امی نامزد دریافت جایزه هنرمند آرایش Alastair Muir ریشه در رجینا

محتوای مقاله در ادامهپیوستن به کنیز داستان احساس خاص گفت: Muir چرا که بازیگران آن و اسکریپت بسیار قوی; او گفت:

توسط ATSHNEWS در 10 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

پیوستن به کنیز داستان احساس خاص گفت: Muir چرا که بازیگران آن و اسکریپت بسیار قوی; او گفت: این نشان می دهد نامزد شده است "مانند 110 بار" برای جوایز مختلف.

وجود تنوع در Muir کار است. در لباس یک حقوقی درام "بود که کامل زیبایی بیش از حد بالا آرایشی نگاه کنید. اما پس از آن شما را به نشان می دهد مانند کنیز داستان و همه چیز در مورد ساختارشکنی آرایش خرابی کار با sallow تن دوده خراش و کبودی کاهش. این فقط یک نگاه متفاوت در دسترس نباشد."

Alastair Muir does makeup for Gina Torres on the set of Suits, Season 5. Muir, who grew up in Regina, Sask., is the key makeup artist on The Handmaid's Tale TV show and in July 2020 was nominated for an Emmy on that show. Photo supplied by Muir.
Alastair Muir آیا آرایش برای Gina تورس در مجموعه ای از لباس های فصل 5. /jpg

کار خود را می تواند نیاز به پنهان کردن خالکوبی و یا از بین بردن ژل ناخن یا مژه پسوند.

کاری طولانی معمولا 12 تا 14 ساعت در پایان غرب تورنتو صدا. "ما روز شنبه (و) یکشنبه کردن و من فکر می کنم بسیاری از افراد وقت خود را صرف خواب."

حتی پس از این کار او را مناسب.

در طول سال Muir کار کرده با سوزان ساراندون و کوین کاستنر — دایره کامل لحظات از آنجا که هر دو مربوط به U R film studies. اما به عنوان "یک بیت از یک dork" او می خواهم به کار بر روی یک ستاره بازحمت حرکت کردن و یا جنگ ستارگان فیلم.

"که پای در آسمان نوع رویا, اما چه کسی می داند ؟ آن را می تواند رخ دهد."

Alastair Muir, pictured in January 2020 at the Local 706 Guild Awards. Muir, who grew up in Regina, Sask., is the key makeup artist on The Handmaid's Tale TV show. Photo supplied by Muir.
Alastair Muir تصویر در ژانویه 2020 در جوایز انجمن. /jpg

حتی اگر بسیاری از خانواده اش نقل مکان کرد به بریتیش کلمبیا Muir هنوز هم باعث می شود سالانه مراجعه به رجینا برای دیدن دوستان و اتمام پیر ثابت — Bushwakker و ایتالیایی دلی هستند و مورد علاقه.

"من یک فن بزرگ از من از کجا آمد و آن را از نوع تعریف شده من به عنوان کسی که هستم" گفت: Muir.

"آب و هوا ما دشوار است و این نوع باعث می شود شما یک فرد قوی. من تا به حال واقعا خوب دوران کودکی در حال رشد; من واقعا نمی تواند فکر می کنم از یک جایی بهتر گاهی اوقات برای بالا بردن بچه ها. تابستان شب وقتی که من بچه بودم, سوار دوچرخه من آنها تقریبا بی پایان است. من تا به حال زمان زیادی را در برنامه های موسیقی در رجینا Lions Band. من خوشحال هستم پدر و مادرم به من مطرح وجود دارد."

amartin@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب