FBI بازداشت اپستاین رفیق متهم به امکان سوء استفاده از دختران

توسط جیم MUSTIAN و لری NEUMEISTERانگلیسی مقتدر Ghislaine ماکسول دستگیر شد دوشنبه به اتهام او کمک کرد استخدام س

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

توسط جیم MUSTIAN و لری NEUMEISTER

انگلیسی مقتدر Ghislaine ماکسول دستگیر شد دوشنبه به اتهام او کمک کرد استخدام سه دختر به عنوان جوان به عنوان 14 — به آزار جنسی توسط سرمایه جفری اپستاین که متهم به آزار ده ها تن از دختران و زنان بیش از چندین سال.

با توجه به کیفرخواست ماکسول که زندگی سال با اپستاین و او مکرر همراه در سفر در سراسر جهان تسهیل جنایات توسط "کمک به اپستاین به استخدام و داماد و در نهایت سوء استفاده" ،

اپستاین 66 کشته خود را در فدرال بازداشتگاه در نیویورک در تابستان گذشته در حالی که در انتظار محاکمه در قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه.

ماکسول تا سال متهم شده است توسط بسیاری از زنان از استخدام آنها را به اپستاین ماساژ, که در طی آن تحت فشار بودند و به جنسیت. کسانی که اتهامات تا به حال هرگز منجر به اتهامات جنایی. 58 ساله دستگیر شد در برادفورد, New Hampshire, جایی که اف بی آی گفت: آن را به حال شده است با نگه داشتن زبانه ها در او.

"اخیرا ما آموخته است که او تا به حال slithered دور به یک زرق و برق دار ملک در نیوهمپشایر در ادامه به یک زندگی از امتیاز در حالی که قربانیان خود را زنده با ضربه وارده بر آنها سال پیش" ویلیام Sweeney رئیس FBI در دفتر نیویورک یک کنفرانس خبری گفت پنج شنبه.

کیفرخواست بود که unsealed پنج شنبه, شامل فقره توطئه برای جلب افراد زیر سن قانونی برای سفر به تعامل با غیر قانونی جنسی اعمال, ترفند جزئی برای سفر به تعامل با غیر قانونی اعمال جنسی توطئه برای حمل و نقل افراد زیر سن قانونی به قصد شرکت در, جنایی, فعالیت جنسی, حمل و نقل از جزئی به قصد شرکت در, جنایی, فعالیت جنسی و دروغ.

"ماکسول دروغ به این دلیل که حقیقت همانطور که گفته شد تقریبا غیر قابل بیان" Audrey اشتراوس اقدام آمریکا وکیل در منهتن گفت.

او به نام از اتهامات عنوان شده علیه ماکسول یک "prequel" به اتهام دادستان علیه اپستین از یک سال پیش.

پیام های فرستاده شده بودند روز شنبه به چند تا از ماکسول وکلای مدافع به دنبال نظر. او قبلا بارها و بارها تکذیب تخلف و نام برخی ادعا می کند در برابر او "مطلق زباله."

در میان پر شور ترین اتهاماتی بود که ادعای ویرجینیا رابرتز Giuffre ماکسول که مرتب برای او به داشتن رابطه جنسی با بریتانیا پرنس اندرو در لندن خانه شهری. Giuffre تقویت اتهامات او را با یک عکس از او اندرو و ماکسول که او گفت:, گرفته شده در آن زمان است.

اندرو رد داستان او و ماکسول گفت: در رسوب که Giuffre بود "کاملا دروغ است."

او ذکر نشده بود با نام در کیفرخواست و اتهامات تحت پوشش ماکسول ارتباط با اپستاین تنها از سال 1994 از طریق 1997 یک دوره قبل از خود را متهم به برخورد با Giuffre در سال 2001.

استراوس گفت: او را "خوش آمدید شاهزاده اندرو در آینده به بحث با ما" اما جواب نداد سوال بیشتر مربوط به این اتهامات و اندرو.

براد ادواردز یک وکیل به نمایندگی از Giuffre و چند تن دیگر اپستاین قربانیان گفت: مشتریان خود رها شدند با اتهامات عنوان شده علیه. "امروز یک روز بسیار خوب," او گفت:.

کیفرخواست متمرکز اپستاین را به اتهام سوء استفاده از سه خاص دختران در منهتن عمارت و دیگر اقامت در پالم بیچ فلوریدا; سانتافه جدید مکزیک و لندن است. نام خود را نمی شد نشان داد در دادگاه براده.

این اتهامات در کیفرخواست آینه بسیاری از ادعا می کند از دعاوی مدنی علیه ماکسول و گفت او را "جلب و داماد" جزئی دختران با درخواست آنها در مورد زندگی خود را در مدارس و خانواده خود را.

"از طریق این فرایند ماکسول و اپستاین ترغیب قربانیان به شرکت در فعالیت جنسی با اپستاین. در برخی موارد ماکسول بود و در حال حاضر برای شرکت در سوء استفاده جنسی از جزئی قربانیان" با توجه به کیفرخواست.

ماکسول بارها و بارها دروغ گفته زمانی که سوال در مورد انجام آن در رفت. او متهم به ارتکاب دروغ در سال 2016 در یک رسوب در طرح دعوی در دادگاه مدنی با انکار دانش اپستاین طرح برای جذب دختران زیر سن قانونی.

در آن زمان به اتهام جنایات ماکسول بود در یک رابطه صمیمی با اپستاین و همچنین پرداخت شده توسط او برای مدیریت خواص مختلف با توجه به کیفرخواست که شامل یک عکس از اپستاین با بازوی خود را در اطراف ماکسول و سر خود را nuzzling او. اشتراوس در کنفرانس خبری در ایستاده بود سکوت اشاره در تصویر به عنوان خدمه فیلم و عکاسان لحظه ای.

استراوس وعده داده شده بررسی شد و در ادامه و خواست دیگر قربانیان به جلو آمده. او گفت: دادستان به دنبال بازداشت ماکسول.

اپستاین در ابتدا مورد بررسی در فلوریدا و التماس کرد گناه را به اتهامات عنوان شده علیه دولت در سال 2008 است که اجازه داده او را به اجتناب از طولانی حکم زندان. او آزاد بود کمی پس از یک سال در زندان است.

در آن زمان دادستان فدرال در فلوریدا امضا کردن توافق در ابتدا در زمینه راز که منع دولت فدرال از شارژ "هر بالقوه co-توطئه گران از اپستاین." الکساندر Acosta, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق کار, منشی, استعفا داد و در سال گذشته پس از آمدن زیر آتش برای نظارت بر این توافق زمانی که او در آمریکا وکیل در میامی.

جفری برمن ایالات متحده وکیل در منهتن تا زمانی که او از کار اخراج شد ماه گذشته استدلال کرد که دادستان فدرال در نیویورک بودند زیرا که توافق در آورده و جارو کیفرخواست علیه اپستین. برمن قول داد برای ادامه به دنبال عدالت برای اپستین قربانیان حتی پس از سرمایه گذار و مرگ است.

ماکسول کیفرخواست جشن گرفته شد توسط وکلا برای برخی از اپستاین شاکیان.

جنیفر Araoz یک زن که می گوید اپستاین raped او در نیویورک عمارت در سال 2002 زمانی که او 15 گفت: او می ترسید سرمایه را حلقه ای از توطئه گران برای سال.

"در حال حاضر که حلقه گرفته شده است, من می دانم که من نمی تواند صدمه دیده است دیگر" Araoz در حال حاضر 33 در بیانیه ای گفت:. "روز به روز من باید منتظر اخبار ماکسول که دستگیر شده و پاسخگوی اعمال او است. دستگیری او یک گام در این جهت و آن را واقعا بدان معنی است که سیستم عدالت را فراموش نمی کند در مورد ما."

اسپنسر T. Kuvin که نشان دهنده برخی از زنان گفت: ماکسول بود "امیدوارم ... برای اولین بار از بسیاری از شرکت های توطئه گران را به صورت عواقب ناشی از این وحشتناک جنایات است."

ماکسول توصیف شد در یک طرح دعوی در دادگاه توسط یکی دیگر از اپستاین قربانی سارا Ransome به عنوان "بالاترین رتبه کارمند" از اپستاین را به اتهام قاچاق جنسی سازمانی. او نظارت و آموزش دیده استخدام, توسعه, استخدام برنامه و کمک به پنهان کردن فعالیت از اجرای قانون طرح دعوی در دادگاه ادعا.

___

آسوشیتد پرس نویسنده کورت اندرسون کمک به این گزارش از میامی و Danica Kirka کمک از لندن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن