روروک مخصوص بچه ها کشیدن که منجر به مرگ باید مجازات به حد کمال از قانون

من می خواهم به اظهار نظر در مورد بی معنی مرگ Jose & Fernanda مدینه. این زن و شوهر بود برای قدم پیاده روی د

توسط ATSHNEWS در 7 خرداد 1399

من می خواهم به اظهار نظر در مورد بی معنی مرگ Jose & Fernanda مدینه. این زن و شوهر بود برای قدم پیاده روی در یک روز بهاری زیبا مراقبت از کسب و کار خود را هنگامی که رانندگان دو تصمیم به کشیدن یک مسابقه دیگر در پوتوککت بلوار. یک راننده کنترل خود را از دست ماشین و منفجر به این زن و شوهر به قتل هر دوی آنها.

این تصادف نیست تعجب به من. من زندگی می کنند در Varnum خیابان و من می شنوم اتومبیل های مسابقه کشیدن در آن بخش از جاده عملا به طور شبانه اغلب اوقات پس از تاریک. این یک درخواست به لوول اداره پلیس به بیشتر مراقب باشند با سرعت در حال اجرا تله که در منطقه به خصوص پس از نور ترافیک در گوشه ای از بلوار و فری جاده به تاینسبرو خط. کشیدن مسابقه رخ می دهد وجود دارد از غروب تا سپیده دم.

این درک من این است که این زن و شوهر بود و آماده برای رفتن در تعطیلات. این رانندگان بی پروا باید آنها را دزدیدند از آن است. به جای آن از تعطیلات خود و خانواده خود را در حال حاضر توان ساخت ترتیبات مراسم تشییع جنازه.

من دعا پلیس پیدا کردن راننده دیگر است و او به اتهام درآمده است. شاید او نمی خواهد بود قادر به زندگی با این وجدان خود و انجام کار درست با چرخش خود را به پلیس. اولین راننده بود به قید وثیقه در زمان حادثه است و تا به حال خود را وثیقه. خوب! حداقل او می تواند نمی زند هر کس دیگری در حال حاضر. هر دو رانندگان باید مجوز خود را به حالت تعلیق در نظر من است. من اعتماد آنها پیگرد قانونی خواهد داشت به طور کامل مجاز تحت قانون.

لطفا درایور. کم کردن سرعت. سرعت کشد.

قلب من و نماز از رفتن به مدینه خانواده در حالی که آنها سعی می کنند به روند مرگ غم انگیز از عزیزان خود.

Sharron کوچک
لوول MA



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن