FBI: تیرانداز در پنساکولا پایگاه نظامی مرتبط با القاعده

توسط اریک تاکرفرد مسلح در یک داد و بیداد مرگبار در اواخر سال گذشته در یک پایگاه نظامی در فلوریدا ارتباط با الق

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

توسط اریک تاکر

فرد مسلح در یک داد و بیداد مرگبار در اواخر سال گذشته در یک پایگاه نظامی در فلوریدا ارتباط با القاعده فعالان در مورد حملات در ماه های منتهی به آن مقامات ایالات متحده روز دوشنبه گفت که آنها گذاشته جزئیات جدید از یک تیراندازی که منجر به کشته شدن سه آمریکایی ملوانان.

FBI آموخته از تماس بین محمد سعید Alshamrani و فعالان القاعده پس از شکستن رمزگذاری بر روی تلفن های همراه که قبلا قفل شده است و که تیرانداز سعودی نیروی هوایی مامور سعی کرده بود برای از بین بردن قبل از کشته شدن توسط اجرای قانون است.

"ما در حال حاضر درک واضح تری از Alshamrani ها در سال, ماه و روز منجر به حمله" دادستان کل ویلیام Barr گفت: در یک کنفرانس خبری که در آن او به شدت متنبه اپل برای ارائه کمک در باز کردن قفل گوشی های.

هنگامی که گوشی توسط FBI گوشی نشان داد تماس بین Alshamrani و "خطرناک" از فعالان القاعده در عربستان Pensinsula و یا قدرت نمایی و همچنین نشان داد که چگونه او تا به حال شده است رادیکال در خارج از کشور برای حداقل پنج سال گذشته, مقامات گفت. او همچنین دقیق در برنامه ریزی از جمله صرفه جویی در را بر روی تلفن خود را که به دنبال خود توضیح — همان سند اتریش بعد از آن منتشر شد در نظر گرفتن مسئولیت این حمله است.

"این است که قطعا بیش از فقط الهام" FBI مدیر کریس Wray گفت: از Alshamrani تماس با القاعده است. "ما می دانیم که او اشتراک گذاری برنامه ها و تاکتیک با آنها. ما می دانیم که او در هماهنگی با آنها و ارائه یک فرصت برای آنها را به گرفتن اعتبار برای حمله است."

Alshamrani کشته شد توسط یک کلانتر معاون طول Dec. 6 داد و بیداد در یک کلاس درس ساختمان در پنساکولا Naval Air Station. او تحت آموزش پرواز در پنساکولا که در آن اعضای ارتش های خارجی به طور معمول دریافت آموزش. در علاوه بر این به سه ملوانان که فوت هشت نفر دیگر مجروح شدند.

وزارت دادگستری قبلا در خواست اپل برای کمک به استخراج داده ها از دو اپل که متعلق به این فرد مسلح از جمله یکی که مقامات می گویند Alshamrani آسیب دیده با یک گلوله پس از مواجه شدن با اجرای قانون است. Wray گفت: ماموران FBI قادر به شکستن رمزنگاری و بدون کمک از اپل.

اجرای قانون مقامات در سمت چپ هیچ شکی نیست که Alshamrani با انگیزه بود با ایدئولوژی جهادی گفت: در بازدید از شهر نیویورک یادبود به حملات سپتامبر. 11, 2001 بیش از آخر هفته تعطیلات روز شکرگزاری و ارسال شده ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی پیام در رسانه های اجتماعی فقط دو ساعت قبل از عکسبرداری است.

به طور جداگانه القاعده شاخه یمن با انتشار ویدیویی مدعی حمله. این شعبه اتریش به مدت طولانی در نظر گرفته شده است این شبکه جهانی را خطرناک ترین شاخه و تلاش برای انجام حملات در سرزمین اصلی ایالات متحده.

در ماه ژانویه مقامات ایالات متحده اعلام کرد که آنها ارسال شد صفحه اصلی 21 عربستان نظامی دانش آموزان پس از یک بررسی نشان داد که آنها تا به حال جهادی یا ضد آمریکایی احساسات در صفحات رسانه های اجتماعی و یا "تماس با پورنوگرافی کودکان."

Barr در آن زمان گفت که عربستان سعودی موافقت کرده بود به بررسی رفتار تمام 21 برای دیدن اگر آنها باید نظم و انضباط نظامی و برای ارسال به هر کسی در ایالات متحده آمریکا بعد از تعیین باید اتهامات عنوان شده علیه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب