عید پاک طوفان رفت و برگشت جنوبی کشته شدن حداقل 19 نفر

توسط امیلی WAGSTER PETTUSجکسون از دست ندهید. (AP) — شدید آب و جاروب در سراسر جنوب کشته شدن حداقل 19 نفر و آسیب

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

توسط امیلی WAGSTER PETTUS

جکسون از دست ندهید. (AP) — شدید آب و جاروب در سراسر جنوب کشته شدن حداقل 19 نفر و آسیب رساندن صدها خانه از لوئیزیانا به کوه های آپالاچی. بسیاری از مردم صرف بخشی از اوایل شب دوشنبه پناه در زیرزمین و پستو و وان حمام به عنوان آژیر wailed به هشدار می دهند ممکن است تورنادو.

یازده نفر کشته شدند در می سی سی پی و شش سالگی درگذشت و در شمال گرجستان. دو دیگر اجساد بیرون کشیده شده از خانه های آسیب دیده در آرکانزاس و کارولینای جنوبی است.

طوفان وزید به بعد از طریق این شب و باعث جاری شدن سیل و رانش زمین در مناطق کوهستانی و ضربه زدن از برق برای حدود 750,000 مشتریان در 10-دولت نوار اعم از تگزاس به گرجستان به غرب ویرجینیا با توجه به poweroutages.ما.

یک مظنون چرخان برداشته یک خانه عمدتا دست نخورده و رسوب آن را در وسط یک جاده در مرکز گرجستان است. در لوئیزیانا و وزش باد و پاره پاره از هم جدا فلزی هواپیما آشیانه.

در آلاباما که در آن رژیم صهیونیستی است. کی Ivey معلق اجتماعی فاصله قوانین مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس به دلیل آب و تهدید مردم با پوشیدن ماسک محافظ نشسته اند در پناهگاه طوفان.

یک twister خرد خانه گوشت پردازش کسب و کار و وسایل نقلیه از اندرو فیلیپس, اما خانواده اش صدمه ندیده بود پس از او نشسته اند و با همسر و دو پسر داخل خاکستر-block "اتاق امن" در داخل خود خانه های روستایی در ماست می سی سی پی. آنها شلوغ داخل با خود بالش ساعت پس از تماشای آنلاین عید پاک خدمات به دلیل همه گیر مجبور کلیسا خود را برای متوقف کردن به طور منظم است. اتاق تنها چیزی که اموال خود را در سمت چپ ایستاده است.

"من فقط رفتن به اجازه بیمه مسئولیت رسیدگی به آن و اعتماد به خداوند خوب" گفت: فیلیپس.

خدمات ملی آب و هوا شمارش صدها گزارش از درختان پایین در سراسر منطقه از جمله بسیاری که سوراخ بام و قطع خطوط برق. هواشناسان هشدار داده mid-Atlantic states برای آماده سازی به صورت بالقوه گردباد و باد و تگرگ در روز دوشنبه. طوفان زدم درختان در سراسر پنسیلوانیا و ظاهرا قوی گردباد منتقل شده از طریق جنوب کارولینای جنوبی ترک هرج و مرج در پی آن است.

"همه چیز در هوا. قدرت خطوط درختان همه جا هستند. آن را سخت به از یک مکان به مکان دیگر به دلیل جاده ها مسدود شده" همپتون County Sheriff T. C. Smalls گفت.

در گرجستان Murray County Fire Chief Dewayne Bain گفت WAGA-TV که دو صفحه اصلی موبایل پارک بودند به شدت آسیب دیده, با پنج نفر کشته و پنج نفر دیگر در بیمارستان بستری و پس از یک خط باریک خط از طوفان چپ پنج مایل طولانی مسیر نابودی است. یک نفر دیگر کشته شد که سقوط یک درخت بر روی یک خانه در پلهام ایستگاه گزارش شده است.

می سی سی پی است شمار تلفات افزایش یافت و به 11 اوایل روز دوشنبه دولت سازمان مدیریت اضطراری توییتی امیدوار جزئیات بعدا در صبح است.

در آرکانزاس یک نفر کشته شد که سقوط یک درخت بر روی یک خانه در سالن حدود 35 مایلی جنوب شرقی Little Rock, Jefferson County Department of Emergency Management گفت. در کارولینای جنوبی یک فرد مرده پیدا شد در یک سقوط ساختمان در نزدیکی سنکا به عنوان آشکار گردباد زده شهرستان حدود 3:30 a. m. روز شنبه, Oconee County Emergency مدیریت مدیر اسکات Krein گفت.

چندین آشکار گردباد چرخید تا در کارولینای جنوبی که در آن ده ها تن از خانه ها به نظر می رسد آسیب دیده در یک خط از سنکا به کلمسون. مقامات اورژانس مشغول به کار بودند برای باز کردن پناهگاه در کوه های کارولینای شمالی که در آن تا 5 اینچ (13 سانتی متر) از باران کاهش یافت و در چند ساعت.

در چاتانوگا تنسی حداقل 150 خانه ها و ساختمان های تجاری آسیب دیده بودند و بیش از ده نفر درمان می شود اما هیچ یک از صدمات خود را به نظر می رسد تهدید کننده زندگی, Chattanooga, رییس آتش نشانی فیل هایمن گفت: صبح روز دوشنبه.

"این آسیب گسترده است که اتفاق افتاده است بسیار سریع است," او گفت:. "من توصیه مردم به ماندن در خانه های خود در این نقطه است. تا آنجا که نگران ایمنی ما هنوز فعال خطوط برق که در حال پایین."

مرگ در می سی سی پی شامل یک زن و شوهر — Lawrence County sheriff معاون رابرت Ainsworth و Walthall شهرستان دیوان عدالت کارمند معاون پائولا رید Ainsworth, مقامات گفت.

می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز اعلام وضعیت اضطراری یکشنبه شب پس از او گفت: چندین گردباد تا به حال زده دولت است.

"این است که چگونه هر کسی می خواهد برای جشن عید پاک" ریوز " در توییتر. "همانطور که ما تأمل در مرگ و رستاخیز در این یکشنبه عید پاک ما ایمان است که ما تمام خواهد شد افزایش هم است."

بادهای قوی اواخر یکشنبه سرنگون خطوط برق و منفجر درختان بر روی خانه های متعددی در کلارکسدیل می سی سی پی به دام انداختن برخی از افراد در داخل شهردار چاک Espy گفت.

"من می دانم که اینها برخی از زمان سخت و من فقط همه درخواست برای اقامت دعا کردن" Espy گفت.

وجود دارد هیچ گزارش فوری از آسیب های جدی در لوئیزیانا حتی اگر طوفان آسیب دیده و بین 200 تا 300 خانه در اطراف شهرستان مونرو شهردار جیمی مایو گفت KNOE-تلویزیون. پروازها لغو شد در مونرو منطقه ای فرودگاه که فرودگاه کارگردان Ron فیلیپس گفت: اخبار-Star طوفان باعث شد تا به 30 میلیون دلار خسارت به هواپیما در داخل یک آشیانه.

در آلاباما رعد و برق زده Shoals Creek Baptist Church در Priceville آسیب رساندن به سقف و برج کلیسا, Morgan County Emergency Management Agency ادی هیکس گفت: AL.com.

___

آسوشیتد پرس نویسنده جی ریوز در بیرمنگام آلاباما و AP عکاسان Rogelio V. Solis در کرسن سیتی, می سی سی پی و دکتر اندرسون در گرجستان کمک به این گزارش.

___

این داستان درست شده است. معاون کارمند نام خانوادگی بودند رید Ainsworth نه ما.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب