FBI اقدامات در روسیه تبانی پروب نقض اعتماد عمومی

اف بی آی تحقیقات به روسیه را به دخالت در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری گرفته است ضرب و شتم در شش ماه گذشته.او

توسط ATSHNEWS در 18 خرداد 1399

اف بی آی تحقیقات به روسیه را به دخالت در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری گرفته است ضرب و شتم در شش ماه گذشته.

اواخر سال گذشته وزارت دادگستری بازرس کل در بر داشت دفتر نرم افزار برای استراق سمع در یکی از دستیاران سابق و سپس نامزد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سرند با واقعی خطاها و حذفیات. نظارت دادگاه که تایید شده است که حکم به منع عوامل که شده آن را از ظاهر می شود قبل از آن است. و در ماه گذشته وزارت دادگستری کاهش یافته است آن پرونده سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین.

روز چهارشنبه همه چیز بدتر است. در شهادت قبل از کمیته قضایی مجلس سنا معاون سابق دادستان کل راد Rosenstein گفت که همه از بی نظمی و کاهش کوتاه در معرض اخیر در وزارت دادگستری بررسی شد نگه داشته و از او امضا حکم برنامه های کاربردی که به کمپین مشاور کارتر صفحه. او تا به حال شناخته شده در مورد آنها در زمان او گفت که او هرگز آنها را امضا.

Rosenstein حتی با اکراه اذعان کرد که خود او در ماه اوت سال 2017 یادداشت تعیین پارامترهای ویژه مشاور رابرت مولر بررسی شد عمیقا ناقص.

در ماه اوت سال 2017, روشن بود که هیچ پشتیبانی برای "کل مفهوم که کمپین تبانی با روس ها گفت:" سناتور لیندزی گراهام در دادرسی. "وجود دارد وجود دارد وجود دارد."

"من با آن موافقت کلی بیانیه" Rosenstein پاسخ داد.

در زمان عادی این خواهد بود یک بمب. Rosenstein را یادداشت ذکر شده جرائم که مولر تیم بررسی شد. Rosenstein گفت که مولر را به او کمک کرد تا پیش نویس آن است. این نشان دهنده ضعیف در Rosenstein. به عنوان ارشد ترین وزارت دادگستری رسمی نظارت بر Mueller بررسی کار او این بود که برای بررسی کار خود را. او این کار را نکرد.

این نیز نشان دهنده ضعیف در اف بی آی است. اداره می دانستند که مخالفت تحقیقات پرونده که در آن با اتکا به دنبال صفحه حکم بود قابل اعتماد نیست. در ماه ژانویه سال 2017 پرونده اصلی منبع گفته بود ماموران اف بی آی که در آن مواد منفجره ادعا شد شایعه. سابق بریتانیا جاسوسی که به کمک آن آماده شلیک شد و به عنوان یک FBI منبع پس از دفتر یاد او شده است صحبت به خبرنگاران گفت. وزارت دادگستری بازرس کل به این نتیجه رسیدند که هیچ یک از اطلاعات منحصر به فرد در این پرونده تایید شد.

آن را متوقف نمی وجود دارد. Rosenstein همچنین اذعان کرد که اف بی آی هرگز به اشتراک گذاشته شده خود را پیش نویس یادداشت از ژانویه 2017 به ضد اطلاعات رسیدگی به فلین. که بررسی نگه داشته بود پس از باز سابق FBI مدیر James Comey کشف فلین تماس با سفیر روسیه در پایان سال 2016. در حالی که چنین ارتباطات خواهد بود غیر معمول برای بسیاری از شهروندان خصوصی را خواستار شدند معمول برای یک ورودی مشاور امنیت ملی.

Rosenstein همچنین گفت exculpatory اطلاعات جمع آوری شده از خبرچین اف بی آی رویکرد به بررسی این اهداف بودند و نه با او. یکی از نمونه های چنین درگیر تهمت کمپین کارمند جورج پاپادوپاولوس گفت که یک خبرچین که یک کمپین رسیدن به روسیه برای به دست آوردن ایمیل به سرقت رفته خواهد بود خیانت است.

آن اضافه کنید و آن را روشن است که اف بی آی تحقیقات به تهمت کمپین را به اتهام همکاری با روسیه از کنترل خارج شد. این به اندازه کافی بد است که Comey و معاون سابق مدیر اندرو McCabe هرگز مشترک این exculpatory اطلاعات با عنوان واشنگتن غرق شد با چشم انداز که رئیس جمهور خائن بود. Comey و بعد McCabe همچنین نگهداری این همه از معاون دادستان کل. در هر دو مورد آن فاحش نقض اعتماد عمومی را.


الی لیک است همزمان نویس.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن