اتحادیه اروپا انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن را که قطع کمک های مالی و ترس از آن بدتر بیماری همه گیر

توسط جیمی KEATEN و ماریا چنگژنو (AP) — سازمان ملل در سراسر جهان واکنش نشان داد و با alarm چهارشنبه پس از رئیس

توسط ATSHNEWS در 27 فروردین 1399

توسط جیمی KEATEN و ماریا چنگ

ژنو (AP) — سازمان ملل در سراسر جهان واکنش نشان داد و با alarm چهارشنبه پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد یک توقف قابل ملاحظه بودجه ایالات متحده می فرستد به سازمان بهداشت جهانی است. کارشناسان بهداشت هشدار داد که این حرکت می تواند به خطر اندازد جهانی از تلاش برای متوقف کردن بیماری همه گیر کوروناویروس.

در یک جلسه مطبوعاتی در واشنگتن مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او دستور دولت برای توقف کمک های مالی برای کسانی که در انتظار بررسی نقش آن "در شدت mismanaging و پوشش گسترش coronavirus." ایالات متحده که بزرگترین واحد اهدا کننده کمک های بین 400 میلیون دلار و 500 میلیون دلار و سالانه به ژنو مستقر در آژانس در سال های اخیر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن بارها برچسب COVID-19 چینی "ویروس" و با انتقاد از U. N. آژانس بهداشت برای بودن بیش از حد ملایم در چین که در آن رمان ویروس پدید آمده در اواخر سال گذشته.

خارج از کارشناسان این پرسش را مطرح چین گزارش شده عفونت و مرگ و میر ناشی از این ویروس تماس آنها را از راه های خیلی پایین و غیر قابل اعتماد است. و تحقیقات توسط آسوشیتد پرس نشان داده است که نهم ماه تاخیر بین زمانی که مقامات چینی k جدید در مورد ویروس و زمانی که آنها عمومی هشدار داد اجازه همه گیر به شکوفه به یک بهداشت عمومی فاجعه است.

که شده است به خصوص effusive در آن ستایش برای چین خواستار در کشورهای دیگر به تقلید و رویکرد خود را بارها و بارها خود را ستایش شفافیت.

اما چین تنها موافقت پیشنهادی که رهبری ماموریت بررسی coronavirus پس از چه کسی رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus شخصا بازدید رئیس جمهور چین بسیار غیر معمول حرکت به امن کشور بازدید در طول شیوع.

اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است "بدون هیچ دلیلی" به یخ که بودجه در این مرحله بحرانی و خواستار اقدامات لازم برای ترویج وحدت به جای بدست آورد.

Edgardo Lang استاد بهداشت جهانی تحقیقات در دانشگاه آکسفورد گفت: تلاش برای مانع که این کار می تواند عواقب قابل توجهی برای این بیماری همه گیر پاسخ.

"دلیل ما در حال ساخت چنین پیشرفت های سریع در تشخیص واکسن و مواد مخدر است که نقش به عنوان یک بی طرف کارگزار" او گفت:. "این نقش خود را به گرد هم آوردن بهترین علم است."

در توییتر بیل گیتس — که پایه و اساس بود و دومین کمک کننده به این که برای آخرین دو سال بودجه, کمک بیش از $530 میلیون دلار در سال 2018 و 2019 — نوشت که توقف کمک های مالی برای کسانی که در طول بهداشت جهانی بحران "است که به عنوان خطرناک به عنوان آن را برای تلفن های موبایل."

"کار خود را به کاهش گسترش COVID-19 و در صورتی که کار متوقف شده است و هیچ سازمان دیگری می تواند جایگزین آنها شود. جهان نیاز دارد که در حال حاضر بیشتر از همیشه" دروازه نوشت.

در سراسر جهان همه گیر آلوده شده است نزدیک به 2 میلیون نفر و کشته شدن بیش از 127,000, با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

آلمان وزیر خارجه Heiko Maas تحت فشار قرار دادند پشت در مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام.

"قرار دادن سرزنش کمک نمی کند" او در توییتر نوشت. "این ویروس می داند هیچ مرزهای. ما باید از نزدیک کار در برابر COVID-19."

هلند نیز پرتاب حمایت خود را از پشت چه کسی است. "در حال حاضر زمان به عقب نگه دارید و بودجه. هنگامی که این بیماری همه گیر است که تحت کنترل درس می تواند آموخته است. در حال حاضر تمرکز بر غلبه بر این بحران" Sigrid Kaag وزیر تجارت خارجی و توسعه همکاری گفت: در توییتر.

Devi Sridhar صندلی جهانی بهداشت عمومی در دانشگاه ادینبورگ به نام تهمت تصمیم "بسیار مشکل" اشاره کرد که که منجر به تلاش برای کمک به کشورهای در حال توسعه مبارزه با گسترش COVID-19.

"این سازمان که به دنبال کشورهای دیگر و پیشرو در تلاش برای متوقف کردن بیماری همه گیر" Sridhar گفت. "این دقیقا همان زمانی که آنها نیاز به کمک های مالی بیشتر و نه کمتر."

Sridhar گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت بود کوته بینانه تصمیم سیاسی است که به احتمال زیاد ماندگار عواقب.

"مغلوب ساختن پیشی جستن عصبانی است اما خشم خود را در حال کارگردانی در راه است که در نهایت صدمه دیده منافع ایالات متحده," او گفت:.

Sridhar و دیگران گفت که هنوز مشخص نیست چه دقیق تاثیر مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش بودجه ممکن است اما این که بهداشت و سلامت دیگر اولویت های بودجه توسط ایالات متحده مانند فلج اطفال ریشه کن کردن مالاریا و ایدز شد و به احتمال زیاد به رنج می برند.

کمک به کارگران در کشورهای در حال توسعه نگران آنها ممکن است سخت ترین ضربه تهمت تصمیم.

"رئیس جمهور تهمت تصمیم به قطع ما بودجه از, که, در حالی که گفته می شود تنها به طور موقت خواهد شد که قابل توجه و گسترده اثرات است که نمی توان احساس توسط آمریکایی ها یا اروپایی ها اما به جای آن با جهان ترین جمعیت های آسیب پذیر گفت:" دونالد بروکس در بورکینا فاسو ارشد اجرایی برای ابتکار: Eau آمریکا کمک گروه متمرکز بر افزایش آب آشامیدنی ایمنی و کیفیت در توسعه مناطق و مناطق جنگی.

در پکن چین سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian می گوید این کشور است "به طور جدی نگران" در مورد دولت ایالات متحده تصمیم به تعلیق کمک های مالی.

چه کسی پاسخ نمی دهند به درخواست های مکرر از آسوشیتد پرس برای نظر.

برخی از کارشناسان می گویند که dallied در اعلام یک بیماری همه گیر آن بود تا تنها در مارس 11, طولانی پس از افزایش شیوع بیماری در قاره های متعدد ملاقات آژانس تعریف خود را برای یک بحران جهانی است.

"آنها واقعا در پشت منحنی گفت:" علامت گذاری Woolhouse استاد بیماری های عفونی اپیدمیولوژی در دانشگاه ادینبورگ.

U. N. آژانس بهداشت همچنین اصرار برای ماه ها که ویروس می تواند موجود بود و نه به عنوان عفونی به عنوان آنفلوانزا است. اما شیوع بسیاری از کارشناسان از جمله در مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می گویند COVID-19 در حال گسترش است بسیاری از بار سریع تر از آنفولانزا است و نرخ آن از گسترش آشکار بود در ماه ژانویه است.

هنوز هم برخی از بهداشت جهانی دانشگاهیان گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن حمله که ممکن است در واقع به تقویت این سازمان اعتبار.

"اگر تهمت بود ساخت یک موفقیت بزرگ از همه گیر پاسخ در آمریکا اگر وجود دارد حداقل موارد و مرگ و میر وجود دارد که ممکن است متفاوت باشد" گفت: سوفی هارمن یک استاد سیاست بین المللی در کوئین مری دانشگاه لندن است. "اما همه چیز در حال بدتر شدن است و تقویت نیاز برای که."

___

چنگ گزارش از لندن است. آسوشیتد پرس نویسندگان مایک Corder در لاهه فرانک Jordans در برلین و سام Mednick در اوآگادوگو, بورکینا فاسو کمک به این گزارش.

دنبال AP پوشش همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب