت: کلینتون. "چه خواهد شد من به آن دسته از افرادی که شغل من خواهد شد که برای از بین بردن?"

بعد از آن صنعت رستوران استفاده می شود قابیل به عنوان سخنگوی آن را به عنوان مبارزه علیه کلینتون با این طرح که در نهایت شکست خورده است.

قابیل به عنوان یک مدیر بانک فدرال رزرو کانزاس سیتی از سال 1992 تا 1996. پس از حرکت به بومی گرجستان او برای آمریکا به عنوان یک جمهوریخواه در سال 2004. او از دست داده به Rep. جانی Isakson در اصلی.

کمتر از دو سال بعد قابیل تشخیص داده شد با اواخر مرحله سرطان در روده بزرگ خود را که در حال گسترش به کبد. او بهبود یافت و بعد از آن گفت: به اعتقاد او بقای خود نشان داد که خدا برنامه های دیگر برای او. او اعتبار خدا با متقاعد کردن او را به اجرا برای رئيس جمهور بعد از اوباما یک دموکرات گرفت و در اوایل سال 2009.

"زمانی که من دعا کرد و دعا کرد و دعا کرد. ... بیشتر دعا از من تا کنون انجام شده قبل از در زندگی من" قابیل گفت: مخاطبان جوان جمهوری خواهان در آتلانتا. "و هنگامی که من در نهایت متوجه شدم که این خدا بود و گفت که این چیزی است که من نیاز به انجام, من مثل موسی. "شما رو به اشتباه مرد پروردگار. شما مطمئن هستید؟'"

قابیل بینی, اعتماد به نفس, تصویر که در زمان مرز بر استکبار. او با اشاره به خود در سوم شخص و انگیزه خود صحبت شرکت بود به نام T. H. E. جدید صدای Inc. مخفف ایستاده بود برای Hermanator تجربه.

قابیل اجرا برای ریاست جمهوری بود و بعید است با توجه به ریشه خود. متولد در تفکیک جنوبی پدرش مشغول به کار سه شغل به عنوان یک سرایدار باربر و راننده در حالی که مادر او یک بنده. او فارغ التحصیل از Morehouse College های تاریخی سیاه و سفید کالج برای مردان در آتلانتا و دریافت مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه پوردو و مشغول به کار به عنوان یک غیر نظامی ریاضیدان در نیروی دریایی ایالات متحده ،

در حالی که این یک کار خوب قابیل گفت: جاه طلبی های خود را در دنیای شرکت های بزرگ. او می خواست به رئیس جمهور "چیزی ... جایی" او بعدها نوشت.

او برای اولین بار Coca-Cola, شد, معاون رئیس جمهور با Pillsbury و سپس منصوب شد و برای اجرای آن تلاش برگر کینگ واحد در منطقه فیلادلفیا. موفقیت او باعث Pillsbury مقامات به درخواست قابیل را بیش از آن floundering پدرخوانده پیتزا زنجیره ای. قابیل گفت: او حق رای دادن به سودآوری است.

محور قابیل ریاست جمهوری او بود 9-9-9 طرح که جایگزین کد فعلی مالیات با 9 درصد مالیات بر شخصی و درآمد شرکت ها و 9 درصد ملی مالیات بر فروش. قابیل گفت: این طرح سادگی را تحریک اقتصاد به سرمایه گذاران اطمینان.

"اگر 10 درصد به اندازه کافی خوب است برای خدا 9 درصد باید به اندازه کافی خوب برای دولت فدرال," او گفت: جمعیت.

اذعان قابیل مرگ در یک صدای جیر جیر شنبه رامنی نوشت: "متاسف است که هرمان قابیل—توانمند قهرمان کسب و کار و سیاست و سیاست خود را از دست داده نبرد با Covid. سنت پیتر به زودی می شنوید '999!' نگه دارید تا مبارزه ،

کاخ سفید سخنگوی Kayleigh McEnany توییتی که قابیل "تجسم رویای آمریکایی و نشان از روح آمریکایی."

"ما هرگز فراموش نکنید که میراث او از فضل و میهن پرستی و ایمان" McEnany اضافه شده است.

Tea Party Patriots اقدام رئیس افتخاری جنی بث Martin به نام قابیل "یکی از بزرگترین محافظه کار صدای تمام وقت" در بیانیه ای که پنجشنبه منتشر شد. "او دوست خوب من و جنبش حزب چای" مارتین نوشت.

قابیل جان سالم به در با همسر گلوریا Etchison و فرزندان و نوه ها.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب