امرسون تاثیر ملانوم را کرم های ضد آفتاب به منطقه

امرسون بیمارستان کنکورد مبتنی بر تاثیر ملانوم باید تیمی را برای ارائه 18 لمسی-کمتر کرم های ضد آفتاب اسپری در ت

توسط ATSHNEWS در 30 تیر 1399
  • امرسون بیمارستان کنکورد مبتنی بر تاثیر ملانوم باید تیمی را برای ارائه 18 لمسی-کمتر کرم های ضد آفتاب اسپری در ترافیک بالا, هوای آزاد, مکان های اطراف این منطقه در تابستان امسال از جمله پارک دوستی در چلمزفورد. از چپ به راست: Chelmsford خدمات جامعه هماهنگ کننده جنیفر Melanson امرسون بیمارستان مزایای جامعه هماهنگ کننده Kelsey Magnuson و تاثیر ملانوم آفتاب امن مدیر لوری Seavey. (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

  • امرسون بیمارستان کنکورد مبتنی بر تاثیر ملانوم باید تیمی را برای ارائه 18 لمسی-کمتر کرم های ضد آفتاب اسپری در ترافیک بالا در هوای مناطق اطراف منطقه در این تابستان از جمله وستفورد را ادواردز ساحل و McElligott پارک. از چپ به راست: وستفورد تفریح مدیر بخش جیم Duane و دستیار کارگردان میشل Collett امرسون بیمارستان مزایای جامعه هماهنگ کننده Kelsey Magnuson, وستفورد بهداشت کارگردان Jeff Stephens و تاثیر ملانوم آفتاب امن مدیر لوری Seavey. (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

اگر شما تا کنون شده است در مورد علاقه خود را در محلی پارک ساحل و یا سایر نقطه در یک روز آفتابی تابستان و متوجه شدم شما را فراموش کرده به کرم های ضد آفتاب در خانه شاید شما در مواجهه با این تصمیم قصد بازگشت به آن را بازیابی و یا در نظر گرفتن شانس خود را در اشعه ماوراء بنفش است.

در حال حاضر در 18 پارک مسیرهای پیاده روی سواحل و رشته های ورزشی در سراسر منطقه کرم های ضد آفتاب است که در حال حاضر وجود دارد در حال انتظار برای شما.

امرسون بیمارستان و تاثیر ملانوم باید تیمی را برای ارائه 18 touchless کرم های ضد آفتاب اسپری در ترافیک بالا, هوای آزاد, مکان های در چلمزفورد, وستفورد, Concord, Bedford, هادسون, لینکلن و مینارد در این تابستان.

از چوب لباسی ساخته شده توسط روشن گارد برای استفاده عمومی و نظارت و پر به طور منظم. آنها را می توان توسط رنگ زرد روشن خورشید با عینک آفتابی در بالای هر یک از تلگراف. ضد آفتاب بی خطر است برای سنین 6 ماه به بالا.

تاثیر ملانوم است کنکورد مبتنی بر ملی سازمان غیر انتفاعی با تمرکز بر کاهش بروز ملانوم از طریق آموزش و پیشگیری و حمایت است.

"ما بسیار خوشحال است که امرسون بیمارستان متعهد به کاهش تعداد افراد مبتلا به سرطان پوست است و کار با ما برای اطمینان از کرم های ضد آفتاب در دسترس است در محبوب و مناسب مناطق این تابستان" تاثیر ملانوم, مدیر اجرایی, Deb گیررد در بیانیه ای گفت.

دکتر آیلین Deignan ارشد از پوست در امرسون بیمارستان گفت: این بیمارستان با انجام یک جامعه بررسی نشان داد که سرطان پوست یکی از شایع ترین انواع سرطان در امرسون در حوضه آبریز.

آن را تعجب آور نیست با این حال: یک پنجم آمریکایی ها را توسعه سرطان پوست قبل از سن 70 گفت: Deignan که همچنین شیوه در پوست همکاران کنکورد.

"اگر یک فرد دارای پنج یا بیشتر تاول سوختگی قبل از اینکه در مورد سن 18 تا 20 آن را می دهد آنها را 20 برابر خطر ابتلا به ملانوم بیش از طول عمر خود را" Deignan گفت.

ملانوم یکی از کشنده ترین سرطان های پوست, کشتن یک میانگین از یک نفر در هر ساعت در ایالات متحده Deignan گفت. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است فکر می کنم از آن به عنوان "یک فرد بیماری" این دومین سرطان شایع در میان جوان سفید زنان سنین 18 تا 25 او گفت: — و آن را قابل پیشگیری است.

Deignan گفت: پوشیدن خورشید لباس های محافظ و کلاه تلاش می شود در مناطق سایهدار در صورت امکان و با استفاده از کرم های ضد آفتاب و موثرترین وسیله برای حفاظت از پوست از انرژی خورشیدی قرار گرفتن در معرض. مردم باید داشته باشیم که میزان قرار گرفتن در معرض آفتاب آنها بستگی به زمان از روز و اینکه آیا آنها در حال گرفتن مستقیم خورشید چه ارتفاع آنها و اینکه آیا آنها در نزدیکی یک سطح بازتابنده مانند آب ،

"من می خواهم مردم را به پوشیدن کرم های ضد آفتاب با حداقل SPF 30 و این بسیار مهم است به دنبال کرم های ضد آفتاب است که broad-spectrum پوشش برای هر دو اشعه ماورای بنفش با طول موج فرابنفش B با طول موج نور" Deignan گفت.

برای بهترین حفاظت از مردم باید درخواست کرم های ضد آفتاب در حدود 20 تا 30 دقیقه قبل از رفتن به آفتاب پس از آن زمان برای جذب به پوست او گفت:. کرم های ضد آفتاب باید مجددا تکرار هر دو تا سه ساعت یا بیشتر اگر شنا کردن و یا انجام هر گونه فعالیت که ممکن است باعث عرق Deignan گفت.

Deignan هشدار داد در برابر نور خورشید محافظت نشده به منظور به دست آوردن ویتامین D. او گفت: بسیاری از ویتامین D نیاز مردم از مواد غذایی و یا مکمل ها و بدن می تواند حداکثر آن خورشیدی ویتامین D ظرفیت تولید از محافظت قرار گرفتن در معرض.

"بگو من فقط کامل در مورد استفاده از SPF 50 کرم ضد آفتاب در همه زمان ها" Deignan گفت. "من هنوز هم به حدود 2 درصد از اشعه UVB به پوست من. که در حال رفتن به مقدار زیادی از نور ماوراء بنفش به همه ویتامین D بدن من به طور بالقوه می تواند ایجاد کند."

اکثر مردم با استفاده از کمتر از نصف مقدار از کرم های ضد آفتاب به آنها نیاز به تبلیغ حفاظت از, او گفت:. به منظور دریافت سود کامل شما نیاز به استفاده از کامل اونس — به اندازه کافی برای پر کردن یک شات شیشه Deignan گفت. بسیاری نیز قرار نیست به اندازه کافی خود را در سر و گردن است که در آن اکثریت از سرطان پوست رخ می دهد, او گفت:.

Deignan گفت: این مهم برای پوشیدن لباس حفاظت از آفتاب حتی زمانی که آن را باران — حدود 70 درصد از اشعه ماوراء بنفش می تواند هنوز هم می آیند از طریق حتی با پوشش ابر.

حدود 3 میلیون نفر در آمریکا مبتلا به سرطان پوست در هر سال Deignan گفت. اکثریت سلول بازال و سلول سنگفرشی سرطان که کمتر احتمال دارد به علت مرگ در حالی که ملانوم شامل حدود 200,000 موارد, او گفت:.

اگر اوایل یافت ملانوم می تواند جراحی برداشته شود اما اگر نه این پتانسیل به متاستاز, Deignan گفت.

او گفت: بازال و کارسینوم سلول سنگفرشی ظاهر می شود جوش گزش حشره ها یا نقاط دیگر که نمی التیام در یک ماه یا بیشتر و یا مناطقی که به نظر می رسد به خونریزی خود به خود و یا فقط توسط نور اصطکاک از toweling کردن ،

اکثر ملانوما یک قهوه ای و سیاه و سفید یا آبی رنگ اما برخی از گونه نیست که هر گونه رنگدانه Deignan گفت. تنها حدود 25 درصد از ملانوما بوجود می آیند در یک موجود مول است که تغییر ظاهر در حالی که بقیه بوجود می آیند در حالت عادی به دنبال پوست, او گفت:.

"من همیشه به مردم بگویید اگر شما یک جدید قهوه ای, نقطه دریافت کنید که بررسی" Deignan گفت.

او گفت: کسانی که با رنگ پوست تیره هستند در معرض خطر بالاتر ابتلا به ملانوم در کف دست خود را, و کف, و ممکن است دیگر, سرطان پوست را بیشتر رنگدانه از کسانی که در سبک پوست تن.

داشتن بیشتر melanated پوست یا پوست است که این محصول به راحتی و بدون سوختن معنا نیست آن است که به طور طبیعی حفاظت شده او گفت:.

"من سرطان پوست در تمام پوست رنگ" Deignan گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن