ماهی ها با مواد غذایی! CM راهنمای علوم دریایی عمده

در حالی که اکثر سیاره ما متشکل از آب های اقیانوس ها و آب ها ناشناخته باقی می ماند. به عنوان یک دریایی, علم, عم

توسط ATSHNEWS در 30 تیر 1399

در حالی که اکثر سیاره ما متشکل از آب های اقیانوس ها و آب ها ناشناخته باقی می ماند. به عنوان یک دریایی, علم, عمده, شما می توانید به معنای واقعی کلمه به شیرجه رفتن به جهان اطراف شما و شرکت در لبه برش پژوهش در دانشگاه های برتر در ایالات متحده, اما چه چیزی شما را حتی به عنوان یک علوم دریایی اصلی ؟

خوانده شده در برای راهنمای نهایی به علوم و فنون دریایی عمده.

آنچه شما انجام می شود

pexels.com

به عنوان یک علوم دریایی عمده ترم خود را با تمرکز بر علوم و ریاضی. شما می توانید انتظار به مطالعه همه چیز مربوط به زندگی دریایی اقیانوس ها و محیط زیست است. "ما برای یادگیری در مورد هر جنبه ای از اقیانوس از شن و ماسه به دریای زندگی" دانشگاه علوم و فنون دریایی عمده لورن Llewellyn گفت. "من احساس می کنم که اگر همیشه وجود دارد چیزی جدید برای یادگیری و آن را هل می دهد و من همچنان به گسترش دانش است که ما در حال حاضر از ما اقیانوس است." در این رشته شما بدانید همه چیز در مورد موجودات در آب ما. اگر شما عاشق حیوانات دریایی, علوم اجازه خواهد داد که شما را به ارتباط برقرار کردن با گونه های مختلف است.

علاقه مند در گرفتن نمونه آب در سواحل در کاستاریکا یا تحصیل لاک پشت های دریایی در جزایر گالاپاگوس? انتخاب به تحصیل در خارج از کشور در مناطق گرمسیری و یا محیط های قطب شمال می تواند به شما کمک کند پیشبرد دانش خود را در زمینه علوم و فنون دریایی. بسته به منافع خود را, شما می توانید تصمیم بگیرید که در یک محل است که شما مناسب بهترین.

pexels.com

علاوه بر تحصیل علوم و فنون دریایی می تواند کمک به شما را در درک چگونه انسان تاثیر جهان است. از تغییر آب و هوا به آلودگی های شما یاد بگیرند که چگونه مردم می توانند تغییر محیط زیست است. "همانطور که شما در یادگیری بیشتر در مورد مسائل را با دریایی حفاظت و مدیریت بیشتر شما متوجه دولت از این سیاره است که به مراتب فراتر از آن ممکن است برای هر یک نفر برای رفع," دانشگاه فلوریدا دریایی, دانشجوی علوم دنی خور گفت. به عنوان یک دریایی, علم, عمده, شما می توانید برای حمایت از تغییرات مثبت برای کمک به تمیز کردن سیاره ما است.

کلاس های شما را

pexels.com

برای شروع شما بدیهی است که ثبت نام در بسیاری از کلاس های بنیادی. "اکثریت قریب به اتفاق از اول و دوم-سال های دریایی, علم, فیزیک, زمین شناسی و شیمی" دانشگاه علوم و فنون دریایی عمده کلیتون Salvatori گفت. در این رشته خاصی مورد نیاز کلاس ها شامل مبانی علوم و فنون دریایی, مقدمه ای اقیانوس شناسی فیزیک کاربردی و همچنین سطوح مختلف شیمی و زیست شناسی. مطمئن شوید که برای ماندن در بالای تکالیف شرکت در سخنرانی ها و مطالعه در پیشبرد برای آزمایش و آزمونها – شما نمی توانید به یاد آن همه شب در این زمینه. در حالی که شما یاد بگیرند که مقدار زیادی از مواد را در داخل یک کلاس درس. شما می توانید دانش خود را برای استفاده در زندگی واقعی است. "من هرگز شادتر از زمانی که من بدست خیس و شنی و باتلاق به شکل چیزی از" خور گفت. افرادی که مانند کاوش و یادگیری چیزی جدید در هر روز خواهد شد و لذت بردن از بودن در طبیعت در هر روز است.

فرصت های شغلی

فرصت های شغلی در این زمینه شامل انواع مختلفی از رشته ها. شما می توانید تصمیم بگیرید به طور مستقیم با حیوانات و یا تمرکز بر روی محیط زیست. در اینجا برخی از بالقوه شغل شما می توانید با دنبال دریایی رشته علوم.

زیست شناس دریایی

unsplash.com

زیست شناسی دریایی است که تنها یکی از بسیاری از آهنگ های شما می توانید در این مهم. به عنوان یک زیست شناس دریایی, شما می توانید انتظار به مطالعه موجودات دریایی در زیستگاه طبیعی خود را. یک زیست شناس دریایی کار می تواند روشنگر; شما خواهد شد یادگیری در مورد جهان و زندگی دریایی. اگر شما مانند کار کردن در این زمینه و تعامل با موجودات در نظر گرفتن یک حرفه ای در زیست شناسی دریایی.

اقیانوس شناس

pexels.com

اگر شما انتخاب می کنید برای تبدیل شدن به یک اقیانوس شناس, شما می توانید انتظار به کار بر روی همه چیز مربوط به اقیانوس. اقیانوس شناسی شامل طیف گسترده ای از موضوعات از جمله تکتونیک صفحه ای, زمین شناسی از بستر دریا, اقیانوس, گردش خون و درجه حرارت و آب و هوا را تغییر دهید. به عنوان یک اقیانوس شناس درک چگونه انسان مؤثر هستند اقیانوس و چگونه به مبارزه با تغییر آب و هوا ممکن است بخشی از روز خود را به فعالیت های روز. قوی مشاهدهای مهارت های ریاضی و علوم دانش خوب و مهارت های حل مسئله کمک خواهد کرد که شما تبدیل به یک اقیانوس شناس. شما می توانید تخصص در یکی از چهار شاخه های اقیانوس شناسی از جمله بیولوژیکی که مطالعات دریایی و گیاهان و حیوانات; فیزیکی که مطالعات آب متوسط چگالی و خواص دیگر; زمین شناسی است که به بررسی کف اقیانوس و شیمیایی که تجزیه و تحلیل ترکیب شیمیایی در بدن آب و اثر آلاینده ها.

دریایی/آبی دامپزشک

pexels.com

همه حیوانات نیاز به دامپزشکان و حتی حیوانات دریایی! در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک آبزیان دامپزشکی اگر شما اشتیاق برای موجودات دریایی. این مسیر حرفه ای شما نیاز به رفتن به دامپزشک اما همچنین شما می خواهد این فرصت را به مراقبت از موجودات باور نکردنی. "من تصمیم گرفتم به تحصیل علوم و فنون دریایی چون من قبل از دامپزشکی دانشجو و برنامه ریزی برای مطالعه آبزیان پزشکی حیوانات دامپزشک در مدرسه" Llewellyn گفت. به عنوان یک پیش دامپزشک و علوم دریایی عمده, شما می توانید شروع مشتاق برای تبدیل شدن به یک دریایی دامپزشک.

پستاندار دریایی, مربی

unsplash.com

آیا شما عاشق Marineland? آیا شما عاشق فیلم Dolphin Tale? به عنوان یک مربی مسئولیت خود را شامل حفظ سلامت حیوانات توسط, تغذیه, تمیز کردن ارائه مراقبت های پزشکی و حصول اطمینان از حیوانات امرار معاش. همچنین وظایف شامل آموزش و نظارت بر حیوانات به مطمئن شوید که آنها سالم باقی می ماند.

متخصص محیط زیست

pexels.com

انسان تاثیر گسترده بر روی زمین از تغییرات آب و هوا به آلودگی و تغییرات محیط زیست است. به عنوان یک متخصص محیط زیست نقش شما کمک می کند تا مردم درک کنند که چگونه انسان تغییر این سیاره است. "من مراقبت زیادی در مورد حفاظت از محیط زیست و اکوسیستم های دریایی و می خواهید به نهایت کار در حفاظت از زندگی دریایی از شرکت های بزرگ" دانشگاه علوم و فنون دریایی عمده رایان برگمن گفت. بسیاری از متخصصان برای دولت کار می کنند و کمک به اجرای مقررات زیست محیطی.

نظرات

giphy.com

"مورد علاقه من بخشی از مطالعات من است و توانایی کار در این زمینه و به دست آوردن تجربه عملی در انجام آنچه که من در واقع در آینده شغلی. هدف من این است که به عنوان حفاظت از منابع طبیعی و پژوهشگر مطالعه انسان اثرات در karstic آب های زیرزمینی و inshore زیستگاه" دانشگاه علوم و فنون دریایی عمده الکس Janelle گفت.

"بخش مورد علاقه من از علوم و فنون دریایی است که قادر به دیدن این تفاوت که علوم و فنون دریایی باعث می شود در جهان," دانشگاه علوم و فنون دریایی عمده رایان برگمن گفت.

"بهترین بخش از علوم و فنون دریایی عمده در حال زمینه دوره های من قادر به شرکت در. من یک برنامه تبادل با دانشگاه آلاسکا که من گواهی رو به شیرجه رفتن و انجام برخی واقعا عالی آب سرد dicing و تحقیقات با نهنگ کوهان دار," دانشگاه فلوریدا دریایی, دانشجوی علوم دنی خور گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب