عید متفاوت خواهد بود, این سال, اما هنوز هم منبع شادی

ما دختر به نام با یک سوال بی ربط: "چه هستند که ما برنامه ای برای شام عید پاک? من فکر می کنم جرم کلی خوب خواهد

توسط ATSHNEWS در 23 فروردین 1399

ما دختر به نام با یک سوال بی ربط: "چه هستند که ما برنامه ای برای شام عید پاک? من فکر می کنم جرم کلی خوب خواهد بود."

او با دکتری و همراه دولت از هتک حرمت شد با اشاره به بیمارستان عمومی ماساچوست و خانواده ما را سخت شانس تاریخچه از هزینه های بیش از حد بسیاری از Easters با یکی از ما در یک بیمارستان اعم از من نیاز فوری به عمل جراحی قلب یک سال به عمل جراحی زانو ،

من فکر می کنم در یک نقطه ما با هم کوک چهار Easters در یک ردیف, غذا خوردن, مواد غذایی کافه تریا و مانورهای رندانه برای یک صندلی کنار تخت بازنده عقب نشینی به نزدیکی یک ایستگاه پرستاری با همیشه حاضر و همیشه ولرم گلدان قهوه است.

اما ما با هم بودند و ما را نگه داشته و یکی دیگر ارواح تا چه دختر ما را بیش از حد آشکار مشاهدات و پسر ما جوک است که در واقع معمولا خنده دار و, که او برای رد و بدل شده در مورد 40 سال با یک دوست در حال حاضر یک وکیل که او ملاقات کرد و در کلاس ششم.

کاملا بدیهی است که نمی توان در مورد این سال چه اجتماعی فاصله ممنوعیت تجمعات از هر نوع و طولانی قرنطینه برای جنت و من چون ما در معرض کسی که با کوروناویروس. ما هر دو تست منفی بنابراین ما خوب است اما, و این یک biggie تمام بیمارستان ها کامل با افراد بیمار.

هر دو از کودکان کار از خانه نگه داشتن شلوغ تر از نظر ما منافع آنها است. دوستان ما نیز جدا شده است.

وجود خواهد داشت هیچ بزرگ شام و هیچ خدمات کلیسا حتی اگر یک پناهگاه تزئین شده با گل نیلوفر و یک گروه کر با آهنگ از شادی در میان لذت در زندگی است.

ما صرف مقدار زیادی از روز با تلفن و زمان بیش از حد به تماشای اخبار بد اعم از احمقانه و غیر ضروری سیاسی spats به گزارش تراژدی است که حمله پی در پی کل زمین است.

تا جایی که ما پیدا کردن شادی ؟ ما عقب نشینی به عید آهنگ ها در حال بازی در یکی از دستگاه های الکترونیکی ما را نگاه کنید خبر خوب تحویل داده شده توسط کتاب خوب, بازی, برخی, دستمالی کردن, تماشای فیلم, و شاید در Netflix بکشد و صحبت از خاطرات گرم از Easters گذشته است.

من عاشق پیر با دختر مورد علاقه سرودهای اما باید اعتراف به تعصب نسبت به یکی از مدرن نوشته شده و انجام شده توسط بیل و گلوریا Gaither.

آنها نوشت و آن را زمانی که آنها رفتن را از طریق مشکلات او یک مورد بد از مونو و او با اعصاب ساییده شده توسط واقعی مشکلات در مدرسه که در آن هر دو آنها آموخت.

"از آنجا که او زندگی می کند و من می توانم چهره فردا. چرا که او تمام زندگی ترس از بین رفته است. زیرا من می دانم که او دارای آیندهnd زندگی ارزش زندگی فقط به خاطر او زندگی می کند"

در حالی که من می نویسم, جامعه, پرستار متوقف کنید اگر ما تا به حال هر گونه نیازهای خاص برای soon-to-be-پس از رسیدن فصل طوفان.

تورم! اما ما برخورد خواهد کرد.

"از آنجا که او زندگی می کند"

که حل و فصل آن است. زندگی ارزش زندگی.


دن وارنر جانباز روزنامه, نویسنده و ویرایشگر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن