سرمقاله اعزام: رسانه انتخابی شوم

هفته گذشته در شبانه متقاطع سی ان ان همین لیمو و Chris Cuomo, سرگرم خود با محافظه کاران تمسخر و تهمت پسند رسانه

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

هفته گذشته در شبانه متقاطع سی ان ان همین لیمو و Chris Cuomo, سرگرم خود با محافظه کاران تمسخر و تهمت پسند رسانه ها برای استفاده از آنها چه از نظر تاکتیک ترساندن به زنگ مردم آمریکا و آنها را به رای ایران در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر است.

دو مجریان کردم به شخصیت مؤثر پر باد, صدای عصبی به عنوان لیمو lampooned گزارش می دهد که "دموکراتیک در شهرستانها هستند و در هرج و مرج در حال حاضر" که کومو sarcastically پاسخ داد: "جرم و جنایت در حال افزایش است."

"اوه خدای من این خیلی بد" لیمو به وضوح با بهره گیری از خود smirkingly اعلام کرد.

کل ارز بود یک کمدی کباب به معنای تحقیر کسی نیست به طور کامل در آغوش پس از جورج فلوید تظاهرات به عنوان ساده فکر اپورتونيست و یا بدتر.

جفت کابل خبر نگاران سیلی دور مجادلات که "جرم و جنایت در حال افزایش است به عنوان آنها پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" به عنوان Chris Cuomo شوخی به عنوان خالی مفروضات نه شایسته جدی پخش.

اجازه دهید ما انجام آنچه دو خیمه ستاره "مورد اعتماد ترین نام در خبر" کانال نیست: نگاهی به حقایق است.

با توجه به ان بی سی نیوز "بیش از 1500 نفر شده اند و در شیکاگو تقریبا 900 در فیلادلفیا و بیش از 500 در شهر نیویورک تا کنون در سال 2020 — همه به طور قابل توجهی از زمان مشابه در سال گذشته (1,018 در شیکاگو 701 در فیلادلفیا و 355 در نیویورک)."

فقط بیش از چهارم جولای آخر هفته 30 نفر به ضرب گلوله کشته شدند در فیلادلفیا که شاهد قتل سنبله بیش از 30 درصد در مقایسه با سال 2019.

به طور مشابه, آتلانتا نیز در تیراندازی با 20 درصد نسبت به همین زمان در سال 2019. یکی از قربانیان بود 8 ساله و دختر بچه ای به نام Secoriea ترنر که در ماشین با مادرش هنگامی که یک گروه از افراد مسلح می کنند.

غم انگیز در سال از زندگی مهم آن است که جامعه سیاه و سفید بودن سخت ترین ضربه این موجی از خشونت و جنایت. اضافه کردن به که این واقعیت است که COVID-19 ویران کرده جامعه و چپ در پی آن در مقیاس بزرگ بیکاری و فقر گسترده تر و روشن است که شرایط همه در اطراف در حال خطر ناک.

بدون شک یک عامل و یکی از ما می توانید انتظار لیمو کومو و بسیاری از نخبگان رسانه ای را نادیده بگیرد — آزار و اذیت پلیس. در برخی از موارد پلیس دستور داده شده است برای خلاص از مناطق که در آن جرم و جنایت رخ داده است و این منصفانه است که به نتیجه گیری کرد که بسیاری در اجرای قانون ساکت به قرار دادن خود را در یک موقعیت است که می تواند خود را در رحمت 2020 فرهنگی دادگاه.

بسیاری از رسانه ها مانند کسانی که به خنده کردن این پیشنهاد که خود را یک گروه پشتیبانی برای بی قانونی تا به حال ممکن است عواقب وخیم سعی خواهد کرد تا همچنان به چشم پوشی از وضعیت غم انگیز در خیابان ها و به جای جشن تظاهرات عمومی است که می تواند مثلث در Chyrons و در teleprompters به حمله به رئیس جمهور تهمت و جمهوری خواهان به طور گسترده تر.

این ممکن است یک ورزش لذت بخش برای آن دسته از اعضای مطبوعات اما از آن است که قبر زیانی به کسانی که آمریکایی ها درد و رنج در دست این جریان را به جرم ولگردی و قانونی شکنی. کسانی که قربانیان نیاز به گویندۀ اخبار studios برای گفتن داستان خود را بیش از همیشه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب