نام آشنا در شکار برای کار بالا در LHS

این هیچ راز در لوول محافل سیاسی که عضو شورای شهر سابق جورج رامیرز یک وکیل دارای زاویه دار به صورت متعدد شهرستا

توسط ATSHNEWS در 4 خرداد 1399

این هیچ راز در لوول محافل سیاسی که عضو شورای شهر سابق جورج رامیرز یک وکیل دارای زاویه دار به صورت متعدد شهرستان مشاغل از جمله بزرگ enchilada شهرستان مدیر.

رامیرز یک وکیل است و بدیهی است که با استعداد است. او نظارت توسعه Devens طول اولیه آن تحول از سابق ارتش پایه به آلاینده های شهر کامل با صنعت و شرکت های تجاری خود را نیروهای ایمنی و حتی یک مدرسه در حالی که همه Deval پاتریک شد فرماندار.

مدرسه زاویه می تواند مهم به عنوان رامیرز انداخته است کلاه خود را به حلقه برای لوول دبیرستان مدیر مدرسه است.

او برآورده نمی کلیدی مورد نیاز کار, یعنی, اینکه, اصلی, اما بدیهی است که برخی از تجربه در یک مدرسه مدیر و موقعیت.

کسی نیست که وارد نزاع است امی مک لئود سابق دبیرستان مدیر برنامه درسی که تا به حال mucho پشتیبانی از هر دو در داخل و خارج ساختمان چندین سال پیش هنگامی که پس از آن سرپرست صلاح Khelfaoui انجام و سپس شهردار ادوارد کندی سفارشات گذشت بیش از نفع خارج از towner که نه برگزار شد و در حال نقل مکان از پست.

مک لئود در ادامه به درخواست سه شغل شمالی خواندن سامرویل و ویکفیلد. او ارائه شده بود مدیر دبیرستان کار در ویکفیلد جایی که او باقی می ماند امروز. او یک فینالیست دیگر جوامع است.

"من سعی کردم به او اعمال می شود اما او نمی خواست به گفت:" سابق LHS مدیر برایان مارتین. "گمان می کنم چرا که او بر اساس آنچه اتفاق افتاده است به او."

برنامه های کاربردی برای رئیس دانشکده موقعیت در لوول بالا نورد در این ماه است.

زمانی که برنامه بسته شد چهار شنبه — پنج روز بعد از ابتدا انتظار می رود — 22 نفر تا به حال برای اعمال این موقعیت با توجه به لینوس Guillory, رئیس مدارس. این شامل هر دو در خانه و خارج از منطقه نامزدها.

نرم افزار دوره تمدید شد چرا که این منطقه مطلع شد اضافی نامزد شد و به دنبال اعمال می شود, او گفت:.

"ما می خواستیم به مردمی کمی بیشتر زمان" Guillory گفت.

غربالگری کمیته دیدار با کاندیداهای واجد شرایط و سه توصیه به سرپرست. یک طرح برای فرایند اعلام کرد در ماه گذشته نیز برای یک انجمن که در آن جامعه می تواند در دیدار نهایی.

با خروج پر سر و صدا و طرح دعوی در دادگاه در انتظار برابر لوول مدرسه کمیته سابق سرپرست Khelfaoui ممکن است یک منبع واضح برای مشاوره اما این دقیقا کاری است که به او ارائه شده این هفته است.

در حال حاضر دولت ایالت کندی دعوت Khelfaoui به صحبت می کنند به منطقه superintendents در مورد آموزش آنلاین در یک زوم جلسه این هفته است. Khelfaoui در حال حاضر سر سبز مشترک المنافع مدرسه مجازی یکی از دو مجازی مدارس دولتی در دولت است.

کندی و Khelfaoui به دور از غریبه ها. در سال 2017, زمانی که کندی شد شهردار لوول او مذاکره قرارداد با Khelfaoui برای بالا لوول مدارس نقطه.

زمانی که Khelfaoui استخدام شد در سال 2015 گفت: "نمی خواهم یک قرارداد. دو سال در مدرسه احساس کمیته در غیر این صورت و کندی گفت: این امر را ثبات و طول عمر برای این موقعیت.

سال بعد — 2018 — که فروپاشید. Khelfaoui سرنگون شد توسط یک تقسیم مدرسه و کمیته های طولانی و ستیز روند. سابق سرپرست ثبت شده است کت و شلوار و مورد است که هنوز هم کار راه خود را از طریق دادگاه فدرال.

تاریخچه کنار, زمان لوول سرپرست Joel Boyd وستفورد سرپرست اورت "بیل" اولسن و بیشتر لوول دانشکده فنی موقت سرپرست جیل Davis همه وارد جلسه این جمعه.

کندی گفت: دعوت Khelfaoui ساخته شده حس. Khelfaoui اجرا می شود یکی از دانشگاه های مجازی در کشور در طول یک زمان آجر و ملات مدارس به دنبال راه هایی برای ارائه آموزش از راه دور با توجه به کوروناویروس. او همچنین به مشابه بحث در این بهار به مدارس در Berkshires در یک نشست به میزبانی وزارت امور خارجه ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش کندی گفت.

"صرف نظر از تاریخ محلی او در نظر من کارشناس" کندی گفت.

"داغ شهر در تابستان در این شهر پشت گردن من و ریگ شده پایین آن نیست حیف نیست به نظر می رسد سایه در این شهر همه در اطراف مردم به دنبال نیمی از مرده راه رفتن در پیاده رو داغتر از سر بازی."

البته کسانی هستند که شعر به سال 1966 آمار "تابستان در شهر" توسط Lovin' قاشق مربا خوری.

شهرستان مدیر آیلین _tenor و اعضای دولت مشغول به کار سخت برای اطمینان حاصل شود که تصویر در مرکز شهر لاول در این تابستان.

با همه گیر لغو همیشه محبوب لوول سری موسیقی تابستان و 34-سالانه لوول عامیانه جشنواره _tenor متوجه پر کردن آن حفره غیرممکن است.

اما _tenor در حال برنامه ریزی برای انتشار طی هفته آینده یا بیشتر برای برنامه های مرکز شهر سرگرمی برای تمام بار اقتصاد این شهر به آرامی بازگشایی.

کسانی که طرح خواهد شد و تکمیل قوانین و مقررات از بخش برنامه ریزی و توسعه مربوط به رستوران ها و بخصوص صندلی در فضای باز.

"به عنوان شهر اقتصاد به آرامی بازگشایی ما در برنامه برای کمک به رستوران ها و دیگر صاحبان کسب و کار بیش از حد" _tenor گفت: ستون. "ما همچنین در برخی از برنامه های سرگرمی است که کمک خواهد کرد که پر کردن جای خالی سمت چپ توسط تابستانی سری موسیقی و جشنواره های عامیانه."

همه گیر نیز نهفته جستجو برای یک سرپرست در بیشتر لوول دبیرستان های فنی در یک راه نشان داد.
یک جستجو شده و جریان از اوایل سال جاری هنگامی که یوسف Mastrocola بازنشسته در ماه ژانویه است.

اما آن را به عنوان پیشرفت برخی از اعضای کمیته ابراز نگرانی کرد که در شخص مصاحبه امکان پذیر نخواهد بود و دیگران ابراز احساسات مضطرب در مورد استفاده از زوم.

همه این اتفاق می افتد به عنوان سرپرست موقت جیل دیویس انجام شد قابل توجه کار 10 ساعت در روز و هفت روز هفته با توجه به مدرسه عضو کمیته Curtis LeMay از لوول.

لمی است احساسات ظاهرا به اشتراک گذاشته شده توسط دیگر اعضای کمیته. آخرین پنج شنبه شب در مدرسه عضو کمیته Kempton Giggey که نشان دهنده دانستیبل ساخته شده یک حرکت را به حالت تعلیق در جستجو.

از آن تصویب شد 8-0.

زمانی که این کمیته در دیدار ماه آینده وجود خواهد داشت بیشتر بحث در مورد نگه داشتن دیویس در یک صورت دائمی لمی گفت.

"او 25 سال خدمت و کار به خوبی با هر دو Mastrocola و سلف خود راجر بورژوا" لمی گفت. "اتحادیه مدرسه پرسنل و اعضای کمیته به طور گسترده ای تحسین او. من مطمئن انجام دهید.

"من می خواهم بگویم آن را Jills به از دست دادن" لمی اضافه شده است.

لوول مدارس دولتی مدیر مسئوليت, بهبود مدرسه و حرفه ای آموزش نان مورفی خواهد بود ماندن در لوول برای هم بودن.

مورفی بود فینالیست برای سرپرست موقعیت در نورتبریج مدارس دولتی اما از دست رفته را به خانه نامزد برککتن شرکت در گزارش این ماه است. مورفی یک "سرپرست/معاون سرپرست" مجوز و قبلا فینالیست برای نقطه بالا در ویلمینگتن.

محرومیت یک 11th ساعته این هفته به نظر می رسد تاریخ تحویل برای مدتها مشاور مستقل ارزیابی میدلسکس کالج رئیس جمهور جیمز Mabry.

ورود این گزارش انتظار می رود در یک ویژه هیئت امنا در جلسه بعد از ظهر پنجشنبه در جریان بوده است برای چند ماه.

برای Mabry غیر حامیان در MCC این گزارش بسیار دیر شده است و کادر بعدی آنها در حال بررسی به عنوان بخشی از یک تقسیم پردیس تلاش خود را به ادرس نارضایتی با Mabry که اعلام کرد او برنامه ریزی شده 2021 بازنشستگی یک زن و شوهر از هفته بازگشت.

این نزاع در محوطه دانشگاه به سر آمد و در اوایل سال 2019 اما درنگ و در این زمینه تقریبا همه چیز با دانشگاه روابط پس از.

رهبران اتحادیه سعی در هل دادن جدول زمانی خیلی سریعتر اما مشاوران خارجی استخدام برای انجام ارزیابی نیست قادر به آمدن به دانشگاه را تحویل بهار به دلیل این کالج خارجی بسته شده در طول عملیات COVID-19.

این پنج شنبه این گزارش را تحویل داده است عملا توسط مشاوران. امنا در حال گرفتن آن یک زن و شوهر از روز زود هضم است و وجود دارد و انتظار می رود سنگین مشارکت پردیس مردمی مشتاقانه به تماشای تحویل نتایج آمده پنج شنبه.

رئیس دولت حزب دموکراتیک گاس Bickford که ساکن در وستفورد یک بهار در مرحله خود را در این هفته.

دموکرات ها مدعی پیروزی در دو انتخابات ویژه آخرین جمعه تصرف کرسی سنا که تا به حال مدت طولانی است که توسط جمهوری خواهان در مسابقات که Bickford گفت منعکس رد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست است.

جان Velis از وستفیلد غالب به صندلی که همین Humason داد تا پس از او انتخاب شد شهردار آن شهر و سوزان مورن از فلموته انتخاب شد به خدمت در یک منطقه که قبلا ارائه شده توسط Plymouth جمهوری خواه Vinny deMacedo.

این برنده ترک جمهوریخواهان با فقط چهار کرسی از 40 عضو مجلس سنا.

این حزب که بالا officeholders در ماساچوست در حال رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Karyn Polito دارای 31 کرسی در 160 صندلی ماساچوست خانه که کهنه ایران مظنونان حمله به دانشگاه رندی شکار و الیزابت Poirier نیست به دنبال انتخاب مجدد.

هر دو ویژه انتخابات برنامه ریزی شده برای مارس 31 اما به تعویق افتاد و با توجه به COVID-19 همه گیر شدند و با انجام هر دو سنتی در شخص رای گیری و استفاده از پست الکترونیکی-در رای گیری گزینه ای است که قانونگذاران وزن برای سپتامبر. 1 اولیه و نوامبر. 3 انتخابات عمومی.

"دو حوزه که قوی برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چند سال پیش به خانه آمد و رای دادند و آبی امشب" Bickford در بیانیه ای گفت: سه شنبه شب. "دموکرات ها و مستقل متحد در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است و ما همچنان به همکاری با یکدیگر از طریق سقوط. این دو بدبختانه صندلی ها نشانه ای از چیزهایی که می آیند در چند ماه."

مورن, یک وکیل و selectboard عضو ضرب و شتم جیمز مک ماهون از بورن یک وکیل و حامی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. مک ماهون ساخته شده است یک پیشنهاد برای دولت سنا پس از در حال اجرا در سال 2018 به ایران مهاجرت برای دادستان کل از دست دادن آن مسابقه به دادستان کل Maura هیلی.

Velis یک دولت نماینده جانباز و وکیل از Westfield شکست جان قابیل از ساتویک به دموکرات ها یک صندلی که تا به حال برگزار شده است برای بیش از دو دهه توسط خواهان. Humason تا به حال به عضویت مجلس سنا پس از جمهوری خواه مایکل Knapik که انتخاب شد به سنا در سال 1994 داد تا صندلی.

در افق... در ژوئن 2, رای دهندگان در حال برنامه ریزی برای حل و فصل دو خانه ویژه انتخابات برای پر کردن کرسی ها برگزار می شود تا زمانی که به تازگی توسط جنیفر بنسون از Lunenburg و Shaunna o'connell از Taunton.

بنسون در سمت چپ خانه به کار به عنوان رئیس جمهور اتحاد برای رهبری کسب و کار و o'connell استعفا داد و پس از انتخاب شدن به عنوان شهردار زادگاه او در ماه نوامبر گذشته.

دموکرات کارول Doherty و جمهوری خواه کلی Dooner هر دو Taunton در حال رقابت در سوم بریستول خانه منطقه.

در 37 Middlesex منطقه دموکرات Danillo سنا از اکتون چهره های جمهوری خواه کاترین کلارک از Lunenburg.

آخرین مهلت برای نامزد آینده نگر به نوبه خود در نامزدی امضا برای واجد شرایط برای سال 2020 رای گیری به تصویب رسید در اوایل ممکن است. مقامات جمهوری خواه هنوز در انتظار نهایی گواهینامه اما انتظار آنها خواهد بود قادر به اجرا نامزدها در حدود 55 خانه مناطق و هشت مجلس سنا مناطق.

حزب جمهوری خواه رئیس James Lyons که خود را از دست داده خانه صندلی به دموکرات تراموا Nguyen در سال 2018 گفت: سرویس خبری در این ماه است که مقامات حزب باید چشم خود را بر روی صندلی که حزب دموکرات در کنگره تئودور Speliotis از Danvers دادن است و منطقه پوشش توکسبری و ویلمینگتون که در حال حاضر نماینده حزب دموکرات در کنگره دیوید رابرتسون.

این MassGOP نیز برنامه ریزی برای رقابت در 12th, Worcester منطقه که در آن دموکرات در کنگره هارولد Naughton از کلینتون است که از دست دادن صندلی خود را برای پیوستن به یک شرکت حقوقی مستقر در نیویورک است. دولت جمهوری Committeewoman سوزان لبخند در حال اجرا است وجود دارد.

این MassGOP نیز می بیند یک فرصت برای رقابت در برابر Rep. Jonathan Zlotnik گاردنر, Rep. کاتلین LaNatra از کینگستون و تشکر. جاش کاتلر پمبروک. و لیون گفت که او انتظار دارد که به پنج یا شش نامزد در حال اجرا در دولت و نه کنگره ولسوالی و دو برای آمریکا.

دموکرات ها امیدوارند مشارکت مردم افزایش همراه است که انتخابات ریاست جمهوری کمک خواهد کرد که آنها را در ساخت فوق العاده-اکثریت در هر دو شاخه و بازگشت همه دموکرات هیئتی به واشنگتن دی سی

به نظر می رسد به عنوان اگر آن را هنوز هم ممکن است در حالی که قبل از این هویت Stonehedge هتل و آبگرم جدید مالکیت نازل شده است.

تاینسبرو شهر مدیر مت هانسون گفت: ستون او در صحبت با مالک جدید از بحرانزده ملک است که در سرفصل در ماه های اخیر با توجه به برگزاری آن شرکت را در جریان رسیدگی به ورشکستگی. از آن فروخته شد و در مزایده سلب حق اقامه دعوی در اوایل این ماه — اما نه شهر حراج و نه صاحب قبلی سابق کنگره و نامزد Abhijit "بازنگری" داس است گفت: به آنها.

"در این زمان آنها آماده نیست را به یک نظر عمومی و یا بحث در مورد برنامه های خود را به دلیل آنها نمی نگه داشتن این عنوان به اموال" هانسون گفت: به تازگی. "پس از بسته شدن است که انتظار می رود را در پایان ماه ژوئن آنها خواهد بود مایل به ایجاد یک بیانیه عمومی و به اشتراک گذاری طرح های خود را برای اموال."

اضافه کردن آن به لیست چیزهایی که ما در حال انتظار در طول این بیماری همه گیر.

NO GOOD deed می رود مجازات. بحث در بیلریکا هیئت Selectmen را دوشنبه شب جلسه به سرعت تبدیل به یک بازی مبارزه به عنوان موضوع تبدیل به موسسه خیریه.

رئیس اد ژیرو اعلام $25,000 در جامعه بودجه خواهد بود تقسیم به طور مساوی بین دختران و پسران باشگاه و غیر انتفاعی به نام در حال حرکت است. با توجه به شهر مدیر John Curran, 22 گروه های اعمال شده برای بودجه انجمن. برخی از شرکت ها در شهر و کمک به جامعه پول در ازای مالیات و به نظر می رسد E Ink, صندوق تنها مشارکت کننده در این سال را انتخاب کرد که در آن به جایزه پول به جای هیئت مدیره.

این تصمیم تا حد زیادی ناراحت Selectman مایک رزا. قبل از گفتن ژیرو چگونه نا امید او بود, با, تصمیم, رزا اشاره زودتر یک در یک مکالمه او با ژیرو برای جلوگیری از چنین تصمیم گیری.

"این است که پول خود را از ما پول ما درگیر آنها را به عنوان یک حسن نیت ارائه میدهد و برای شما به ارسال به E Ink و اجازه دهید آنها را انتخاب کنید و بدون مربوط به هر عضو از هیئت مدیره .... اشتباه است" رزا گفت: خشمگین.

"این اشتباه است به نظر شما" ژیرو پاسخ داد: قبل از اشاره به هیئت مدیره اجازه داده است به کمک شرکت های را انتخاب کنید که در آن به وجوه برای چند سال گذشته. ژیرو نیز گفت: رزا او ساخته شده خود را نقطه.

Selectman دن سوختگی تکرار رزا و گفت: وجود داشته اند شکایت در مورد اجازه دادن به شرکت ها برای انتخاب دریافت کنندگان.

"این بسیار ناراحت کننده است که کسی دیگری است که تصمیم گیری برای این شهر زمانی که این مسئولیت از هیئت مدیره از Selectmen و ما نباید انتقال مسئولیت از هیئت مدیره" سوختگی گفت.

برنز افزود که این سازمان است که با تکیه بر وجوه به شرکت در چیزهایی مثل یانکی دودل روز دریافت نمی کنند هر چیزی.

ورود به فرای, Selectman کیم کانوی گفت: او همان تصمیم ژیرو به عنوان زمانی که او در صندلی. او افزود که کمک های مالی اعطا شده است این راه را برای چند سال گذشته برای از بین بردن این سیاست در تصمیم گیری.

"این شرکت های بزرگ که شده خوب شهروندان به شهر بیلریکا. اجازه می دهد آنها را به تصمیم من فکر می کنم مناسب است و طول می کشد سیاست خارج از آن و اجازه می دهد آنها را به احساس بیشتر سرمایه گذاری در جامعه ما و بنابراین به عنوان یک عضو از هیئت مدیره نظر شخصی من این است که من فکر می کنم این راه برای انجام آن" کانوی گفت. "من می دانم که همه پرشور در مورد این اما لطفا به یاد داشته باشید نظر شما فقط نظر شما این یک واقعیت از هیئت مدیره خود را در نظر است."

کانوی اضافه شده است که این شهر نیاز به در کسب و کار بیشتر برای کمک به این صندوق وجود دارد بیشتر به توزیع.

استدلال selectmen نیاز به درگیر در سفارش به قرض دادن بینش در متقاضیان رزا شروع به تند کردن متقاضیان که چیزی را دریافت و از جمله VFW نیاز به یک جدید اجاق گاز و بورس تحصیلی کمیته که رزا یک عضو.

به ظاهر برافروخته در تن از بحث کانوی صحبت کرد و دوباره گفت: رزا نظرات سیاسی بودند.

"بیایید متوقف کانوی گفت:. "این پول را برای جامعه, بیایید, توقف ساخت آن را سیاسی و جلوگیری از خرده در مورد آن."

این هفته ستون آماده شد خبرنگاران الیزابت دابینز در لوول; مگ مک اینتایر در تاینسبرو; اما مورفی در بیلریکا; Jon وینکلر در Nashoba دره; دولت خانه اخبار خدمات و سرمایه گذاری ویرایشگر کریستوفر اسکات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن