فلوریدا دموکرات ها در حال اجرا برای افزایش بایدن از پایین به بالا

توسط بابی CAINA CALVANتالاهاسی فلوریدا. (AP) — قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس بیمار فلوریدا اقتصاد و قبل از

توسط ATSHNEWS در 31 تیر 1399

توسط بابی CAINA CALVAN

تالاهاسی فلوریدا. (AP) — قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس بیمار فلوریدا اقتصاد و قبل از سیاه زندگی مهم جنبش گسترده تر چشم او به نژادی و بی عدالتی کلی جانسون علاقه کمی در سیاست به جز گاهی به بازیگران در یک رای گیری. در سال 2018 به او رای دادند برای حزب جمهوری خواه در انتخابات فرمانداری فلوریدا و چهار سال پیش او پشتیبانی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

در حال حاضر بیکار سفید مادر تنها هشت است در حال اجرا برای دفتر — به عنوان یک دموکرات — در تلاش برای سرنگونی دولت قانونگذار است که یکی از فلوریدا افزایش جمهوریخواه ستاره. او می داند که آن را از یک شوت اما او امیدوار است حتی از دست دادن را در خدمت یک هدف برای دموکرات ها: افزایش مشارکت مردم در مسابقه برای اخراج مغلوب ساختن پیشی جستن از کاخ سفید است.

"تاپیک خوب بیشتر اتفاق می افتد," او گفت:. "و من خوشحالم که به بخشی از آن."

جانسون کمپین بخشی از یک تغییر عمده در استراتژی دموکرات فلوریدا. طولانی عادت به بودن در کنار از دست دادن از تیغ نزدیک نژادها دولت دموکرات ها در حال نصب چالش های جمهوری خواه در پایگاه — نه لزوما به نفع خود اما به از دست دادن کمتر است.

حزب فیلدینگ بزرگترین تخته سنگ قانونی نامزدها در دهه دموکراتیک نامزدهای رقابت در همه اما یکی از 141 کرسی های خانه ملت برای انتخابات در ماه نوامبر. (یک دموکرات است و به چالش کشیدن او محرومیت از انتخابات پس از رد صلاحیت به دلیل یک مشکل فنی.)

"ما نیاز به شروع به فکر کردن از نامزدها به عنوان زمینه, سازمان, افرادی که بر روی زمین هستند و اتصال با جامعه" گفت: Janelle کریستنسن یک دولت فعال در شارژ از نامزد های استخدام.

با بسیاری از حساب فلوریدا است که باید برنده دولت برای مغلوب ساختن پیشی جستن. در حالی که خود به تازگی به تصویب رسید دولت خانه است کج جمهوری خواه در سال های اخیر COVID-19 شیوع تهدید به تغییر شکل چشم انداز سیاسی. دموکرات امیدواریم که برای به دست گرفتن این فرصت را به بازپس گرفتن دولت و 29 آرا, همیشه, فکر خود را قبل از نا امیدی.

برای سال فلوریدا دموکرات ها تا حد زیادی متمرکز بر اجرا میشه در به شدت دموکراتیک حوزه شهری در جنوب فلوریدا در میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان. در حالی که آنها به اوراق با جمهوری خواهان برای رای دهندگان مستقل در فلوریدا مرکزی, آنها اکثرا واگذار بزرگ عصری فلوریدا طولانی تحت سلطه ایران.

که امتیازی تا به حال عواقب.

در حالی که یک چهارم از فلوریدا 13.9 میلیون رای دهندگان هیچ وابستگی حزب ثبت شده دموکرات تعداد زیادتر تفوق یافتن جمهوری خواهان بیش از 275,000.

اما جمهوری خواهان کنترل هر دو مجلس فلوریدا خانه ملت. یک دموکرات نیست اشغال فرماندار عمارت در 20 سال هر دو دولت آمریکا و سناتورها خواهان.

چهار سال پیش مغلوب ساختن پیشی جستن غالب بر حزب دموکرات هیلاری کلینتون کمی بیشتر از 1 درصد — و نه حتی نزدیکترین اخیر شکستگی مسابقه برای دموکرات ها. در سال 2018 جمهوریخواه ریک اسکات رییس وقت بهداشت ، بیل نلسون فقط 10,000 رای از حدود 8.2 میلیون بازیگران.

"این حاشیه میکروسکوپی برای چنین بزرگ دولت به عنوان فلوریدا," دکتر گفت: Fergie Reid Jr., دموکراتیک و فعال است که ثبت نام رای دهندگان کمپین است که اغلب با اعتبار کمک به تلنگر مجلس قانونگذاری ویرجینیا از قرمز به آبی.

این بهار رید مجموعه مناظر خود را در تکرار این موفقیت در فلوریدا و شروع به رسیدن به گروههای دموکراتیک در سراسر ایالت برای کمک به رشته داوطلبان در هر قانونی مسابقه. با تشکیل پرونده مهلت 29 کرسی مجلس و هفت کرسی سنا که قبلا بلامنازع بود و مدعی در محل.

"فلوریدا رسیده است برای گرفتن. همه ما باید انجام دهید این است که آن را" گفت: رید.

عقل متعارف می گوید: این نامزد در بالای بلیط که تساوی رای دهندگان به پای صندوق های رای. اما فلوریدا دموکرات ها امیدوارند که شور و شوق بالا می رود از پایین به بالا و ترکیبات به سرعت.

"اگر تنها برای این واقعیت است که در صورتی که فرد از دوستان و خانواده ممکن است در برابر 50 نفر و شما اضافه کردن که در سراسر کشور که به اندازه کافی به نوبه خود بیش از یک انتخابات گفت:" کوین کیت دموکراتیک مشاور که کار کرده و تنها حزب دموکرات در حال حاضر در ایالت دفتر کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده.

جمهوری خواهان در تمسخر تاکتیک.

"آنها فیلدینگ نامزدها فقط به می گویند که آنها باید نامزدها در مسابقات. ما فیلدینگ نامزدها به نفع خود نژادها و ما فکر می کنیم که برنده برنده خواهد شد فلوریدا گفت:" حزب جمهوری خواه فلوریدا صندلی جو Gruters که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد به دولت خود را بسازید.

"آنها در حال رفتن به یک زمان زیادی را با هم آمدن در شب انتخابات و گریه بر هر یک از دیگر شانه," او گفت:.

اما دموکرات ها در حال فشار دادن ، در استامپ و در رسانه های اجتماعی دموکرات ها در حال اجرا در منطقه در حال مبارزه در حزب سنتی themes — حفاظت از محیط زیست در حال گسترش مدیکید محدود کردن دسترسی به اسلحه و ترویج نژادی و حقوق صاحبان سهام.

اما آنها نیز با توسل به تهمت رای دهندگان که soured از رئیس جمهور و نزدیک خود را متحد کالیفرنیا ، ران DeSantis برای اداره خود از این بیماری همه گیر.

"در ابتدا وجود دارد برخی از چیزهای خوب در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن. بسیاری از چیزهایی ساخته شده حس در اوایل ریاست جمهوری خود گفت:" جانسون که شد یک فعال جامعه پس از از دست دادن شغل خود به دلیل شیوع و تلاش برای به دست آوردن منافع از دولت را شکسته بیکاری سیستم.

"اما وجود دارد در این زمینه تن از مردم امریکا در برابر خلق شده اند و من نمی خواهم که. در حال حاضر با این بیماری همه گیر چیزهایی که فقط کاملا از هم جدا افتاده."

در فلوریدا محافظه کار تکدی دیگر دموکرات می گوید تهمت درخواست خود را به اجرا — ساخت اولین دموکرات به رقابت سنا در منطقه 1 در دو دهه.

"شما نمی تواند در حاشیه و شکایت به دوستان خود در Facebook" گفت: کارن باتلر 20 ساله نیروی هوایی جانباز در حال اجرا در یک منطقه با حضور نظامی.

در یک خانه با هم تداخل دارند منطقه, نامزد حزب دموکرات آنجلا هوور می گوید او را با چشم باز در مورد شانس خود را.

"من اهمیتی نمی دهند چه کسی می گوید. من تحقیق. من می دانم که جمعیت, من می دانم که این مسائل است. و من می دانم که شانس گفت:" هوور اولین حزب دموکرات برای انتخابات خانه منطقه 3 از سال 2010.

"ما نه تنها مبارزه برای خودمان," او گفت:. "ما همچنین مبارزات انتخاباتی برای این حزب و همه تا بلیط. هنگامی که ما صحبت در مورد جو بایدن ما نه تنها خودمان را در خارج وجود دارد. همه ما در حال مبارزه برای هر یک از دیگر."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن