فیل گله اسباب سرگرمی در Shimsha رودخانه در نزدیکی Maddur

Maddur (مندیا): حتی به عنوان کل کشور تحت COVID-19 مستندیک گله از پنج فیل داشت محبوب ، regaling در Shimsha رودخ

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

Maddur (مندیا): حتی به عنوان کل کشور تحت COVID-19 مستندیک گله از پنج فیل داشت محبوب ، regaling در Shimsha رودخانه در نزدیکی شهر در صبح روز جمعه باعث نگرانی در میان نزدیک به روستاییان است. فیل ها که گفته می آمده اند از جنگل مجاور را نابود گزارش نیشکر برنج و موز محصولات رشد کرده در زمینه های در امتداد بستر رودخانه قبل از ورود به رودخانه.

روستاییان از Shivapura و K. Kodihalli دیدم که گله از پنج فیل — چهار مرد و یک زن — اطلاع این موضوع به Maddur پلیس که در نوبه خود هشدار وزارت جنگل مقامات. جنگل مقامات که با عجله به نقطه در زمان اقدامات لازم برای اطمینان حاصل شود که فیل ها ماند در رودخانه تا آنها دور رانده شدند.

Maddur کنسرواتور از جنگل ها Ratnakar گفت که گله pachyderms ممکن است منحرف شده از Kombinakallu رزرو جنگل در چننپتنا taluk از همسایه رمنگرا منطقه پس از عبور از محدوده Nidaghatta, Tailur و K. Kodihalli. بخش اقدامات را برای رانندگی فیل ها را به خود جنگل زیستگاه توسط شب جمعه او اضافه شده است.

به زودی به عنوان اخبار از لکه بینی از فیل ها در Shimsha رودخانه گسترش ساکنان نزدیک به روستاییان با عجله به نقطه را به یک نگاه اجمالی از گله فیل محبوب ، regaling در رودخانه است. Maddur PSI Manjegowda جنگل افسران Shailesh, Shashidhar راوی و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن