ESPN NFL شبکه آماده برای مقابله با چالش های پیش نویس از راه دور

توسط جو ReedyAP ورزشی نویسنده پیش نویس NFL است که سالانه یکی از بلند پروازانه ترین محصولات که ESPN می کند. هفت

توسط ATSHNEWS در 31 فروردین 1399

توسط جو Reedy

AP ورزشی نویسنده

پیش نویس NFL است که سالانه یکی از بلند پروازانه ترین محصولات که ESPN می کند. هفته آینده پوشش ممکن است به پایین به عنوان جاه طلبانه ترین در شبکه های 40 سال سابقه.

با NFL بسته شدن تیم مجتمع و لغو برنامه برگزاری این پیش نویس در لاس وگاس این رویداد را سال شکل گیری است تا به عنوان یک چالش لجستیکی. ESPN معاون رئیس جمهور از تولید ست Markman می گوید وجود دارد معمولا 10 مکان های از راه دور در دور اول. در شب پنج شنبه وجود دارد ممکن است به عنوان بسیاری از 180.

"ایمن می گویند ما هرگز از یک سال و مانند این. این یک فرصت عالی را به طرفداران امید و شادی و فرار از آنچه که ما در حال تجربه" Markman گفت. "ما لذت بردن از چالش است. ما آن را اتفاق می افتد اما این لعنتی پیچیده است."

ESPN و NFL شبکه درجه یک همراه پخش سه روز تمام. آن را در حال حاضر از سرچشمه ESPN ستاد در بریستول, کانکتیکات, اما بسیاری از خبرنگاران و تحلیلگران را در خانه های خود.

علامت Quenzel NFL شبکه, معاون ارشد رئیس جمهور از برنامه نویسی و تولید گفت: این دو شبکه تا به حال شده در بحث در مورد تولید مشترک پس از آن به نظر می رسد که این پیش نویس را نمی گیرد در لاس وگاس.

با همه گسترش بزرگترین چالش خواهد بود مطمئن شوید وجود ندارد هر گونه مشکلات فنی. خبرنگاران شده اند قادر به گرفتن بر روی هوا از خانه برای حدود یک ماه در حالی که پیش نویس چشم انداز مربیان و مدیران عامل دریافت کیت از لیگ به آنها اجازه می دهد به نظر می رسد در برنامه.

Quenzel گفت: لیگ را تعیین کرده است تا سه مراکز تماس به دسته های مختلف تغذیه: یکی برای چشم انداز یکی برای مربیان و تیم مدیران و دیگری برای طرفداران. لیگ نیز رسیده به های مختلف بی سیم ارائه دهندگان به مطمئن شوید که وجود دارد این است که پهنای باند اضافی بیش از سه روز به طوری که شبکه نیست غیرمنتظره.

پیتر o'reilly, NFL, است, معاون اجرایی رئیس جمهور برای لیگ حوادث گفت: لیگ بوده و در تماس مداوم با ESPN و NFL شبکه در مورد پیش نویس تدارکات.

چرا که طرفداران یک بخش منحصر به فرد از پیش نویس, تجربه, ESPN رسیده است از طریق رسانه های اجتماعی به فن ویدئوها بررسی پیش نویس است. وجود دارد هیچ کلمه ای هنوز آیا طرفداران booing کمیسر راجر Goodell قبل از هر انتخاب خواهد شد و لوله کشی آن را به احساس می کنم مثل یک معتبر پیش نویس است.

Goodell را معرفی میدارد دور اول از خانه خود را در Bronxville, New York. O'reilly گفت: سیاست های لیگ در مورد شبکه های که قادر به نکته میدارد باقی مانده است در اثر این سال است.

"ما در حال تلاش برای ساده کردن فید به همراه داشتن به عنوان بسیاری از پشتیبان گیری به عنوان ما می توانیم" Quenzel گفت. "اجرای این طرح تا آنجا که آنچه که ما می توانیم نشان می دهد با این تیم خواهد بود. هر کس از همان فن آوری و در دسترس است."

Markman وجود دارد گفت: به طور معمول 15 نفر در اتاق کنترل در یک زمان در طول پیش نویس اما آن را محدود به هفت. آنها همچنین با استفاده از دو اتاق کنترل به طوری که هر کس به یک منطقه اختصاص داده شده و پایبند به اجتماعی فاصله دستورالعمل.

کسانی که در اتاق کنترل نیز ماسک می پوشند که می تواند چالش های اضافی برای تولید کنندگان و مدیران در تلاش برای برقراری ارتباط است.

ESPN Trey Wingo و سوزی Kolber خواهد بود که تنها آنهایی که در این استودیو برای ESPN NFL شبکه تلویزیونی. Wingo خواهد بود مهار چهارم پیش نویس و Kolber خواهد بود به انجام مصاحبه با وظیفه. مل Kiper جونیور خواهد شد که با ESPN برای 37 پیش نویس لوئیس ریدیک و Booger مکفارلاند خواهد بود ارائه تجزیه و تحلیل از خانه های خود.

ESPN نیز نه خبرنگاران نظارت بر تیم در طول سه روز از جمله Adam Schefter و کریس Mortensen.

NFL شبکه خدمه شامل میزبان tamöz شده است که بخشی از تمام 17 پیش نویس این شبکه انجام داده است همراه با تحلیلگران دانیل ارمیا, مایکل Irvin و کورت وارنر.

ABC خواهد تهویه جداگانه پیش نویس پخش در روز پنج شنبه و جمعه شب برای دومین سال متوالی قبل از simulcasting به ESPN/NFL خوراک شبکه در روز شنبه. ABC telecasts دوباره خواهد شد از ویژگی های بیشتر و بر اساس تمرکز بر روی چشم انداز جاده به پیش نویس همراه با نقش خانواده خود را بازی کرده اند. دریافت تم Davis, Jesse پالمر و ماریا تیلور میزبان پوشش از بریستول با تجزیه و تحلیل از تاد McShay کرک Herbstreit الطائر هوارد و دیوید پولاک. تام Rinaldi را فراهم خواهد کرد بیشتر از قبل ضبط ویژگی های.

"ما راه اندازی شد برای رتبه بندی سال به دلیل کیفیت این کلاس اما در حال حاضر ما در حال انتظار و دیدن" Markman گفت. "ما نمی باید رقابت است که ما به طور معمول (با NBA و NHL برگشتی). آیا این بدان معناست که بیشتر چشم و پیش بینی من نمی دانم."

در حالی که ESPN و NFL شبکه تا به حال به تنظیمات رادیو ماهواره ای SiriusXM پوشش باقی می ماند تا حد زیادی یکسان است. NFL کانال رادیویی را پوشش زنده تمام سه روز (پنج شنبه و جمعه شروع 7 p. m. و و روز شنبه با شروع از ظهر). همه میزبان خواهد بود و رادیو و تلویزیون از خانه خود را در استودیو به جای بودن در کنار یکدیگر مانند آنها در سال های گذشته.

پیش نویس خدمت خواهد کرد به عنوان یک "پیش نویس-A-Thon" که ادای احترام به کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان. بودجه مطرح شده کمک خواهد کرد که حمایت شش ملی سازمان های غیر انتفاعی و تلاش های امدادی خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب