دوئل مغلوب ساختن پیشی جستن-بایدن حوادث ارائه متضاد ویروس پاسخ

خواهد شد WEISSERT و مارک لویLANCASTER Pa. (AP) — انتخابات ریاست جمهوری است که تا حد زیادی منجمد شده است برای چ

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

خواهد شد WEISSERT و مارک لوی

LANCASTER Pa. (AP) — انتخابات ریاست جمهوری است که تا حد زیادی منجمد شده است برای چندین ماه به دلیل coronavirus است که به دنبال کمی بیشتر شبیه به کسانی که از دیگر سال است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دموکراتیک چلنجر جو بایدن چرخش از طریق انتقادی میدان نبرد متحده ارائه کاملا دیدگاه های مختلف برای امریکا آن را به عنوان مبارزه با یک بیماری همه گیر.

تور کشتی سازی در مرینت ویسکانسین در پنجشنبه تهمت اصرار اقتصاد "آینده را در یک سطح هیچ کس تا به حال تصور ممکن است." اما در Lancaster, پنسیلوانیا, بایدن هشدار داد که "هیچ معجزه می آیند" و ناودان مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و ویروس.

"شگفت آور او نیست درک اساسی ترین واقعیت از این بحران: برای رفع اقتصاد ما باید برای به دست آوردن کنترل بیش از این ویروس می شود." "او مثل یک کودک که نمی توانم باور کنم که این اتفاق افتاده است به او. او ناله و ترحم."

با بیش از چهار ماه باقی مانده تا انتخابات متضاد سبک از مغلوب ساختن پیشی جستن و بایدن به طور فزاینده ای بر روی صفحه نمایش. رئیس جمهور است خارش به حرکت گذشته شیوع است که نقش برآب اقتصاد و منجر به مورد 125,000 تایید مرگ در ایالات متحده با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. بایدن در عین حال که به دنبال در حال حاضر خود را به عنوان صالح و آرام رهبر آماده به سطح با ملت در مورد مشکلات که ممکن است مورد نیاز برای ظهور از زمان بحران.

فراتر از ضربه زدن تهمت رهبری بایدن زیادی را صرف پنج شنبه از دولت اوباما در امضای قانون مراقبت های بهداشتی و decrying آنچه او گفته بود که کاخ سفید به رهبری تلاش برای از بین بردن آن را از طریق دادگاه به چالش بکشد. این بخشی از یک بزرگتر دموکراتیک تلاش برای تمرکز 2020 انتخابات در بهداشت و درمان یک موضوع است که به کمک حزب بازپس گرفتن خانه آخرین چرخه و یکی از آن امیدوار طنین انداز خواهد شد و حتی بیشتر رای دهندگان در میان همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن بخشی از بارها و بارها در زمان هدف در بایدن در طول روز خود را در ویسکانسین. در طول یک Fox News Channel تاون هال ضبط در خلیج سبز تهمت سوال بایدن را حدت و متهم است که بیشتر به جناح لیبرال حزب دموکرات خواهد بود در حال اجرا نشان می دهد در یک بایدن دولت.

"او را نامزد خواهد کرد که نابود کردن این کشور" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "و او ممکن است آن را انجام دهد خود را. او اجرا خواهد شد توسط یک رادیکال حاشیه گروهی از عقلای مجانین است که نابود کردن کشور ما است."

باریک 2016 پیروزی در ویسکانسین و پنسیلوانیا بودند حیاتی در ارسال مغلوب ساختن پیشی جستن به کاخ سفید است. که او خواهد ساخت سفر خود را در اطراف در تلاش برای انجام این کار دوباره — و که بایدن واکنش نشان خواهد داد با سفر به معنای تلنگر متحده به دموکراتیک — معمولا نمی تواند یک سورپرایز باشد. اما coronavirus دارای طرح میتوانست عادی کمپین سفر از مارس.

پس از مدتها مبارزه عملا از دلاور خانه بایدن در هفته های اخیر آغاز کرده اند مراجعه پنسیلوانیا اجازه می دهد او را به هدف قرار دادن یک چرخش دولت بدون جسارت دور. لنکستر است حدود یک ساعت و 15 دقیقه با ماشین از بایدن خانه و در عین حال از آن است که دورترین او سفر به تازگی از سفر به هوستون برای دیدار با خانواده جورج فلوید که مرگ در بازداشت پلیس موجب تظاهرات در سراسر کشور.

مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل صحنه رالی در Tulsa, اوکلاهما, آخر هفته گذشته و صحبت در آریزونا megachurch در روز سه شنبه. در روز پنج شنبه او در بازدید از یک روستایی ویسکانسین کشتی سازی و ضبط یک تاون هال پخش شود توسط Fox News Channel از یک فرودگاه در خلیج سبز. معاون رئیس جمهور مایک پنس همچنین آمار دیگری کلید خارجه اوهایو.

بایدن تیم سازمان یافته حوادث کوچک و اجرا اجتماعی فاصله. مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی و مبارزات انتخاباتی خود می گوید بایدن با استفاده از یک محتاط روش برای پنهان کردن این واقعیت است که او نمی تواند در قرعه کشی بزرگ مشتاق جمعیت.

"من می دانم که آمریکایی ها آن چیزی نیست که ما استفاده می شود. اما آن مسائل" بایدن گفت: از پوشیدن یک ماسک و اشاره کرد او می پوشد یک "در همه جا بروم."

بایدن ملبس به ماسک خود را در حالی که نشست در یک فضای حیاط با سه مادر و دو فرزند که گفت: بهره گیری از قانون مراقبت های بهداشتی. فراتر از کمربند پلیس یک گروه از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان می تواند شنیده شعار "چهار سال دیگر" و "ایالات متحده آمریکا."

بایدن را پس از آن بیان شد یک پلاکارد اعلام "محافظت و ساخت در قانون مراقبت مقرون به صرفه." او در تمسخر مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد در طول هفته گذشته این تجمع که او می خواسته مقامات به سرعت پایین تست برای coronavirus به دلیل آن بود کشف بیشتر موارد.

"او فکر می کند پیدا کردن که بیشتر آمریکایی ها بیمار او را بد نگاه. و این چیزی است که او را نگران می شود." "او نگران به دنبال بد است."

مغلوب ساختن پیشی جستن مقابله طول ویسکانسین توقف: "اگر ما نمی توانیم به تست ما نمی خواهد که موارد است."

نظر سنجی در ویسکانسین و پنسیلوانیا نشان می دهد بایدن جلوتر اما تقریبا هر نظرسنجی به حال تهمت انتهایی در سال 2016 قبل از خود را پایه با هم در هفته های پایانی مبارزات انتخاباتی.

مغلوب ساختن پیشی جستن قابل پیش رفت maskless برای یک رویداد در Fincantieri مرینت دریایی و کشتی سازی که خارج بود. صدها نفر حضور داشتند و برخی نمی پوشیدن ماسک با وجود نیاز به انجام این کار.

مغلوب ساختن پیشی جستن تور کشتی های تحت ساخت و ساز, پس از آن در زمان اعتبار قرارداد جدید برنده در ماه آوریل به ساخت نیروی دریایی ناوچه در تاسیسات. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آن تزریق می شود رشد اقتصادی به جامعه و نجات این گیاه از بسته شدن.

___

Weissert گزارش از واشنگتن است. آسوشیتد پرس نویسنده Zeke میلر کمک به این گزارش از مرینت, Wis.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن