آتش نشانان دست و پنجه نرم کردن با سه رقمی حرارت در برابر آتش سوزی

توسط مت نیویورک و آنیتا برفTUCSON, Ariz. (AP) — صدها نفر از ساکنان آریزونا تحت یک تخلیه متوجه شد مجاز به بازگش

توسط ATSHNEWS در 24 خرداد 1399

توسط مت نیویورک و آنیتا برف

TUCSON, Ariz. (AP) — صدها نفر از ساکنان آریزونا تحت یک تخلیه متوجه شد مجاز به بازگشت به خانه جمعه اما گفته شد به باقی می ماند آماده به ترک در یک لحظه متوجه به عنوان یک آتش سوزی و سوختگی در یک جنگل ملی در نزدیکی توسان.

آتش نشانان در حال تلاش برای نگه داشتن فروغ در دره ها و پشته ها و جلوگیری از آن را از حرکت در سراشیبی.

"آتش فعالیت در نزدیکی خانه کاهش یافته است به دلیل کار خوب از ما آتش نشانان گفت:" آدم Jarrold اطلاعات عمومی و افسر آتش مدیریت تیم است.

بسیاری از غربی, ایالات متحده است دچار خشکی شدید و یا خشکسالی ایجاد شرایط چالش برانگیز برای wildfire فصل Bryan هنری هواشناس ملی بین آتش مرکز گفت: در آتش اخیر فصل چشم انداز.

مقامات گفته اند که جنوب آریزونا خشک و آب و هوای گرم و تند صخره ای توپوگرافی داشته اند از چالش های اصلی در مبارزه با آتش. جمعه بود و داغترین روز در عین حال برای خدمه مبارزه با شعله با دمای هوا برای رسیدن به 107 (41.6 سانتیگراد) در بعد از ظهر.

خدمات ملی آب و هوا پیش بینی گفت: دمای شد پیش بینی باقی می ماند و در این سه رقم از طریق آخر هفته با 10% شانس خشک رعد و برق و یا به طور بالقوه خطرناک downbursts را که تنها اثری از رطوبت اما می تواند پا زدن تا gusts باد که خوراک شعله های آتش.

"ما برخی از آب و هوا با نگرانی گفت:" حادثه هواشناس گری ظل که مستقر شد جمعه در حال حاضر بسته کاتالینا پارک ایالتی.

"این بچه ها, قهرمانان, کار در تمام طول روز در تا 107 درجه (41.6 سانتیگراد) گفت:" ظل کار کرده است که آتش سوزی در اطراف غرب برای دو دهه بوده است. "این اولین بار است که من کار کرده ام یک آتش سوزی در شهر من, بنابراین من بسیار مقرره در ساخت مطمئن شوید که همه چیز به خوبی می رود."

مقامات گفت: آتش رشد کند شب دوشنبه اما آن باقی مانده است را انتخاب کنید. شعله های آتش شده اند قابل مشاهده از توسان در شب و دود از آتش plumed بیش از یک حومه صبح روز جمعه. بعد در روز یک تانکر هوایی دیده شد, پخش كردن, قرمز مقاوم در برابر آتش بیش از شعله های آتش.

آتش نشانی تلاش خواهد دریافت کمک از سازمان مدیریت اضطراری فدرال که مقامات می گویند اعطا کرده است آریزونا درخواست برای بودجه فدرال.

آتش موجب ژوئن 5 توسط رعد و برق شد و تنها 10 درصد موجود که از صبح روز جمعه. ملی Wildfire هماهنگی گروه گفت: در آن عملیات روزانه طرح که مهار ممکن است زمانی برای هفته ها.

پیما مسئولان شهرستان در روز پنج شنبه صادر تخلیه توجه کنید برای حدود 300 خانه در منطقه جنوب کورونادو ملی جنگل. اما با توجه به عقب کشیده شد در اواخر بعد از ظهر جمعه پس از آتش مقامات تعیین می شود آن را امن برای آنها به بازگشت به خانه گفت: معاون James اللرتن یک کلانتر می شود.

اسب در کاتالینا امور خارجه پارک مرکز سوارکاری منتقل شدند از این منطقه برای ایمنی خود را.

همانطور که از جمعه در آتش سوخته بودند نزدیک به 11 کیلومتر مربع (29 کیلومتر مربع) بیشتر از قلم مو و علف های بلند. تخصصی خدمه بودند ارزیابی تهدیدات بالقوه به خانه ها و سازه های دیگر برای شناسایی مسیرهای دسترسی و توسعه برنامه های احتمالی در مورد گسترش آتش به مناطق مسکونی.

در محله های نزدیک به آتش کلانتر نمایندگان بررسی می شود شناسه به تایید می کنند که مردم در تلاش برای ورود به ساکنان بودند به عنوان هلیکوپتر کاهش یافته و آب در نقاط داغ.

کلانتر مقامات رفت و درب به درب در محلات در روز پنج شنبه به اطلاع ساکنان تخلیه توجه کنید که یک کلانتر گفت: جمعه نبود الزامی است.

"مردم نمی مورد نیاز برای ترک, با این حال ما در حال گفتن مردم ما ممکن است قادر به آمده به عقب و کمک به اگر همه چیز شروع به سوزاندن گفت:" معاون James اللرتن.

هیچ آسیب و یا آسیب ساختاری بود گزارش اللرتن گفت.

تراویس Mayberry یک عملیات رئیس بخش آتش مدیریت تیم در این مورد گفت: بسیاری از آتش بود سوزان در زمین بیش از حد ناهموار برای زمینه خدمه به کار با خیال راحت به خصوص اگر آنها نیاز به فرار به سرعت.

"به یک محل عالی برای ما برای قرار دادن مردم در به با خیال راحت کار," او گفت:. "التهاب فقط بیش از حد تند.""

در اورو ولی در طرف دیگر از سانتا کاتالینا کوه ده ها تن از مردم در پارک وسایل نقلیه خود را بعد از ظهر جمعه در کنار دولت مسیر 77 به تماشای سه هلیکوپتر مبارزه با شعله های آتش نزولی دامنه به عنوان دود ریخت و به آسمان است.

این Pima County Sheriff بخش شده است درخواست از مردم برای جلوگیری از این منطقه در آتش مگر اینکه آنها زندگی و یا کسب و کار وجود دارد برای جلوگیری از تراکم ترافیک و جاده خطرات.

___

این داستان درست شده است برای نشان دادن دقیق تعداد مایل مربع سوخته است.

___

آنیتا برف گزارش شده از ققنوس. پل داونپورت در ققنوس نیز کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب