FEMA رهبر: دامنه COVID-19 پاسخ 'بی سابقه'

لوول — منطقه ای مدیر برای سازمان مدیریت اضطراری فدرال و هماهنگی افسر COVID-19 پاسخ و بازیابی در انگلستان گفت:

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

لوول — منطقه ای مدیر برای سازمان مدیریت اضطراری فدرال و هماهنگی افسر COVID-19 پاسخ و بازیابی در انگلستان گفت: سازمان حفظ لجستیکی و قابلیت های دیگر در این منطقه حتی اگر افزایش است که بیش از فقط در مورد وجود دارد این است که موج دوم.

بازنشسته گارد ساحلی سروان. راسل وبستر رزومه شامل نظارت بر بخشی از FEMA در پاسخ به بمب گذاری های ماراتن بوستون و گرمسیری طوفان ایرنه منجر گارد ساحلی عملیات در شمال, در پی سپتامبر. 11 و نظارت بر پاسخ به سقوط John F. Kennedy تاریخ پرواز در سال 1999 و مصر هوایی با پرواز 990 درجه سقوط.

او در توصیف این COVID-19 شیوع بیماری که منجر به اورژانس اظهارات در تمام 50 ایالت و برخی از مناطق ایالات متحده به عنوان "بی سابقه است."

"حتی اگر هر شهرداری و هر دولت در حال برنامه ریزی برای یک بیماری همه گیر و FEMA در حال برنامه ریزی برای یک بیماری همه گیر در این شرایط منحصر به فرد از COVID-19 رسوب مقیاس دخالت و یک در سراسر کشور کمبود منابع است که باعث می شود آن را کاملا منحصر به فرد برای هر فاجعه من درگیر شده ام در در سه آژانس فدرال مشاغل بیش از 47 سال" وبستر گفت. "حادثه دوره, برای مثال, برای FEMA به طور معمول اگر نه روز در هفته برای یک گردباد و یا تندباد حادثه است. دوره اینجا را آغاز مارس 13 و آن را هنوز هم باز است."

او گفت که در شش ایالت که او نظارت, FEMA مستقر حدود 4500 مردم برای حمایت از دولت از جمله پرداخت حقوق و مزایای ملی Guardsmen از جمله 1,641 از ماساچوست است. او گفت: بسیاری از کسانی که کمک توزیع تجهیزات حفاظت فردی به اولین پاسخ دهندگان و بیمارستان ها در سراسر کشور.

او گفت: FEMA همچنین به توزیع حدود 59 میلیون به ماساچوست برای کمک به پاسخ از طریق 22 سازمان های فدرال. آژانس کار می کرد به ویژه از نزدیک با جانبازان اداره کمک پاسخ در ماساچوست سرباز خانه در چلسی و کار کردن با و به COVID-19 تست تست انجام شده در مرکز پزشکی VA در بوستون.

او گفت: FEMA کار کرده با وزارت کشاورزی ایالات متحده برای کمک به نگه داشتن مردم تغذیه در منطقه از جمله راه اندازی یک سیستم که در آن مردم می توانند مواد غذایی خود را با خرید آنلاین. او گفت: FEMA نیز سواب و مواد مورد نیاز برای دولت COVID-19 تست برنامه.

در مورد خواسته بوستون گلوب در مقاله ای که بود به انتقاد از سرعت که در آن منابع در ابتدا مستقر وبستر گفت: او لذت می برد یک رابطه خوب با رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر و "خیلی راحت با سطح خود را از پاسخ و تعامل با دولت فدرال است."

"من خیلی راحت با رابطه ای که ما با تمام شش دولت فرمانداران (در انگلستان) از جمله فرماندار بیکر است که بسیار تهاجمی با دولت فدرال در نظر گیری نیاز خود شناخته شده است."

وبستر گفت: در بسیاری از FEMA گرفته اند پاسخ خود را به همه گیر شخصا به عنوان اعضای خانواده و کارکنان از دست داده اند و زندگی خود را به این بیماری به عنوان یک بازنشسته در زمان طولانی فدرال هماهنگی افسر که تا به حال یک کار شبیه به وبستر.

وبستر گفت که تا کنون FEMA نشده تا به حال هر گونه دخالت در پاسخ به Black Lives Matter تظاهرات در سراسر کشور.

در حالی که برخی از FEMA منابع و کارکنان که در پاسخ به همه گیری همواره مستقر در انگلستان جدید وبستر گفت: شهری پزشکی نیروی کار که فرستاده شد به توکسبری بیمارستان دولتی بود متشکل از افرادی که از 20 متحده که همه چیز کاهش یافته و رهبری در اینجا برای کمک به.

وبستر گفت: کار کردن با افراد شبیه بود که یکی از مهمترین قطعات در حال حرکت از پاسخ برای او.

"آنها همه چیز کاهش یافته و 24 ساعت بعد در هواپیما به نیو انگلند از 20 کشورهای مختلف. آنها خود را به حال لهجه خود را پس زمینه, خود, خانواده, اما آنها نمی دریغ و برای من که الهام بخش" وبستر گفت.

او گفت که او نیز خوشحال با راه های جدید فدرال و دولت های ایالتی و محلی با هم کار کرده اند و با خصوصی صنعت برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر به عنوان مثال رفتن از داشتن کمبود فن در یک نقطه به داشتن چه چیزی می تواند مازاد هواکش اگر موج دوم.

او گفت: این سازمان است, پوسته پوسته شدن پشت عملیات به عنوان آنها قادر به COVID-19 موارد کاهش اما که آژانس آن را حفظ توانایی برای پیگیری موارد پس از آن می تواند به "پالس به یک قابلیت بیشتری باید آن را مورد نیاز است."

"ما همچنین نگه داشتن یک تدارکات قابلیت در محل" وبستر گفت: از جمله حفظ بهره برداری از یک انبار اجاره ای آژانس به پذیرش کمک های مالی و فروشگاه تجهیزات پزشکی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن