اولین Bolsonaro سفر پس از بهبودی با هدف مخالفان رای

توسط RICARDO COLETTAبرازیلیا, برزیل (AP) — رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro روز پنج شنبه در زمان سفر اول خود را

توسط ATSHNEWS در 10 مرداد 1399

توسط RICARDO COLETTA

برازیلیا, برزیل (AP) — رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro روز پنج شنبه در زمان سفر اول خود را پس از دوره نقاهت بعد از COVID-19 نادیده گرفتن اجتماعی فاصله توصیه به عنوان او کار می کرد به دور تراشه در حمایت از رقبای سیاسی خود' دژ.

Bolsonaro گفت که او در نظر گرفته شده برای سفر به برزیل پس از ضرب و شتم این بیماری که او را نگه داشته و محدود به محل اقامت ریاست جمهوری برای بیش از دو هفته است.

روز شنبه اعلام کرد که او تا به حال آزمایش منفی و انتخاب خود را به عنوان اولین مقصد دو شهرهای کوچک در برزیل شرقی — دوم-پرجمعیت ترین منطقه و تنها او از دست رفته در سال 2018 انتخابات ریاست جمهوری. این منطقه فقیر اکثریت رای برای چپ حزب کارگران.

رهبر راست پرواز به پیاوی دولت که در آن او استقبال شد توسط ده ها تن از مردم ازدحام در مقابل فرودگاه. Bolsonaro دست تکان داد و در زمان حتی خود ماسک صورت. در همین حال مقامات در پایتخت اعلام کرد که برزیل بانوی اول و پنجم عضو Bolsonaro کابینه آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس.

Bolsonaro سپس پرواز به باهیا دولت برای افتتاح یک جدید سیستم تامین آب. ساخت و ساز آن آغاز شد و در طول یک حزب کارگران دولت منعقد شد در طول Bolsonaro داشته و مدتها در انتظار در این منطقه در طول تاریخ تحت تاثیر شدید خشکسالی و کمبود دسترسی به آب است. رئیس جمهور حذف ماسک خود را در چشمه و پخش آب بر حامیان و متحدان که در اطراف او جمع شده بودند.

Bolsonaro به عنوان ویروس از نظر شدت و حتی پس از او آلوده استدلال در برابر محدودیت در فعالیت های اقتصادی است که او ادعا را ثابت کند به مراتب مخرب تر از این بیماری است. رویکرد خود را به همه گیر در خلاف جهت اغلب کارشناسان بهداشت' نسخه و سایتهای توسط اکثر برزیلی ها با توجه به نظر سنجی های اخیر.

بعد در روز Bolsonaro گفت: در یک پخش زنده در کانال های رسانه های اجتماعی است که او تا به حال گرفته شده از یک آزمایش خون پس از احساس "کمی ضعف" چهارشنبه. وی افزود: پزشکان در بر داشت "برخی از عفونت است." او با پوشیدن ماسک.

پس از یک بار بیشتر تبلیغات کلروکين ضد مالاریا مواد مخدر است که نه از نظر علمی تایید شده برای استفاده در درمان COVID-19, Bolsonaro اضافه شده او در حال حاضر مصرف آنتی بیوتیک به طور کامل بهبود می یابند.

"پس از 20 روز در داخل خانه ما مشکلات دیگر درست است ؟ من برخی از قالب در ريه های من شاید که آن را," او گفت:.

روز جمعه او برنامه ریزی شده برای سفر به, Rio Grande do Sul دولت در مرز با اروگوئه.

در یک سخنرانی در آب کار می کند رویداد Bolsonaro ستایش منطقه شمال شرقی و گفت: ساکنان آن نباید نظر خود را به عنوان پایین تر از دیگر برزیل.

"شما مثل مردم از تمام چهار دیگر مناطق برزیل. ما همه برابر تنها یک نفر یک نژاد و یک هدف: به جای برزیل بالاتر از همه" او گفت:. "و شما هستند که به ما انرژی برای تحقق هدف ما است."

مشاوران توصیه رئیس جمهور به شدت ظاهر عمومی در شمال شرقی برزیل برای بهبود جایگاه خود را به عنوان پول نقد اضطراری دولت فدرال doled در طول همه گیر است تقویت تصویر خود را در میان فقرا سه مقامات که کاهش یافته است به نام چرا که آنها مجاز به صحبت علنی آسوشیتدپرس گفت.

این روند در غرب در حال حاضر می تواند در شناسایی برخی از نظر سنجی ها گفت: آنتونیو Lavareda یک جامعه شناس و استاد علوم سیاسی در دانشگاه فدرال, Pernambuco, یکی دیگر از شمال شرقی دولت است.

"در غرب درآمد مردم پایین تر از میانگین ملی است بنابراین ساکنان آن را بیشتر مستعد ابتلا به آن (سود)" Lavareda گفت: از طریق تلفن.

دولت $115 ماهانه همه گیر رفاه پرداخت شد و در ابتدا برنامه ریزی شده به آخرین تا ژوئن اما Bolsonaro تمدید آن دو ماه است.

پرداخت در حال حاضر هزینه دولت بیش از 32 میلیارد دلار و برزیل, وزیر اقتصاد, پائولو Guedes گفت: خزانه خود را بیمار می توانیم به حفظ این برنامه بسیار طولانی. Bolsonaro این ماه همچنین هشدار داد که آن را نمی تواند به طور نامحدود باقی بماند.

اما رئیس جمهور متحدان سیاسی را آغاز کرده اند اعمال فشار به دیگر فرمت. این جزوه به کاهش فقر شدید به پایین ترین سطح خود در دهه, با توجه به مطالعه منتشر شده در این هفته توسط Getulio وارگاس پایه یک دانشگاه است.

کارشناسان هشدار می دهند که فقر افزایش خواهد دوباره بعد از آخرین پرداخت ماهانه در حال حاضر قرار است برای ماه آگوست است. برزیل برگزار خواهد شد انتخابات شهرداری ها در ماه اکتبر.

همچنین در روز پنج شنبه, علم و فناوری, وزیر مارکوس پنتس در توییتر نوشت که او آزمایش مثبت برای coronavirus پس از تجربه آنفولانزا مانند علائم و سردرد است. او گفت که او در انزوا.

ریاست دفتر مطبوعاتی بعد در بیانیه ای گفت که همسر رئیس جمهور, میشل Bolsonaro همچنین آزمایش مثبت و به نظر می رسد در سلامت خوب است. او به شوهرش در پایتخت آن برازیلیا, در روز چهارشنبه زمانی که او شرکت کردند و در اولین رویداد پس از دوره نقاهت.

___

آسوشیتد پرس نویسنده Mauricio Savarese در سائو پائولو کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب