فلوید به eulogized در مینیاپولیس یادبود برای اولین بار از 3

توسط آرون, موریسون, NOMAAN تاجر و مت SEDENSKYمینیاپولیس (AP) — عزاداران همگرا در مینیاپولیس در روز پنج شنبه بر

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

توسط آرون, موریسون, NOMAAN تاجر و مت SEDENSKY

مینیاپولیس (AP) — عزاداران همگرا در مینیاپولیس در روز پنج شنبه برای اولین بار در یک سری از یک بنای یادبود جورج فلوید که مرگ در دست پلیس را برانگیخته آشفته تظاهرات در سراسر جهان در برابر نژادی و بی عدالتی است.

بعد از ظهر رویداد راه اندازی شد برای شمال مرکزی دانشگاه که در آن رهبر حقوق مدنی برگرد. Al Sharpton برنامه ریزی شده بود در میان کسانی که eulogizing the 46 ساله فلوید.

"او یک انسان است. او تا به حال خانواده او تا به حال رویاهای او امیدوار است. واقعی انسان با این نوع واگذاری که تاکید به ارزش زندگی انسان است که گرفته شده بود که به دلیل حرکت در حال وقوع بود" Sharpton گفت: پیش از جمع آوری.

در داخل محراب طلایی تابوت بود flanked توسط سفید و بنفش گل و یک تصویر پیش بینی شده بود بالای منبر از یک نقاشی دیواری, نقاشی شده در گوشه خیابان که در آن فلوید دوخته بود به زمین توسط پلیس. محراب به طور معمول صندلی 1,000 اما به دلیل شیوع کروناویروس ظرفیت کاهش یافته بود به حدود 500.

یادبود مجموعه را در سه شهرستانها بیش از شش روز: پس از مینیاپولیس رویداد فلوید بدن را به Raeford کارولینای شمالی که در آن متولد شد, برای مشاهده عمومی و خصوصی خدمات خانواده در روز شنبه.

بعد یک مشاهده عمومی برگزار خواهد شد و دوشنبه در هوستون که در آن او بزرگ شده بود و زندگی بسیاری از زندگی خود را. سپس 500 نفر خدمات برگزار خواهد شد روز سه شنبه در چشمه ستایش کلیسا.

این تلاشهای برای Floyd — خارج-از-کار لی لی بود که به اتهام عبور تقلبی $20 bill در فروشگاه و پس از فوت یک افسر فشرده زانو خود را بر روی دستبند را گردن برای چند دقیقه — به عنوان تظاهرات در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

در ایالات متحده, که در آن تظاهرات شده بود مشخص شده توسط حملات بی قانونی قبلا در این هفته آرامش نسبی همچنان برای دومین شب متوالی دوشنبه پس از تصمیم دادستان به اتهام سه نفر دیگر از مینیاپولیس ماموران در صحنه فلوید مرگ با کمک و معاونت در جرم قتل.

مقامات همچنین ثبت, جدید, جدی تر از اتهام قتل — درجه دوم از سوم-درجه — در برابر افسر در مرکز مورد درک چوین.

در صورت محکومیت آنها می تواند 40 سال در زندان است.

سه افسران به تازگی متهم در Floyd مرگ — توماس Lane, J. Kueng و Tou Thao — به علت ایجاد اولین دادگاه ظاهر پنج شنبه. چوین است نه به دلیل در دادگاه تا دوشنبه.

ضمن در گرجستان یک پدر و پسر متهم در یکی دیگر از قتل یک مرد سیاه پوست که با افزایش تنش های نژادی در آمریکا یک دادگاه ظاهر یکشنبه از طریق ویدئو. یک دولت محقق شهادت دادند که مرد متهم به تیراندازی Ahmaud Arbery تراویس McMichael ادا نژادپرستانه لقب به عنوان او ایستاده بود بیش از Arbery بدن.

این اتهامات جدید در مینیاپولیس مربوط یک هفته بی سابقه در تاریخ اخیر آمریکا که در آن تا حد زیادی به تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت در جوامع در همه ابعاد بودند اما مسئولیت انفجار خشونت ها از جمله حملات مرگبار در افسران و سرقت و خرابکاری و آتش سوزی. در مینیاپولیس به تنهایی بیش از 220 ساختمان های آسیب دیده و یا سوخته با آسیب شکوه $55 میلیون, شهرستان, مقامات گفت.

در سراسر کشور بیش از 10000 نفر دستگیر شده اند یک آسوشیتد پرس شمارش یافت. بیش از یک دوجین مرگ و میر گزارش شده است هر چند شرایطی که در بسیاری از موارد هنوز در حال مرتب کردن.

از پاریس و لندن به تل آویو, Sydney, ژوهانسبورگ, Rio de Janeiro, Floyd, مرگ موجب تظاهرات با معترضان decrying نابرابری خشونت پلیس و سایر مشکلات در کشور خود هستند.

"این یک همبستگی سوال. ما در کنار برادران ما در سطح بین المللی خواهران ما نیز هست اما این همان چیزی است که اتفاق می افتد در اینجا. این هیچ تفاوتی ندارد" Isaak Kabenge گفت: در استکهلم.

وکیل برای Floyd خانواده بن Crump به نام هزینه های اضافی علیه افسران "یک لحظه تلخ و شیرین" و "یک گام مهم رو به جلو در جاده ها به عدالت است."

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گفت: آمریکایی ها نیاز به "ضبط لحظه ای" و مقابله با اثرات نژادپرستی از جمله نابرابر آموزشی و فرصت های اقتصادی.

"من فکر می کنم این است که احتمالا ما آخرین ضربه را به عنوان یک دولت و ملت برای حل این مشکل سیستمیک موضوع," او گفت:.

صدها نفر از معترضان در شهر نیویورک واشنگتن مربع پارک زمانی که اتهامات اعلام شد.

"این کافی نیست" از معترضان Jonathan Roldan گفت: اصرار تمام چهار افسران باید متهم شده اند از شروع. "در حال حاضر ما هنوز در حال راهپیمایی به دلیل آن را به اندازه کافی که آنها را دستگیر کردند. وجود دارد باید به طور منظم تغییر دهید."

خلق و خوی در نیویورک تبدیل محزون در روز بعد پس از یک افسر پلیس در یک ضد غارت گشت کمین شد توسط یک مرد که راه می رفت تا پشت سر او و با ضربات چاقو او را در گردن. دو تن دیگر از ماموران دچار زخم گلوله به دست خود را در مبارزه و مهاجم بود و در شرایط بحرانی پس از شلیک شدن توسط پلیس.

جدید قتل درجه دوم شارژ مدعی چوین باعث فلوید مرگ بدون قصد در حالی که دیگری را مرتکب جنایت یعنی حمله. آن را حمل سنگین تر از جمله سوم-درجه اتهام است که مجازات تا 25 سال پشت میله های زندان.

دیگر ماموران با همان حداکثر مجازات است.

چهارشنبه شب گسسته تیم امنیت — از جمله افسران اف بی آی به گروگان نجات, تیم, سرویس مخفی و اداره مبارزه با مواد مخدر اداره زندان ها و, به گفته یک مقام دفاعی ارشد حداقل 2,200 از اعضای گارد ملی — در زور بود که هزاران نفر از معترضان مسالمت آمیز نشان داده در پایتخت کشور است.

وسایل نقلیه نظامی بودند پارک شده در خیابان نزدیک کاخ سفید است. FBI, هواپیما, ارتش نظارت هواپیما و یک پارک پلیس, هلیکوپتر دور سربار.

در یک نقطه در نزدیکی کاخ سفید معترضان زانو زد و خواند "گریس شگفت انگیز" در میان افسران ضد شورش. "ما قرار نیست در هر نقطه!" آنها شعار می دادند. وجود دارد هیچ نشانه ای از درگیری.

معترضان جید جونز 30 گفت که این تظاهرات ادامه خواهد داد با وجود اتهامات جدید.

"این است که حداقل می تواند آنها را" جونز گفت. "آن را به پاک کردن دور 400 سال از درد است."

در شهر نیویورک که در آن لوکس فروشگاه ها را غارت کردند طی چند روز گذشته برخی از کسب و کار غنی شده خود را اموال. Saks Fifth Avenue ویندوز سوار شد تا پس از آن تحت پوشش زنجیره ای پیوند شمشیربازی و خاردار به عنوان یک خط از خالکوبی مردان با سگ گارد ایستاده بود جلو رفت.

___

تاجر گزارش از هوستون و Sedensky از فیلادلفیا. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر آمریکا و جهان کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب