بررسی تفاوت های ما

گاهی اوقات نویسندگان یک قطعه است که دم در آنها را برای مدتی. آن می رود به هیچ جا. و سپس برخی از لحظه ای اتفاق

توسط ATSHNEWS در 31 تیر 1399

گاهی اوقات نویسندگان یک قطعه است که دم در آنها را برای مدتی. آن می رود به هیچ جا. و سپس برخی از لحظه ای اتفاق می افتد و قطعه خود می نویسد:. این است که قطعه.

من تا به حال یک پیاده روی با یک دوست عزیز هفته گذشته است. ما به صحبت کردن در سیاست — حداقل های مورد علاقه من موضوع این روز و یک خلق و خوی downer اگر تا کنون وجود داشت. ما bemoaned دولت از جهان ما و پس از آن دورا گفت: (داستان تخیلی نام برای محافظت از قهرمان عبادت است که ممکن است در غیر این صورت راه خود را آمده): "آن است که همه در یک گسل است." من نمی نیاز به شنیدن "تهمت" به می دانم که در آن او بود.

من تردید "یک مرد؟" می تواند احتمالا از آن بود که یک فرد مسئول برای دولت از ظروف سرباز یا مسافر ؟ من پس از آن توضیح داد که من تا به حال رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن و نبود یک حامی او. در گذشته من اغلب افزود: "اما حتی در یک ساعت مناسب است دو بار در روز" با این حال من فکر نمی کنم آن را عاقلانه اینجا.

به جای من به اشتراک گذاشته شده است که پس از چهار دهه از ثبت نام دموکرات, من تا به حال تغییر وضعیت به مستقل. من توضیح داد که در حالی که من را پشتیبانی نمی کند مغلوب ساختن پیشی جستن, من نمی خواهد به دموکرات ها تصویب و در آنچه به نظر من بسیاری از رفتارهای بد. این زمانی بود که او خلق و خوی پرواز کرد و من مانع.

ذهن شما این است که یک دوست عزیز است که یک مدل از پابرجايي و اندیشه در دهه های دوستی. به جای ادامه این دردناک مکالمه من از یکی سوال آخر قبل از اینکه من اجازه دهید این موضوع رها: "اگر همه ما بد است که با توجه به یک مرد را با داشتن یک حزب دموکرات در دفتر ما را به کل؟"

من نکردن من نگرانی در مورد آسیب احتمالی به ظاهرا غیر سیاسی موسسات انصراف از فرهنگ و از همه بدتر عدم توانایی ما برای تعامل با دیدگاه های مخالف مودبانه.

من متوجه شدم که حتی بیشتر از 60 ساله می تواند باعث — نه فقط بچه های ما. گفتگو چپ من غمگین برای روز و بدانم که آیا یک فرآیند ساده می تواند به ما کمک کند به کشف نقاط مختلف از نظر. می تواند دوست من و من تا به حال یک سازنده تر ،

من noodled بر این در حالی که برای و مشورت شوهر من که پیشنهاد من پیدا کردن یک کمتر بیهوده موضوع برای نوشتن در مورد. من متعهد به تلاش بسیار ساده است و مراحل بعدی زمان و فرصت خود را ارائه.

مرحله 1: در حال حاضر طرف دیگر

در مورد دورا می تواند من پوشیدن کفش و بیان چرا خشم من مرا به مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان تنها مجرم از ما عناد و تحول? من شروع با تفرقه توییتهایی? خود را درب گردان از مشاوران که در او کاهش می یابد و ترک آنها را به حل و فصل نمره ؟ IF? عمیق نگرانی که آیا قضات به او عطا خواهد بازنویسی قانون اساسی در راه است ؟

اگر من می تواند استدلال می کنند و همچنین اضافه کردن یک چلپ چلوپ از غرور من می تواند کمك دورا واقعا احساس درد است.

مرحله 2: فشار با نوک انگشت سوراخ در خود استدلال

من نیاز به پیدا کردن ضعیف ترین بخش از استدلال من که به اعتبار به دورا مشاهده. چرا رئیس جمهور تهمت آتش بسیاری از مردم است ؟ چرا او اغلب به نظر می رسد به ریختن روغن روی شعله کوچک موجب تبدیل آن به یک جنگل آتش ؟ چرا او به نوبه خود هر گونه سوال به اعتبار او ؟ بیشتر وجود دارد.

البته در روح متقابل آن برگزاری دورا نمایش خواهد نیاز به پاسخ به بد بدست FISAs با تکیه بر این پرداخت مخالفت تحقیقات استیل پرونده روسی "جعل" سیاسی غیر سیاسی موسسات و مدیریت مایکل فلین. بیشتر وجود دارد.

من تشخیص می دهم که چگونه مشکل آن این است که در آب و هوای فعلی ما را امتحان کنید این ورزش است. ما خیلی سخت در دیدگاه ما است که ما می خواهم به جای ضجه و زاری از کشف. بنابراین در اینجا این است که چالش من به هر خواننده علاقه مند به کاشت برخی از دانه درک:

• بیان طرف دیگر با تلاش صادقانه — و نه کاریکاتور.

• نقد نمایش ها خود را و پیدا کردن نقاط ضعف خود است.

• شناسایی که در آن وجود دارد اهداف مشترک.

برای مثال نیست "فرصت برای همه" مشترک ایده آل حتی اگر ما متفاوت در مورد چگونگی گرفتن وجود دارد ؟ همان را می توان گفت برای ساخت یک شبکه امن?

پشت به من راه رفتن با دورا می تواند من مهندسی بهتر مکالمه اگر من خواسته بود که ما در مرحله دیگر, کفش و استدلال در این مورد ؟

در کلمات از اسکار وایلد "حقیقت این است که به ندرت خالص و هرگز ساده است." می تواند ما را شجاع خودمان را برای پیچیدگی و نکات دقیق وظریف در حالی که انجام یک کار بهتر از توضیح ما به انداز? ما می تواند مقاومت در برابر که باعث زمانی که به دنبال درک که ممکن است پایه ای برای ساخت چیزی معنی دار?

نیست ارزش آن را امتحان کنید ؟

جیل Ebstein است سردبیر "در پک" مجموعه ای از کتاب و بنیانگذار اندازه حق بازاریابی, یک نیوتن بر اساس شرکت مشاوره. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن