تیم پدر و پسر تا برای سرگرم کردن خانواده ها

لنس Driscoll خلاق تولید کننده از لوول است teaming تا با پدرش, موسیقی ventriloquist کوین Driscoll از فرامینگهام

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

لنس Driscoll خلاق تولید کننده از لوول است teaming تا با پدرش, موسیقی ventriloquist کوین Driscoll از فرامینگهام و Driscoll محصولات برای کمک به کودکان و سالمندان در سراسر انگلستان ماندن متصل به خانواده و دوستان در طول این بیماری همه گیر.

کوین Driscoll انجام شده است برای چندین دهه و به نظر می رسد با Darci Lynne 12-year-old ventriloquist که برنده 1 میلیون دلار در تلویزیون "america's Got Talent." از تاریخ 1 آوریل است و از آوردن استعدادهای خود را به اینترنت رایگان مجازی تولدت مبارک آواز تلگراف و اینترنت رایگان را نشان می دهد به خصوص برای کودکان سنین 2 تا 102.

پسرش لنس Driscoll بازگشت از هالیوود و شروع به ایجاد گرافیک و کوتاه فیلم های یوتیوب برای پدرش. لنس اعتبارات ناتیک را Walnut Hill مدرسه هنر و مطالعات خود را در انطاکیه کالج در هالیوود برای آنچه که پدر خود را توصیف به عنوان "لنس شگفت انگیز خلاقیت است."

"پدر برای اولین بار مجازی رایگان تولدت مبارک آواز تلگرام فعال 10 ساله در Bridgeport, کانکتیکات عملا به جشن تولد خود را با مادر بزرگ خود را در هائیتی" لنس گفت.

کوین و نیزه خود را ارائه مجازی رایگان "ضربت زنی با کتاب" 30 دقیقه اینترنت برای کودکان سنین 2 تا 12. از Facebook live events شروع بی درنگ در ساعت 10 صبح و 2 بعد از ظهر در Facebook Live. کوین انجام می دهد از او خانه مجازی در فرامینگهام و لنس مدیریت اتصال و نظرات خود را از لوول دفتر خانه. کودکان در مورد ضربت زنی و متفاوت (درامز) از جمله ایرلندی Bodhrán تاهیتی Toeré, ترینیداد, مینی جراحی طبل و دیگر سازهای کوبه ای.

"همه پدر و فرزند در طول روز به مراقبت و ارشد محل مباحث لغو شد یا به طور نامحدود به تعویق افتاد در ماه مارس گذشته" لنس گفت. "پدر نیاز به چیزی برای انجام با وقت آزاد خود را بنابراین ما ارائه می دهیم رایگان مجازی حوادث از طریق Facetime آیفون, گوگل, Duo, Facebook Live و زوم. پدر و حاضر به هر گونه پول و یا قبول راهنمایی تا همه گیر شده است."

کوین Driscoll شده است به یک جزء اصلی در حافظه محلی-مراقبت از امکانات که در آن او انجام او ventriloquism از جمله با یک ماکت از چارلی مک کارتی معروف عروسکی ابراز شده توسط ادگار برگن و معروف که بسیاری از مردمی در آن faciities شد جوانان است.

"من شگفت زده هستم که چگونه هر بار من را از من چارلی مک کارتی ماکت عروسکی, سالمندان تشخیص او تماس گرفته و نام خود را" گفت: Driscoll که انجام شده است در سراسر انگلستان از جمله در Foxwoods, Encore, بوستون, ژیلت ورزشگاه بوستون و مرکز کنوانسیون. "برای من این کار بسیار بهتر از قادر بودن به شادی را به کودکان و سالمندان در حالی که ترکیب سه از احساسات من — موسیقی ventriloquism و آموزش و پرورش."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب