اف بی آی در حال بررسی طناب دار چپ در نسکار غرفه از راننده

توسط جینا سرخ کنمقامات فدرال در روز دوشنبه تایید کرد که آنها در حال بررسی کشف طناب دار موجود در آلاباما Supers

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

توسط جینا سرخ کن

مقامات فدرال در روز دوشنبه تایید کرد که آنها در حال بررسی کشف طناب دار موجود در آلاباما Superspeedway گاراژ غرفه بابا والاس نسکار را فقط سیاه و سفید تمام وقت راننده است که با موفقیت تحت فشار قرار دادند سهام ماشین سری به ممنوعیت مؤتلفه پرچم در آن سالن در اوایل این ماه.

آمریکا وکیل Jay شهر گفت: دفتر اف بی آی و وزارت دادگستری حقوق مدنی تقسیم شد بررسی وضعیت.

"صرف نظر از اینکه فدرال اتهامات آورده می شود می تواند این نوع از عمل هیچ جایی در جامعه ما" شهر گفت.

سهام ماشین سری دهکده در جنوب بیش از 70 سال پیش در تلاش است تا فاصله خود را از پرچم برای سال در خطر بیگانه یک گروه اصلی از آن پایه فن. در والاس اصرار آن رفت پیش با بان کی مون به عنوان ملت چنگ زدن با ناآرامی های اجتماعی تا حد زیادی وابسته به جورج فلوید, گزارشی مردی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

نسکار است و نه مشخص شده که چگونه آن را اعمال محدودیت و این هفته مسابقه در آلاباما در قلب جنوب ارائه شده این مجموعه با بزرگترین آزمون در اوایل رفتن. ناراضی طرفداران با مؤتلفه پرچم راند گذشته ورودی اصلی به آلاباما مسیر مسابقه قبل از نژاد روز یکشنبه در حالی که هواپیما به پرواز در آمد بالا مسیر کشیدن یک بنر پرچم است که به عنوان خوانده شده "پال خواستار قطع بودجه دولت نسکار."

ساعت بعد از مسابقه به تعویق افتاد توسط باران نسکار گفت: طناب دار شده بود در بر داشت. این تحریم بدن متعهد به انجام همه چیز ممکن است برای پیدا کردن کسی مسئول بود و "از بین بردن آنها را از این ورزش است."

"ما در حال قهر و خشم و نمی تواند دولت به شدت به اندازه کافی چگونه به طور جدی ما را به این عمل شنیع" این سری در بیانیه ای گفت. "همانطور که ما به صراحت اعلام کرده اند وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در نسکار و این عمل تنها باعث تقویت عزم ما را از ورزش باز و استقبال و...."

آلاباما رژیم صهیونیستی. کی Ivey گفت که او "شوکه و وحشت زده" توسط "ننگین عمل" در برابر والاس آلاباما بومی است.

"وجود دارد هیچ جایی برای این نمایش نفرت انگیز از نفرت در کشور ما" Ivey گفت. "بابا والاس یکی از ما; او یک بومی از تلفن همراه و به نمایندگی از همه Alabamians من عذر خواهی به بابا والاس و همچنین به خانواده و دوستان خود برای صدمه زدن به این اتحاد ایجاد شود و پشیمانی علامت این برگ در دولت ما."

واکنش از والاس رانندگان فوری بود که آنها آماده برای موکول نژاد بعد از ظهر دوشنبه. بازنشسته و چهار بار قهرمان Jeff Gordon به نام آن را "بزدلانه" عمل می کنند و رایان Blaney یکی از والاس نزدیک ترین دوستان خود در توئیتر نوشت: "تو برادر من و همیشه خواهد بود. اجازه ندهید افرادی که کمتر از زندگی را امتحان کنید و شما را پایین بیاورد."

"خدا به ما کمک کند" راننده نسکار Michael McDowell توییتی. "سطح از شر آن طول می کشد به انجام چیزی شبیه به این است که نفرت انگیز است. این است enraging و دلخراش را همه در همان زمان."

26-در سال والاس اظهار نظر نیست پس از یک بیانیه در رسانه های اجتماعی اواخر یکشنبه که در آن او گفت: "این عمل نفرت از نژاد پرستی و نفرت برگ من فوق العاده غمگین و خدمت به عنوان یک یادآوری دردناک از چقدر بیشتر ما باید به عنوان یک جامعه و چگونه مداوم ما باید در مبارزه با نژادپرستی است."

"به من گفت:" من امروز آنها را فقط در تلاش برای ترساندن شما," او نوشت. "این نمی خواهد شکست من نمی خواهد به در خواهد شد و نه من به پایین. من ادامه خواهد داد به افتخار ایستادن برای آنچه که من به آن معتقدم."

والاس را پوشیده است و یک پیراهن که می گوید "من نمی توانم نفس بکشم" بیش از firesuit و پلاک 43 — معروف ساخته شده توسط Hall of Famer Richard Petty — و sported سیاه و سفید زندگی می کند توجه به رنگ و طرح در یک مسابقه در ماه گذشته در Martinsville, Virginia. والاس گفت: نسکار اختصاص داده و او را دو کلانتر نمایندگان برای امنیت در Martinsville پس از او به نام برای ممنوعیت. خرده که 82 و با حضور در هر مسابقه در طول همه گیر شد و انتظار می رود در روز دوشنبه نژاد برای حمایت از خود راننده است.

والاس گفت که او پیدا کرده است حمایت در میان رانندگان برای موضع خود را بر روی پرچم. او اشاره کرد که در صدای جیر جیر خود را پس از طناب دار اعلام.

"در طول چند هفته گذشته من غرق شده اند حمایت از مردم در سراسر نسکار صنعت از جمله دیگر رانندگان و اعضای تیم در گاراژ," او گفت:. "با هم ورزش ما ساخته شده است یک تعهد به رانندگی تغییر واقعی و دفاع از یک جامعه است که پذیرش و استقبال از همه. هیچ چیز مهم تر است و ما نمی خواهد بود منصرف اقدامات قابل سرزنش کسانی که به دنبال گسترش نفرت است."

پنج سال پیش سابق نسکار رئیس برایان فرانسه تلاش برای ممنوعیت پرواز پرچم در آهنگ های, یک پیشنهاد بود که به اجرا گذاشته و تا حد زیادی نادیده گرفته شده است.

در این سال متفاوت بود و آن را والاس که منجر به اتهام. والاس که پدر است به رنگ سفید بود که همیشه صریح در مورد نژاد پرستی; حتی پس از فلوید کشته شد, در ماه گذشته, او اولین راننده به صحبت کردن برای برابری نژادی. او گفت که او شروع به پیدا کردن عمومی خود را صدای در نژاد پرستی پس از تماشای فیلم در ماه مه Ahmaud Arbery است تیراندازی مرگبار در گرجستان است. او گفت که او در حال حاضر به رسمیت می شناسد او باید اجازه نمی دهد پلت فرم خود را به عنوان برجسته راننده به هدر.

آلاباما یکی از خشن تر متوقف می شود در نسکار برنامه اما همه گیر باعث این سری مانند تمام رشته های ورزشی به ممنوعیت و یا به شدت محدود برای طرفداران ماه. تنها با 5,000 طرفداران مجاز در صحنه این هفته چشمگیر خروج از آلاباما هنجار با مقدار زیادی از اتاق را برای اجتماعی فاصله و طرفداران خواست به پوشیدن ماسک.

طرفداران شدند و آنان را از دسترسی به زمین زیر کشت و یا منطقه محدود از سری جام گاراژ. تحت سخت جدید دستورالعمل های بهداشتی یک تعداد بسیار محدودی از مردم می توانند دسترسی به گاراژ که در آن ماشین نگه داشته است. که شامل خدمه برای هر یک از 40 تیم, NASCAR, کارکنان, آلاباما کارکنان و هر قراردادی ایمنی خدمه و یا امنیتی.

رانندگان و نه حتی اجازه ورود به گاراژ به جای رفتن به طور مستقیم از خود motorhomes به مسابقه ماشین را به درایو. آنها هرگز به نام به اتومبیل یکشنبه به دلیل بارش باران.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن