اتحادیه اروپا پیش بینی 'رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی" در این سال

توسط LORNE طبخبروکسل (AP) — اتحادیه اروپا پیش بینی کرد چهارشنبه "رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی این سال" با توجه

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

توسط LORNE طبخ

بروکسل (AP) — اتحادیه اروپا پیش بینی کرد چهارشنبه "رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی این سال" با توجه به تاثیر coronavirus آن را به عنوان عرضه شده در اولین برآوردهای رسمی از آسیب این بیماری همه گیر است که تحمیل بر روی بلوک اقتصاد است.

27 کشور اتحادیه اروپا اقتصاد پیش بینی شده است به قرارداد با 7.5 درصد در این سال قبل از رشد حدود 6 درصد در سال 2021. این گروه از 19 سازمان ملل با استفاده از یورو به عنوان ارز خود را کاهش رکورد از 7.75 درصد در سال جاری و رشد 6.25% در سال 2021 کمیسیون اروپا گفت: در امور اقتصادی.

"این در حال حاضر کاملا روشن است که اتحادیه اروپا وارد شده عمیق ترین رکود اقتصادی در تاریخ خود" اقتصاد اتحادیه اروپا کمیسر Paolo Gentiloni به خبرنگاران در بروکسل. به عنوان ویروس آمار "فعالیت های اقتصادی در اتحادیه اروپا کاهش یافته است و حدود یک سوم عملا یک شبه," او گفت:.

بیش از 1.1 میلیون نفر قرارداد بسته اند این ویروس در سراسر اروپا و بیش از 137,000 فوت کرده اند با توجه به مرکز اروپایی برای کنترل و پیشگیری از بیماری. معلوم نیست شیوع داده پایین, تست, نرخ و فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی به معنای واقعی مقیاس همه گیر بسیار بیشتر است.

با گسترش رکود در بسیاری از کشورهای اروپایی مردم با احتیاط جسارت خارج از سلول و به تدریج بازگشت به کار, اما دقیق بهداشت اقدامات در محل باقی می ماند نگرانی از موج دوم شیوع و هر گونه بازگشت به چیزی شبیه زندگی عادی است حداقل ماه به دور است.

این بیماری همه گیر است صدمه دیده است هزینه های مصرف کننده تولیدات صنعتی, سرمایه گذاری, تجارت و جریان سرمایه و زنجیره تامین. همچنین آمار مشاغل. نرخ بیکاری در سراسر 27 کشور اتحادیه اروپا است که هوا به افزایش از 6.7 درصد در سال گذشته به 9 درصد در سال 2020 اما پس از آن سقوط به حدود 8 درصد در سال 2021 این کمیسیون گفت. فراتر از آن Gentiloni گفت: "ما باید یک کاهش ساعت کار کرده است."

در جهان همه گیر است و انتظار می رود به علت عمیق ترین رکود اقتصادی در حافظه زندگی با صندوق بین المللی پول پیش بینی 3 درصد کاهش در این سال است. سازمان ملل متحد می گوید که انتظار می رود به علت کاهش ساعت کار معادل 305 میلیون شغل تمام وقت.

تورم در اروپا نیز به طور قابل توجهی ضعیف تر به عنوان مصرف کننده قیمت ها در میان تضعیف شدید تقاضا و افت قیمت نفت است. سرمایه گذاری بیش از حد است به احتمال زیاد قرارداد با شرکت های انتظار برای به تعویق انداختن یا لغو برنامه های سرمایه گذاری خود را در میان عدم قطعیت است. صادرکنندگان نمی خواهد در امان خواهد بود و با ادامه اختلال در حرکات مردم و کالاها و خدمات به احتمال زیاد.

ایتالیا و اسپانیا دو کشور سخت ترین ضربه توسط ویروس – و به میزان کمتر فرانسه در میان اقتصادهای است که بیشتر رنج می برند. یونان که تا حد زیادی موفق به فرار بیماری که اقتصاد ویران قبلا توسط آن بحران بدهی و که به شدت متکی بر گردشگری نیز در اقتصادی ضربه لیست.

فرانسه انتظار می رود که اقتصاد به کوچک شدن حدود 8.2 درصد و آلمان را تحمل moremoderate انقباض بیشتر و بازیابی بهتر است. هنوز این مجموعه به تجربه این سال آن بدترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم با صادرات قابل توجه آمار با کاهش خروجی از 6.5 درصد است.

در حالی که ویروس آمار هر کشور عضو این میزان خسارت آن در نهایت inflicts بستگی تکامل از بیماری در هر یک از آنها انعطاف پذیری اقتصاد و چه سیاست های آنها در محل قرار داده برای پاسخ.

Gentiloni گفت که عمق رکود و قدرت بازیابی خواهد شد ناهموار در سراسر جهان بزرگترین بلوک تجاری.

بسیار بستگی دارد گفت: در "سرعت که در آن مستندات می تواند برداشته اهمیت خدمات مانند گردشگری در هر اقتصاد و توسط هر کشور را منابع مالی است. چنین واگرایی تهدید به بازار واحد و منطقه یورو – در عین حال می توان آن را از طریق کاهش سرنوشت مشترک اروپایی عمل است."

چگونه به سرعت همه چیز می تواند تغییر کند. در فوریه. 13 کمیسیون پیش بینی کرده بود "یک مسیر ثابت رشد متوسط" در این سال و بعد از 1.2%. در آن زمان سیاستهای ایالات متحده در تجارت و سیاست و مبارزه با تروریسم در اروپا قرارداد تجارت به علاوه تنش ها در امریکا لاتین و شرق میانه بودند تهدیدات اصلی.

از شیوع کروناویروس در چین اشاره شد در آن زمان به عنوان "جدید و خطر حرکت نزولی" اما کمیسیون فرض کمتر از سه ماه پیش بود "که شیوع قله در سه ماهه اول نسبتا محدود جهانی سرریز."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب