Ex-مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل مایکل کوهن منتشر شد از ما زندان

توسط مایکل بالسامو و جیم MUSTIANنیویورک (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل شخصی و دلال م

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

توسط مایکل بالسامو و جیم MUSTIAN

نیویورک (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن منتشر شد از زندان فدرال پنج شنبه به خدمت باقی مانده از دوران محکومیت خود را در خانه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

پوشیدن فولاد ماسک و کلاه کوهن وارد در منهتن آپارتمان ساختمان در حدود 10:40 a. m. پس از آزادی از FCI Otisville در نیویورک است.

او حذف جعبه از اسناد و مدارک حقوقی از تنه یک ماشین. لباس دربان در محل اقامت لوکس و نه چندان دور از برج ترامپ انجام آنها را به لابی در یک چمدان سبد خرید.

کوهن که التماس گناه به مالیات و اتهامات مالی مبارزات انتخاباتی تقلب و دروغ گفتن به کنگره متوقف نمی به صحبت با خبرنگاران جمع در پیاده رو.

"من خیلی خوشحالم که در خانه و با خانواده من" کوهن در توییتر نوشت کمی بیش از یک ساعت پس از ورود به صفحه اصلی. "بسیاری وجود دارد و من می خواهم به می گویند و قصد می گویند. اما در حال حاضر زمان مناسب نیست. به زودی. با تشکر از شما به تمام دوستان و هواداران است."

کوهن و 53 بود منتشر کردند به عنوان بخشی از تلاش برای کند کردن روند گسترش این ویروس در فدرال زندانها. او شروع به خدمت حکم او در ماه مه گذشته و برنامه ریزی شده بود به در زندان باقی می ماند تا نوامبر 2021.

زندان طرفداران و رهبران کنگره شده اند فشار وزارت دادگستری برای هفته ها به انتشار در خطر زندانیان با این استدلال که بهداشت عمومی راهنمایی برای اقامت 6 فوت (1.8 متر) به دور از مردم دیگر تقریبا غیر ممکن است پشت میله های زندان.

دادستان کل ویلیام بر دستور اداره زندانها به افزایش استفاده از صفحه اصلی حبس و تسریع در انتشار واجد شرایط پرخطر زندانیان آغاز و در سه زندان شناسایی به عنوان coronavirus نقاط داغ. Otisville است یکی از این امکانات است.

یک قاضی فدرال بود را تکذیب کرد کوهن تلاش برای آزادی به خانه حبس پس از گذراندن 10 سال در زندان و گفت: در یک حکم در اوایل این ماه که آن را "به نظر می رسد فقط یکی دیگر از تلاش برای تزریق خود را به اخبار چرخه." اما اداره زندانها می تواند انتقال زندانیان به خانه حبس بدون یک نظم قضایی.

اداره زندانها گفت: هفته گذشته که بیش از 2400 زندانی شده بود نقل مکان به خانه حبس پس از بار اول صادر یادداشت خود در خانه حبس در اواخر ماه مارس و 1200 نفر دیگر تصویب شده و انتظار می رود که منتشر شد در هفته های آینده.

دیگر مشخصات بالا زندانیان نیز منتشر شده است که تعدادی از coronavirus موارد soars در زندان فدرال سیستم. سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی رئیس پل Manafort منتشر شد در خانه حبس هفته گذشته است. مایکل Avenatti وکیل که گل رز به شهرت نمایندگی, ستاره فیلم Stormy Daniels در پرونده های حقوقی در برابر تهمت بود به طور موقت آزاد از یک زندان فدرال در شهر نیویورک است و ماندن در خانه یکی از دوستان در لس آنجلس.

سابق ایالت نیویورک در سنای رهبر دین Skelos, 72, که او نیز در خدمت یک جمله در Otisville منتشر شد در خانه حبس پس از آزمایش مثبت برای coronavirus.

___

بالسامو گزارش از واشنگتن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب